Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 11. 15h:58' EZ A 1285. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 1286. játékheted kezdete: jan. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ében tigris bal első lábát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod az ében tigris nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében tigris ébenfekete bőrét. (3 támadással 287 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod az ében tigris nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 513, gyógyulás: 219, összesen: -294 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 123 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
f 965 | kísérletezel a 965. tárggyal |
fkt 981 3 1 | felt. készítesz a 981. tárgyat (3 darabot) |
hu 1131 | hulladék: 1131 |
f 938 | kísérletezel a 938. tárggyal |
fkt 936 3 1 | felt. készítesz a 936. tárgyat (3 darabot) |
fkt 937 3 1 | felt. készítesz a 937. tárgyat (3 darabot) |
h 1271 429 | használod az 1271. tárgyat |
vv 79 167 185 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 185. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolod az aranyfecske farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 78 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 90, gyógyulás: 11, összesen: -79 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 248 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 68 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 78 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a harcos hárpia bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 12 154 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1929, sebződés: 412, gyógyulás: 215, összesen: -197 ÉP}
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Barracuda szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon egyik csápját. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2 931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
Megmarkolva a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg bal oldalát. (4 támadással 451 életpontot sebezve.) A vérkeszeg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 151, gyógyulás: 33, összesen: -118 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre ugrasz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a puffadt vízihulla kék foltos testét. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) A puffadt vízihulla karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a puffadt vízihulla testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) A puffadt vízihulla karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fénytelen gyöngy, 1 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP]. 3 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 158, gyógyulás: 33, összesen: -125 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 124 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix vízmágus bal lábát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy hullámkeltés varázslatot dob rád a másik. 283 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix vízmágus jobb vállát. (4 támadással 284 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 551, gyógyulás: 2, összesen: -549 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-65 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 944 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 117, gyógyulás: 186, összesen: +69 ÉP}
v 198 240 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
229 | 230 | 231 | 232 | |
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
[240,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Barracuda szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a trix vadász testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) A trix vadász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> (187,107)-> 25 arany, -2 ÉP]. 1 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 90, gyógyulás: 20, összesen: -70 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (4 támadással 558 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-558 életpont.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 560, gyógyulás: 2, összesen: -558 ÉP}
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a ro'galhal kísértet fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ro'galhal kísértet egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 76, gyógyulás: 99, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [239,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ro'galhal kísértet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet fejét. (7 támadással 652 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A ro'galhal kísértet egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 83, gyógyulás: 96, összesen: +13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 385 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár bal első lábát. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. 11 581 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 342, gyógyulás: 189, összesen: -153 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 248 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az algaleioda testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 635 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Többször megcsíp az algaleioda. (3 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vámpírölővel megdöfködöd az algaleioda testét. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod az algaleioda fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az algaleioda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 12 037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 471, gyógyulás: 237, összesen: -234 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan amazon testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon fejét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a tleikan amazon testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Csápjaival a tleikan amazon csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan amazon izmos hasát. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a tleikan amazon testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 458, gyógyulás: 245, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [238,114] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ro'galhal kísértet. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 848 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal végigvagdosod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 828 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 102, gyógyulás: 27, összesen: -75 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 256 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ében tigris jobb hátsó lábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris testét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megkarcolod az ében tigris testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod az ében tigris jobb vállát. (4 támadással 374 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ezüstlevél. 11 911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1827, sebződés: 426, gyógyulás: 259, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 0.]
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 1. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | |
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
[245,80] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 77 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 161 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 97 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 155 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1436, sebződés: 584, gyógyulás: 173, összesen: -411 ÉP}
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 4 pontért |
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
TRINIGAN RÚNÁJA (453. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Nyilván te is érezted már úgy, hogy képtelen vagy fejben tartani a hátizsákod, málhászsákod, oldalzsákod stb. tartalmát, és fogalmad sincs róla, hogy egy bizonyos tárgyból vagy komponensből hány darabbal rendelkezel. Nos, Trinigan is így volt vele régen, ő sem bírta már követni, hogy mely varázslatkomponensből hány darab van nála. Ezért fejlesztette ki ezt az egyszerű kis rúnát, melyet nemrég találtak meg az alanori mágusok az egyik porosodó, elfelejtett tekercsen. A varázslat lényege, hogy az olyan tárgyadra, amelyből csak véges mennyiséget akarsz tartani, rárajzolod ezt a kis rúnát, a közepébe írva azt a számot, amennyit maximum akarsz belőle. Ez a rúna ezután mindig egy kis mentális pendülést küld neked, ha a tárgyból már elérted a kívánt mennyiséget, és újat szerzel belőle. Így rögtön eszedbe jut, hogy beledobd az aranytermő ládikóba. A rúna felrakása a V 453 <tárgy száma> <darabszám> paranccsal történik mindössze 3 TVP-ért és 10 VP-ért, és mindaddig a tárgyon marad, amíg egy másik rúnát nem írsz az adott tárgyadra, vagy darabszámot nem tartalmazó rúnával törlöd. Egyszerre bármennyi tárgyadon lehet rúna, és a karakterlapodon is látható, mire milyen számú rúnát véstél. Figyelem! A rúna nem figyelmeztet, amikor szándékosan szerzel az adott tárgyból pl. boltban vagy aukción veszed, kiveszed a banki széfedből stb., függetlenül a darabszámtól. Trinigan rúnáját a V helyett a TV paranccsal is használhatod, így a beállítás UL-ben is kiadhatod. A költsége ilyenkor 3 TVP és 10 VP helyett 0 TVP és 50 VP. (A taumaturgiát ilyenkor nem fejleszti.) |
RAABA-FŐZET (937. TÁRGY) Végy 2 db raaba-gumót, öntsd le 6 csepp vízzel, hagyd állni egy rövid ideig, majd a varázsital-főzés varázslatot elmormolva áldozz fel egy bahrot bőrt komponensként. Ha az így készült raaba-főzetet a H 937 paranccsal elfogyasztod, bőröd mintha cseppet megvastagodna, ennek eredményeképpen az adott körödben ellenfeleid ütésenként 5-tel kevesebbet fognak rajtad sebezni. Sajnos két főzet elfogyasztása nem fog ennél több örömet okozni. A főzet elkészítéséhez rendkívül türelmesnek kell lenned: ami a játék nyelvén 10 TVP-nyi időt jelent. |
TRIX VÍZMÁGUS (7093. SZÖRNY) A trix varázslók a tanoncoknál sokkal félelmetesebb ellenfelek, sokuk a veterán harcosok közül kerül ki. A víz alatti mágia különleges fortélyait űzik, melyekkel korábban sehol sem találkozhattál, és elsajátításáról nem is álmodhatsz. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 81 (109) | Támadás: | 98 (102) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/256 év |
Egészség: | 72 (111) | Életpont: | 1533/988 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (104) | Varázspont: | 3256/2444 | Pénz: | 4046 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 418/7 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/90 (+24%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 42/43 (+5%) |
vágófegyverek: | 37/27 (+1%) | ütőfegyverek: | 20/60 | lőfegyverek: | 34/52 (+4%) |
dobófegyverek: | 32/55 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 237,115 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/27 | 2. nyomkövetés: | 139/57 (+6%) | 3. mászás: | 30/94 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 43/7 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 101/60 (+127%) |
7. titkosírás: | 22/30 | 8. felderítés: | 30/4 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 105/99 (+50%) | 11. taumaturgia: | 102/62 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 23/26 |
13. versengés: | 24/72 | 14. zene: | 252/5 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 65/76 |
16. pszi: | 36/5 (+5%) | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/74 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/80 | 21. úszás: | 24/87 (+34%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 76 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 3 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | természet haragja (#141) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 254.57 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
326 | arany (#50) | 1 | csillagbot (#929) | 1 | ezüstlevél (#759) | |||
1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 3 | gyöngymangó (#135) | 4 | halcsont (#390) | |||
8 | kaja (#2) | 3 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
18 | madártoll (#112) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | tükör (#43) |