Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 10. 9h:12' EZ A 601. JÁTÉKHETED, 546. FORDULÓD 602. játékheted kezdete: szept. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Tankcsapda védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fist Fighter mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Fist Fighter életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormol. Qpica védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs varázst. Qpica védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Tisztítótűz a biztonság kedvéért felrak egy védelem tűz ellen varázst. Tyr Rigel gyorsan felrak egy agytaposás varázslatot. Lüke Szálybaver egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Rek Weasel védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elnyelés varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot.
Tankcsapda támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre istenítélet varázslatot lő. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Ababo mentális támadást alkalmaz: bevet egy fehérál.roncsolása pszit. 476 életpontot sebzett. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 372 életpontot sebeztél. Xilanne üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 665 életpontot sebzett. Fist Fighter néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy ryuku átokvarázs. 3404 életpontot sebzett.
Ebor egy bo'adhun csapás varázslatot dob az ellenfélre. 550 életpontot sebzett. Qpica mélyen koncentrálva megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 6311 életpontot sebzett. Tisztítótűz üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. Semmi hatás! Tyr Rigel egy Asylux csapdája varázslatot dob az ellenfélre. Az ellenfél támadása csökkent. Lüke Szálybaver egy sötét halál varázslattal köszönti a másikat. Semmi hatás! Rek Weasel néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Az ellenfél hangcsapás varázslatot lő. [Tankcsapda:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ababo:] 54 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. 86 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! [Xilanne:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Fist Fighter:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Ebor:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Qpica:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Tisztítótűz:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Tyr Rigel:] [Lüke Szálybaver:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. [Rek Weasel:] 86 életpontot vesztett. Szerencsétlen az elviselhetetlen hanggal küszködik. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Tankcsapda felé, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 451 életpontot vesztett. Az ellenfél Daxx csapás varázslatot lő Tankcsapda irányába. 2121 életpontot vesztett. Szerencsétlent letaglózza a csapás. Tankcsapda elvérzett.
Ababo mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Xilanne teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találta el. Fist Fighter vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Ebor hajító csillagot küld az ellenfél felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás bal szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Qpica vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (9 támadással 594 életpontot sebezve.) Tisztítótűz vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tudati entitás gigászi testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Tyr Rigel még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a tudati entitás lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Lüke Szálybaver hajító csillagot markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás lábát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Rek Weasel mérg. vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a tudati entitás jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 297 életpontot sebezve.)
A szörny lehelni fog! Megsérültek: Ababo 206, Xilanne 867, Ebor 424, Tisztítótűz 213, Lüke Szálybaver 431 életpontot vesztett. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz.
Ököllel Ababo párszor megpöccinti a tudati entitás bal szárnyát. (9 támadással 1071 életpontot sebezve.) Ököllel Ababo néhányszor súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel néhányszor súrolod a tudati entitás bal szárnyát. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tudati entitás bal szárnyát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Xilanne támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre nekromanta csókja varázslatot lő. 116 életpontot sebzett. Xilanne majdnem talált. De csak MAJDNEM. Ököllel Fist Fighter párszor súrolva eltalálja a tudati entitás lábát. (9 támadással 1333 életpontot sebezve.) Ököllel Fist Fighter gyengén megüti a tudati entitás bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel Ebor csak érinti a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel Qpica súrolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Qpica néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy ősi hurrikán. [tudati entitás:] 12 életpontot sebzett. [Ababo:] 12 életpontot vesztett. 13 életpontot vesztettél. [Xilanne:] 13 életpontot vesztett. [Fist Fighter:] 12 életpontot vesztett. [Ebor:] 25 életpontot vesztett. [Tisztítótűz:] 11 életpontot vesztett. [Tyr Rigel:] 14 életpontot vesztett. [Lüke Szálybaver:] 11 életpontot vesztett. [Rek Weasel:] 11 életpontot vesztett. Ököllel Qpica gyengén megüti a tudati entitás gigászi testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel Tisztítótűz súrolja a tudati entitás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás gigászi testét. Kritikus ütés! (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel Tyr Rigel súrolja a tudati entitás lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver meghorzsolja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel Lüke Szálybaver csak érinti a tudati entitás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel gyengén megüti a tudati entitás lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel Rek Weasel épp hogy eltalálja a tudati entitás óriási karmát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tudati entitás kitátja a pofáját és Ababo testébe harap! (1 támadástól 574 életpontot vesztett.) Farkával végigüt a tudati entitás Ababo hátán. (1 támadástól 329 életpontot vesztett.) A tudati entitás karmaival feltépi Ababo torkát! (2 támadástól 840 életpontot vesztett.) A tudati entitás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15080 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. {Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 99, gyógyulás: 2, összesen: -97 ÉP, összes sebzés: 19113, összes sebződés: 7370}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {FM:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy rókafarok. 3132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 210 | VP spórolása: 210 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
v 1 666 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 666 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 70 247 296 | elmormolod a 70. varázslatot a 247. varázslatot a 296. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
f 861 | kísérletezel a 861. tárggyal |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
kt 860 | elkészíted a 860. tárgyat |
fog 429 1280 | elfogod a 429. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 459 1280 | elfogod a 459. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
ft 171 256 525 | támadod a 171. szörnyet a 256. szörnyet az 525. szörnyet |
ft 400 261 85 | támadod a 400. szörnyet a 261. szörnyet a 85. szörnyet |
ft 326 330 351 | támadod a 326. szörnyet a 330. szörnyet a 351. szörnyet |
ft 283 230 328 | támadod a 283. szörnyet a 230. szörnyet a 328. szörnyet |
ftv 121 283 | felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 283. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Ez mellément. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. Kritikus ütés! (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-81 életpont.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel megpöccinted a csápos otagi jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A csápos otagi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3759 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 87, gyógyulás: 182, összesen: +95 ÉP}
vpf 110 | VP elővétele: 110 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Shengoroth karmával alaposan megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a norpadolótika szőrös gömbtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel megcsapod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Shengoroth karmával végigmetszed a quwarg királynő fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel csak érinted a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [192,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a magger testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a magger éles mandibuláját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a magger fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [192,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a magger bal vállát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {KCC:} Shengoroth karmával kilukasztod a magger testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a magger testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [192,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [192,52] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Belwar Dissengulp egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával végigmetszed a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
kb 713 1 | kiveszel a bankból a 713. tárgyat (1 darabot) |
kt 735 | elkészíted a 735. tárgyat |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 29: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 29. pont 18: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 192.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor bal szárnyát. (9 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel súrolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Lenyeled a tleikan manakövet (+3059 varázspont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1517, sebződés: 34, gyógyulás: 308, összesen: +274 ÉP}
(Továbbmész...) [225,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített animált korall. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az animált korall testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (9 támadással 732 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel megpöccinted az animált korall testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az animált korall összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 61, gyógyulás: 19, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [224,51] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy natharion gólem. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a natharion gólem bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a natharion gólem testét. (9 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a natharion gólem bal lábát. (5 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a natharion gólem fejét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel csak érinted a natharion gólem jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A natharion gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1982, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske fejét. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 1, gyógyulás: 2, összesen: +1 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 326 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 846 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy fűszertartó, 4 vas dobónyíl, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 112, gyógyulás: 29, összesen: -83 ÉP}
szk 429 459 451 | keresed a 429. szörnyet a 459. szörnyet a 451. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 31 pontért |
TUDATI ENTITÁS (7174. SZÖRNY) Igen, ez a félelmetes, a tudati teret elzáró entitás anyagi manifesztációja. Hogy mit is jelent ez pontosan? Egy sárkány nagyságú szörnyet, amelyből te már nagyon sokat legyőzhettél. Itt az ideje megnézni, van-e olyan nehéz ellenfél, mint a sárkányok voltak. |
TLEIKAN MANAKŐ (1144. TÁRGY) A szimpla varázskövek szögletes formáihoz képest túl gömbölydednek néz ki ez a kő, pedig ha végighúzod rajta az ujjaidat, közel olyan éles sarkokat és éleket tapinthatsz ki. Persze, mint azt már gondolom sejted is, a tleikan manakövet nem a kinézete miatt hordják maguknál a tleikan mágusok. Igazi értéke a lenyelésében rejlik. Amint benned van, elkezdi áldásos tevékenységét, és manaforrásaidat pillanatok alatt a maximálisba tölti. Ha kevés varázspontod lenne valamilyen varázslat elmondásához, és sem varázskővel, sem manakristállyal nem rendelkezel, automatikusan törni fogsz egyet. Emellett a H 1144 paranccsal bármikor a manakő lenyelése mellett dönthetsz. A kő nem átadható. |
DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY) Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania. |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
Erő: | 76 (114) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 76 (95) | Támadás: | 110 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 76 (87) | Védekezés: | 154 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 76 (99) | Életpont: | 1529/2225 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (96) | Varázspont: | 3085/2557 | Pénz: | 1657 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 714/479 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/62 (+2%) | ökölvívás: | 44/68 (+5%) | szúrófegyverek: | 32/33 |
vágófegyverek: | 35/95 (+12%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 32/71 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/31 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 114/65 (+29%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 32/61 | 5. csapdakészítés: | 35/77 (+58%) | 6. csapdaészlelés: | 26/66 |
7. gyógyítás: | 79/61 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/29 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 162/58 (+83%) | 12. taumaturgia: | 136/37 (+40%) |
13. szerencsejáték: | 7/20 | 14. versengés: | 22/45 | 15. harcművészetek: | 47/8 |
16. zene: | 184/45 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 62/69 | 18. pszi: | 65/59 (+11%) |
19. zárnyitás: | 26/77 | 20. vadászat: | 32/79 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 46/76 (+3%) | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 19/81 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/53 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 597 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó (#96), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), trikornis herceg (#261) (csak egyszer), gyilkos sallank (#85) (csak egyszer), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), márvány sárkány (#328) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
elme dominanciája (#247) | önanalízis (#296) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | entitás manifesztum (#7173) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 24988. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1357. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bunthar zsák (#734) | 1 | energiamembrán (#861) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 5 | hajító csillag (#939) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) | |||
1 | yetifog (#863) | 1 | tleikan manakő (#1144) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
165 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 10 | csillagbot (#929) | |||
3 | ében toboz (#578) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mágikus hátizsák (#735) | 4 | mandibulapenge (#125) | 10 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 4 | vas dobónyíl (#189) |