Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 6. 19h:58' EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD 1285. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Távolról természet haragja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a bo'adhun éjhozó testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 91 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 155 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a bo'adhun éjhozó áttetsző mellkasát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 90 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 284 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 659, gyógyulás: 109, összesen: -550 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 123 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt a másikra rohansz. Barracuda szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 187 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) A vízdémon jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csigakagyló (ld. enc.). 2 931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 69, gyógyulás: 16, összesen: -53 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a barracuda szigonyt ellenfeledre ugrasz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a tavi piranha testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) A 6 tavi piranha harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 3 916 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 319, gyógyulás: 66, összesen: -253 ÉP}
Marokra fogva a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény bal lábát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix gyógypálca és 1 ytterium kőzet. 2 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}
v 198 232 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
216 | 217 | 218 | |
78 | |
|
|
79 | |
|
|
80 | |
|
|
[232,94] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Barracuda szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 drótszőrt. 2 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc manófejét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) A trix mágustanonc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix gyógypálca, 1 trix amulett (ld. enc.), 1 manakristály és 1 pszi kő. 3 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 91, gyógyulás: 17, összesen: -74 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény bal lábát. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) A trix nőstény csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 megsemmisítő, 1 trix gyógypálca és 1 ytterium kőzet. 2 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 31, gyógyulás: 9, összesen: -22 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (7 támadással 308 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pikkelyes ptog farkával megérint. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 336 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 65, gyógyulás: 65, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [233,96] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tükörtornyot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A visszaverődő nap zavaró fénye hihetetlen teljesítményekre késztet, így fél órán belül eléred a tükörtorony lentről kiszúrt bejáratát. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. Információgyűjtő bámészkodásodat kaparászó zajok zavarják meg. Rémülten fordulsz meg a tengelyed körül. Ez egy algaleioda!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda jobb vállát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az algaleioda testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az algaleioda belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 12 142 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 132, gyógyulás: 76, összesen: -56 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár fejét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a shokara bogár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel jól megszurkálod a shokara bogár testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a shokara bogár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. 11 149 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1627, sebződés: 243, gyógyulás: 119, összesen: -124 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 777 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a harcos hárpia bal oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia bal lábát. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a harcos hárpia bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 16 madártollat. 12 383 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 561, gyógyulás: 206, összesen: -355 ÉP}
(Továbbmész...) [233,97] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy pikkelyes ptog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Siralmas támadást intéz farkával a pikkelyes ptog, épp csak megsuhint. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A pikkelyes ptog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ro'galhal lánc. 11 240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1766, sebződés: 107, gyógyulás: 74, összesen: -33 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Éjvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (62 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Éjvadász testét. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az Éjvadász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az Éjvadász harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod az Éjvadász nyakát. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az Éjvadász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Az Éjvadász megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 Éjvadász karma. 14 183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2200, sebződés: 628, gyógyulás: 253, összesen: -375 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 248 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az ősquwarg nyakát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+105 pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 13 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 213, gyógyulás: 34, összesen: -179 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 150 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg széltáncos bal lábát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a quwarg széltáncos jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (7 támadással 530 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 915, gyógyulás: 162, összesen: -753 ÉP}
(Továbbmész...) [232,99] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy dübörgő bahrot közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot jobb oldalát. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigvagdosod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot kissé megtaszít. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a dübörgő bahrot bal első lábát. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a dübörgő bahrot fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A dübörgő bahrot sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1671, sebződés: 325, gyógyulás: 38, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [231,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +50 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés totemblarg nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 258 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11 031 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 35, gyógyulás: 87, összesen: +52 ÉP}
vv 216 216 216 | elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
h 1387 186 106 | használod az 1387. tárgyat |
ve 363 10 | megveszed a 363. tárgyat 10 |
m 8 | mozogsz északra |
be 649 | bemész a 649. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás -2 pontért |
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
TRIX AMULETT (1707. TÁRGY) A most talált kis amulett igen nagy segítségedre lehet, ha a feneketlen tavakat járod. Halványan világít, ha az övedre csatolod (KF paranccsal), persze csak a víz alatt. Így amellett, hogy nem tévedsz el odalent, a tó legmélyére is lemerészkedhetsz, ahova korábban még nem. A trix amulett emellett +2 IQ-t is ad, védettséged viszont - mivel kivilágított célpont vagy ellenfeleidnek - 5-tel csökken. |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 81 (109) | Támadás: | 98 (102) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/256 év |
Egészség: | 72 (111) | Életpont: | 1532/1534 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (104) | Varázspont: | 3256/687 | Pénz: | 3720 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 45/38 | Pszi pont: | 404/187 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/66 (+24%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 42/38 (+3%) |
vágófegyverek: | 37/26 (+2%) | ütőfegyverek: | 20/60 | lőfegyverek: | 34/48 (+3%) |
dobófegyverek: | 32/53 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
231,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/27 | 2. nyomkövetés: | 139/51 (+6%) | 3. mászás: | 30/85 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 42/97 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 100/33 (+150%) |
7. titkosírás: | 22/30 | 8. felderítés: | 30/4 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 105/49 (+59%) | 11. taumaturgia: | 102/19 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 23/26 |
13. versengés: | 24/72 | 14. zene: | 251/31 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 65/76 (+22%) |
16. pszi: | *35/100 (+84%) | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/74 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/80 | 21. úszás: | 24/53 (+30%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 67 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | esszenciavédelem 2 (#188) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | természet haragja (#141) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: éhes |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 251.16 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillagbot (#929) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
242 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | csigakagyló (#1131) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | ében toboz (#578) | |||
5 | Éjvadász karma (#847) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kitintüske (#879) | 19 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | trix amulett (#1707) | |||
3 | trix gyógypálca (#1704) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | ytterium kőzet (#965) |
230 | 231 | 232 | 233 | 234 | |
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|