Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 29. 12h:02' EZ A 561. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD 562. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 224 363 127 | elmormolod a 224. varázslatot a 363. varázslatot a 127. varázslatot |
hh 1534 1265 1760 | használod az 1534. tárgyat az 1265. tárgyat az 1760. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb vállát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 3225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 969 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1322 1087 529 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 529. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 69. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 116. varázslatot a 184. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot |
hu 618 | hulladék: 618 |
hh 1225 1690 605 | használod az 1225. tárgyat az 1690. tárgyat a 605. tárgyat |
hh 937 473 504 | használod a 937. tárgyat a 473. tárgyat az 504. tárgyat |
h 1602 29 35 | használod az 1602. tárgyat |
v 15 36 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 1690 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
al 369 41 | áldozol: a 369. tárgyat a 41. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (8 támadással 279 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (9 támadással 805 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. A fényaura 21 ép-t sebez. A drótszőrű mópat feléd szúr agyarával, de nem talál. A drótszőrű mópat feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütögeted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. A fényaura 38 ép-t sebez. A drótszőrű mópat agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A drótszőrű mópat megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 drótszőrt. 19121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (8 támadással 282 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor súrolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A drótszőrű mópat feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a drótszőrű mópat rúgása elől. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor megpöccinted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). A drótszőrű mópat sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A drótszőrű mópat megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 19121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2012, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [361,69] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Felfedeztél egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Találsz egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. És lám, kibányásztál egy mihlanil rögöt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ezerszemű bestia! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy gömbvillám varázslatot. 143 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia testét. (8 támadással 330 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1153, sebződés: 261, gyógyulás: 67, összesen: -194 ÉP}
h 578 20 | használod az 578. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 280 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a márvány sárkány testét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a márvány sárkány testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Fényaurád 11 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 21 arany, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 249, gyógyulás: 78, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [360,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (8 támadással 291 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (86 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a márvány sárkány fejét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a márvány sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. A fényaura 8 ép-t sebez. A márvány sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 15 arany, egy aranytű, egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 207, gyógyulás: 71, összesen: -136 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a káoszbajnok jobb lábát. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a káoszbajnok jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A káoszbajnok vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 112 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zafír drakón bal első lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a zafír drakón bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 2, gyógyulás: 52, összesen: +50 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat varázsvédelem II varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg fejét. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel súrolod a taalru herceg jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Tűzelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru herceg póklábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A taalru herceg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru herceg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru herceg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 45 arany, egy aranytű, 4 gyöngymangó, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [360,72] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy márvány sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány fejét. (8 támadással 284 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a márvány sárkány farkát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, a márvány sárkány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy, egy aranytű, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 247, gyógyulás: 77, összesen: -170 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi nyakát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (117 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Shear'niz'il vörös fellegeit. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Shear'niz'il jobb oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A Shear'niz'il mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a Shear'niz'il vörös fellegeit. (8 támadással 682 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Shear'niz'il testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A Shear'niz'il leken néhány pofont. (6 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. A Shear'niz'il most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 életköves gyűrű. 18942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 280, gyógyulás: 178, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [362,74] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gunymák anyó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 116, gyógyulás: 83, összesen: -33 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón csontos pofáját. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 7313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 48, gyógyulás: 30, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 114 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 289 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütögeted a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+70 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a zafír sárkány bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. A fényaura 7 ép-t sebez. A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1391, sebződés: 114, gyógyulás: 82, összesen: -32 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (8 támadással 288 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány farkát. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+70 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 9 életpontot sebződik. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1394, sebződés: 120, gyógyulás: 90, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [364,72] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy smaragd sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (91 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor súrolod a smaragd sárkány jobb oldalát. (6 támadással 553 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány farkát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Feléd sújt a smaragd sárkány a farkával, de elhibázta! A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor megpöccinted a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A smaragd sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de a smaragd sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 29 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 194, gyógyulás: 153, összesen: -41 ÉP}
im | imádkozol |
szk 338 784 | keresed a 338. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 9. BP: | visszadátumozás kérelem |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY) A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt. |
Erő: | 66 (90) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 68 (104) | Támadás: | 79 (86) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 74 (97) | Védekezés: | 198 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/49 év |
Egészség: | 69 (92) | Életpont: | 1252/1248 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (101) | Varázspont: | 2915/1233 | Pénz: | 33535 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 55/10 | Pszi pont: | 316/240 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/88 | ökölvívás: | 42/62 (+4%) | vágófegyverek: | 30/85 (+7%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 37/97 (+6%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,72 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 364,72 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/29 | 2. nyomkövetés: | 89/90 (+39%) | 3. mászás: | 33/54 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 43/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/94 | 6. gyógyítás: | 74/64 |
7. titkosírás: | 7/94 | 8. felderítés: | 38/4 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 106/52 (+43%) | 11. taumaturgia: | 98/56 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 9/26 |
13. versengés: | 28/41 | 14. harcművészetek: | 46/47 | 15. zene: | 61/40 (+7%) |
16. szörnyismeret: | 74/39 (+20%) | 17. pszi: | *34/100 | 18. zárnyitás: | 2/17 |
19. vadászat: | 27/1 | 20. vitalitás: | 3/18 (+11%) | 21. bányászat: | 37/98 (+15%) |
22. úszás: | 27/40 | 23. főzés: | 26/86 | 24. csapatmunka: | 9/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 158 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 60 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 20 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), gyilkos mérget (#1265) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), csalánkoktélt (#605) (max. 20 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), mérg. mihlanil nyilat (#598) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), quwarg bölcs (#7131), quwarg b.háborító (#850), quwarg harcmágus (#851), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), varkaudar őslich (#402), baljós árny (#588), tl'urlang vadász (#610) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás III (#217) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
skarlátia (#293) | Morgan rúnája (#363) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | kí koncentráció (#69) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | az elme fölénye (#116) |
varázsszem (#184) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) |
csapdaészlelés (#222) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 65, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agybénítás (#114) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | jégoszlop (#231) | >> | quwargok (#9093) | |
jégoszlop (#231) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 65, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | fertőzött ent (#403) | fehér glóbusz (#47) | >> | patás tanough (#611) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ősi matéria (#600) | fehér glóbusz (#47) | >> | garmhegyi árny (#619) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg harcmágus (#851) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | templomos lovag (#587) | védelem sav ellen (#36) | >> | árnygólem (#586) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | oldás (#372) | >> | taalru (#249) | |
speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 61, pontszámod: 896. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 363 127, hh 1534 1265 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 529. |
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 81 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 111 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csalánvirág (#582) | 17 | ében toboz (#578) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyilkos méreg (#1265) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | jégkristály (#593) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kátrány (#580) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kristály (#618) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 34 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1054 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 23 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | életköves gyűrű (#1572) | 2 | fáklya (#36) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | Földanya gyümölcse (#1690) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | |||
45 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mihlanil (#539) | 2 | mópat token (#585) | 41 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 33 | varányszem (#30) |