544. forduló, 546. forduló, Issus Banth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 9h:17'
EZ A 599. JÁTÉKHETED, 545. FORDULÓD
600. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1173
SZÁMLA : XXXX

ISSUS BANTH KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,95] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy leviathán lárva trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Arem. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az aranytermő erszény 86 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+838 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 642. hetének nyerőszámai: 10, 12, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy Raia szent lovagja fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja nyakát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Itt a megváltód!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Démonölővel megvágod a Raia szent lovagja bal vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 888.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 886.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 886.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 886.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 886.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 884.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 882.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 880.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 878.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 876.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 866.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 864.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 1206. tárgyat a 820. tárggyal a 971. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd a derit láncvértt. [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed az angyali sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 862.]

* 7. KP: használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 857.]

cir 2 vándorcirkusz látogatása 2
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 857.]

vv 72 116 58 elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot az 58. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Beizzik a turbómágia. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 851.]

f 82 kísérletezel a 82. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz kaleidoszkópot. (ld. enc.) 462 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 841.]

kt 203 60 elkészíted a 203. tárgyat (60 darabot)
Begyűjtöttél 60 amnioszt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [240 pontot használtál fel, van még 601.]

a 1233 1029 5 átadod az 1233. tárgyat az 1029. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 cirkuszi pergament Antares részére. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 587.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[194,96] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal lábát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Nagy Tharr-Isznyával. Tharr kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy vámpírféreg trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [195,97] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Teli tüdőből elordítod: "Dögölj meg!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,98] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kisebb quwarg isten!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Nem fog fájni!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 50 életpontot. A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy ezüst nyaklánc. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 267, gyógyulás: 99, összesen: -168 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. {FM:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [65 pontot használtál fel, van még 522.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[194,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 1443 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon nyakát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ghalláért!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 7 életpontot. A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 41, gyógyulás: 2, összesen: -39 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [193,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 3 életpontot. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 5 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [194,101] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Gyere és halj meg!" 19 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Démonölővel egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Csatakiáltást hallatsz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. {HD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 4 életpontot. A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku kalapács. 4200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 67, gyógyulás: 131, összesen: +64 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 454.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {FM:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 434.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy kacagó szépia!

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a kacagó szépia dzsuvás testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kacagó szépia csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 414.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 394.]

m 4 mozogsz délre
[194,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel kilukasztod a magger testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Páncélod 4 életpontot sebez ellenfeleden. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 5 életpontot. A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 384.]

be 1404 bemész az 1404. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

v 198 197 111 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Raia szent lovagja (#239)
(193,100) kultúrmasztodon (#227), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, 47. jellempróba
(194,96) elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), zoloboo sámán (#230), Nagy Tharr-Isznya (1888. kalandozó)
(194,99) gumifa (#38), 45. jellempróba, Sheran oltár, kultúrmasztodon (#227)
(194,101) márványtorony (#175), tavacska, 41. jellempróba, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), ryuku gólem (#394), opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198)
(194,102) Dornodon oltár, csodabazár (#1404), magger (#747)
(195,97) kputtyintó csalán (#247)
(195,98) quwarg boly (#359), 40. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761)

[197,111] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Találsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt a másikra rohansz. {HD:} Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 4 életpontot. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Páncélod 5 életpontot sebez ellenfeleden. A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 374.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[197,110] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 6 életpontot. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 22, gyógyulás: 34, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [198,109] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 353 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (23 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Pusztulj!" 16 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rohansz. {FM:} Démonölővel megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A derit láncvért működik: ellenfeled sebződik 8 életpontot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 56, gyógyulás: 6, összesen: -50 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [199,108] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Dögölj meg!" 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {FM:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a woorgard testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadása közben ellenfeled is sebződik 1 életpontot. A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 5, gyógyulás: 132, összesen: +127 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 344.]

fog 366 219 elfogod a 366. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

szk 366 keresed a 366. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy dombi yetit. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "A PÖRÖLY nevében!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. {FM:} Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a woorgard testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. {FM:} Démonölővel megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 2, gyógyulás: 146, összesen: +144 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 614. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 817. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 564. tárggyal az 531. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Lecsatolod a derit láncvértt, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Leveszed az angyali sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 2, 1.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 686 pontot. A következő körben tehát 886 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALEIDOSZKÓP (1269. TÁRGY)
Az Idő Porszemei mindig is fontosnak tartották, hogy behatóan tanulmányozzák az időt, ezt a legkönyörtelenebb, legkegyetlenebb, de mégis legegyszerűbb dimenziót. Sokan úgy gondolják, hogy az idő csak előre halad, folyik, hömpölyög, mint egy lassú, megállíthatatlan áradat, de akik igazán mélyen elsajátítják az önmegismerés és a meditáció képességét hosszú évek után, és fogékonyak az idő misztériumára, mint a KT tagjai, azok felfedeztek kisebb repedéseket az idő szövedékén. Ez a varázslatos tárgy ezeket a repedéseket tágítja ki, de ismerve a mágia kaotikus voltát ilyen ősi szubsztanciákban, használata komoly veszélyeket is magában rejt. A tárgy elkészítéséhez szükség van 2 zöld üvegre, melyeket apró darabokra kell törni. Ezek egy részét 3 csepp tintával kékre, egy részét saját véreddel vörösre, egy részét 1 púderkővel fehérre kell festeni. Az apró darabkákat 1 távcsőbe kell beleszórni némi (10 adag) álomporral, majd az első lencse mögé 2 tükröt kell erősíteni, hogy tökéletesen szimmetrikus és sokféle mintázatot kapjunk. A szilánkokat és a tükröket 1 varányszemmel kell odafogatni szorosan az első lencse elé és már csak fel kell tölteni némi tudati energiával. Mindez 55 TVP-nyi időt emészt fel. Használatkor meg kell rázni a kaleidoszkópot, majd bele kell tekinteni (H 1269 parancs, körönként maximum egyszer, 3 TVP-ért). A tudati energiáktól, az álomportól és a mintázatoktól transzba zuhanó kalandozó átbújhat az idő apró alagútjain, de ez az utazás veszélyes is lehet. Az utazás során változatos élmények érik a tárgy használóját, ezeknek mivolta a kísérletezgetés során tárulhat majd ki előtted.
A kaleidoszkóp nem átadható tárgy.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Issus Banth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. Papi hited: 954. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 545. fordulód.

Erő: 60 (78) Szint: 44 Merészség: 8/6 Magasság: 152 cm
IQ: 67 (68) Támadás: 58 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 76 (77) Védekezés: 116 Menekülés: 15 % Életkor: 41/80 év
Egészség: 64 (67) Életpont: 896/1146 Jellem: jó (777) Tul. pont: 15
Szerencse: 68 (83) Varázspont: 1822/1214 Pénz: 5078 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 242/259 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 5441 szörnyet (20 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 47521 TP-t kaptál. Jelenleg 12137494 TP-d van. A következő szinthez még 462506 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, drótszőrű mópat. A 523. fordulódban 5355 arany került a bankszámládra. 5944 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 24/67 ökölvívás: 36/56 szúrófegyverek: 37/33 (+2%)
vágófegyverek: 30/25 (+17%) ütőfegyverek: 3/23 lőfegyverek: 15/66
dobófegyverek: 38/55 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (120%) << ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); bumeráng (#249) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 70/17 (+16%) 2. nyomkövetés: 129/83 (+38%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 23/62 (+10%) 5. csapdakészítés: 32/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/70
7. gyógyítás: 61/77 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 35/97
10. szörnyidomítás: 19/38 11. teológia: 147/53 (+37%) 12. taumaturgia: 106/4 (+9%)
13. szerencsejáték: 6/36 14. versengés: 12/50 (+8%) 15. harcművészetek: 36/37
16. zene: 18/69 17. szörnyismeret: 36/78 (+30%) 18. pszi: 34/25 (+4%)
19. zárnyitás: 2/89 20. vadászat: 7/92 21. vitalitás: 1/79
22. bányászat: 37/51 (+2%) 23. úszás: 44/21 (+18%) 24. ordítás: 27/21 (+16%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért
kutatsz max. 2 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 6 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Ovgun (#325), noth szellem (#250), mópat fatty (#317), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), vérkeszeg (#407), halálelementál (#279), smaragd sárkány (#326), rubin sárkány (#330), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
erdei rém (#399), adószedő (#234), hegyi óriás (#397), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), hullámelementál (#411), férfiak (#998), nők (#999), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) energiaspirál (#232, 32 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) kí koncentráció (#69)
mentális pajzs (#72) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiaspirál (#232), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
Solisar aurája (#240), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 34, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> quwarg parafenomén (#248) puha ütés (#60) >> kisebb quwarg isten (#213)
pajzszúzás (#251) >> purifikátor császár (#393) méregfelhő III (#229) >> magnetikus praglonc (#200)
ryuku átokvarázs (#280) >> halálhozó (#419) méregfelhő II (#193) >> vortexmágus (#418)
méregfelhő II (#193) >> korinthai amőba (#420) méregfelhő II (#193) >> smaragdgólem (#417)
méregfelhő II (#193) >> kék rothasztó (#421) méregfelhő III (#229) >> Ovgun (#325)
méregfelhő III (#229) >> tollaskígyó (#635) méregfelhő III (#229) >> vark. kardtáncos (#693)
armageddon (#218) >> varkaudar böllér (#692) vakító fény (#43) >> ősdentor (#282)
méregfelhő III (#229) >> csataremák (#694) méregfelhő III (#229) >> lidércóriás (#401)
armageddon (#218) >> sötét ölész (#314) armageddon (#218) >> drótszőrű mópat (#426)
méregfelhő III (#229) >> rubin sárkány (#330) energiafolyam (#136) >> vámpírféreg (#782)
energiafolyam (#136) >> rothadó lián (#427)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 34, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Folrang (#331) hhaar burka II (#162) >> dűnelord (#341)
hhaar burka II (#162) >> lidércóriás (#401) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) életpajzs (#142) >> halálelementál (#279)
védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Sheran hívők (#995)
életpajzs (#142) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fény ragyogása örökkön örökké uralkodik a sötétség felett. Semmisítsd meg Dornodon avatárját!
2.) Chara-din káoszba taszítja a világot. Gyengítsd őt azzal, hogy a nemlétbe küldöd avatárját!
3.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIX. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 158.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 cirkuszi pergamen (#1233) 1 gyöngymangó (#135) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 60 amniosz (#203) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüsttőr (#322) 27 kaja (#2)
6 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404) 1 ryuku kalapács (#724)
1 varázskő (#305) 2 vasérc (#152) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,110) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, Raia szent lovagja (#239)
(197,111) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kultúrmasztodonok (#227)
(198,109) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), 39. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(199,108) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek