Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 5. 20h:38' EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 544. FORDULÓD 1285. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a bo'adhun éjhozó jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 309 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun éjhozó jobb oldalát. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a bo'adhun éjhozó jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 96 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 154 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bronz nyakörv [bronz nyakörv ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 12 706 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 749, gyógyulás: 160, összesen: -589 ÉP}
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 246 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Toodrok Din izmos karját. Kritikus ütés! (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a Toodrok Din izmos karját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (3 támadástól 402 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a Toodrok Din jobb vállát. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a Toodrok Din jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem sikerült a Toodrok Din ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A Toodrok Din összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar csésze (ld. enc.). 15 356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 778, gyógyulás: 328, összesen: -450 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 227 188 123 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 123. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra ugrasz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2 931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 47, gyógyulás: 12, összesen: -35 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra rontasz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg testét. (4 támadással 426 életpontot sebezve.) A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 159, gyógyulás: 34, összesen: -125 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog farkát. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a pikkelyes ptog farkát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pikkelyes ptog farkával a kezedre csap. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 282, gyógyulás: 69, összesen: -213 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot nyakát. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A dübörgő bahrot patája súrolja a combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a dübörgő bahrot jobb hátsó lábát. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A dübörgő bahrot agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Lábával meglök a dübörgő bahrot. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 88 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 796 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1712, sebződés: 372, gyógyulás: 48, összesen: -324 ÉP}
(Továbbmész...) [256,81] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében tigris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ében tigris ébenfekete bőrét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 665 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod az ében tigris testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az ében tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 911 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 162, gyógyulás: 134, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [257,82] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ro'galhal kísértet mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 880 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb karját. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ro'galhal kísértet feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 367 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 47, gyógyulás: 18, összesen: -29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 246 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (66 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az algaleioda fejét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod az algaleioda testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megcsipkedi az algaleioda a bal válladat. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Vámpírölővel megdöfködöd az algaleioda nyakát. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megkarcolod az algaleioda bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Belecsipked az algaleioda a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az algaleioda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 12 120 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1842, sebződés: 451, gyógyulás: 238, összesen: -213 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 264 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-24 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vámpírölővel megérinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tüskés totemblarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11 303 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 402, gyógyulás: 232, összesen: -170 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 451 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősi szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. 4 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Éjvadász jobb hátsó lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (54 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd az Éjvadász testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod az Éjvadász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az Éjvadász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod az Éjvadász testét. (7 támadással 611 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod az Éjvadász testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 612, gyógyulás: 279, összesen: -333 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 856 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal megvagdalod a szellemdarázs bal vállát. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 000 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1682, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod az elemi pulzátor jobb oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Vámpírölővel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9 406 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1555, sebződés: 269, gyógyulás: 214, összesen: -55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök jobb karját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sötét ülnök fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ülnök fejét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a sötét ülnök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sötét ülnök fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sötét ülnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1925, sebződés: 212, gyógyulás: 52, összesen: -160 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 243 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (49 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a tleikan behemót testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan behemót jókora fejét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a tleikan behemót bal oldalát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 560, gyógyulás: 266, összesen: -294 ÉP}
(Továbbmész...) [257,84] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ro'galhal kísértet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 852 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal megvagdalod a ro'galhal kísértet jobb vállát. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 887 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 220, gyógyulás: 50, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [257,85] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
m 4 | mozogsz délre |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont 23: 2. térkép 2. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 2: 1. térkép 23. pont |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 226.]
v 198 218 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
254 | 255 | 256 | 257 | 258 | |
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
[218,77] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a gránitelementál jobb karját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor farkát. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megcsapod az aurapollátor nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a halálosztó kain testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével végigvágod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 267 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. 2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 267 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
a 429 1276 10 | átadod a 429. tárgyat az 1276. kalandozónak (10 darabot) |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [217,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony barracuda szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!
Elszántan a másikra ugrasz. Barracuda szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a barracuda szigonyt a másikra rohansz. Barracuda szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix kölyök bal lábát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a trix kölyök, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A trix kölyök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fénytelen gyöngy és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 25 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Barracuda szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc jobb oldalát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) A trix mágustanonc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix gyógypálca. 3 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 112, gyógyulás: 14, összesen: -98 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra támadsz. Barracuda szigonnyal több döféssel felnyársalod a trix nőstény testét. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 trix fiola és 1 trix gyógypálca. 2 574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
* 1. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
216 | 217 | 218 | 219 | |
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
78 | |
|
|
|
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
[245,80] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 4. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 606 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szellemdarázs testét. (7 támadással 671 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs farkát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +49 életerő. 9 914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 246, gyógyulás: 108, összesen: -138 ÉP}
* 5. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 6. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 8 pontért |
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY) Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 81 (109) | Támadás: | 98 (102) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/256 év |
Egészség: | 72 (111) | Életpont: | 1531/1427 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (103) | Varázspont: | 3250/1399 | Pénz: | 3478 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 404/73 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/42 (+21%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 42/35 (+4%) |
vágófegyverek: | 37/24 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/60 | lőfegyverek: | 34/45 (+6%) |
dobófegyverek: | 32/51 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 217,79 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/27 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 139/45 (+18%) | 3. mászás: | 30/70 (+23%) |
4. csapdakészítés: | 42/87 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 98/83 (+155%) |
7. titkosírás: | 22/30 | 8. felderítés: | 30/4 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 104/90 (+43%) | 11. taumaturgia: | 101/97 (+48%) | 12. szerencsejáték: | 23/26 |
13. versengés: | 24/72 (+5%) | 14. zene: | 250/94 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 65/54 (+37%) |
16. pszi: | 35/16 (+7%) | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/74 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/80 | 21. úszás: | 24/23 (+30%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 59 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) | az elme hatalma (#123) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | természet haragja (#141) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 250.05 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | Éjvadász karma (#847) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | hernyópete (#878) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
10 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kitintüske (#879) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
192 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | bahrot bőr (#938) | 2 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | |||
4 | halcsont (#390) | 9 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | remák szív (#264) | 1 | trix fiola (#1705) | |||
2 | trix gyógypálca (#1704) | 1 | varkaudar csésze (#841) |