542. forduló, 544. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 11. 15h:03'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 60 kaját (60 arany kikiáltási áron), 70 kaját (70 arany kikiáltási áron), 80 kaját (80 arany kikiáltási áron), 90 kaját (90 arany kikiáltási áron), 1 obszidián karkötőt (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 jégszilánk (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 szuper dobóháló (eladási ár: 151 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 2 fokhagyma (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 kötelet.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 918.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 918.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 916.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 916.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 914.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+57 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 874.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 361, gyógyulás: 0, összesen: -361 ÉP}

A menekülést választod!
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [65 pontot használtál fel, van még 809.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+102 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 769.]

h 1589 658 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab aurach bőr van. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 766.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[106,77] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [107,76] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [108,75] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy dombi yeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti bal karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 728.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[109,74] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [110,74] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Észreveszel egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 44 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gyöngymangót. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,74] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [rézdarab ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 38 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[74 pontot használtál fel, van még 654.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,74] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 aranyat. 749 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [113,74] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kardszárnyú pocok. Itt csata lesz.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,74] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [54 pontot használtál fel, van még 600.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 216 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 560.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 480.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 440.]

gyk 181 40 gyakorolsz a 181. tárggyal 40 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 400.]

gyk 1553 40 gyakorolsz az 1553. tárggyal 40 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

gyk 553 40 gyakorolsz az 553. tárggyal 40 pontért
Célokat állítasz fel, és egyre messzebbről lősz rájuk. Az előrehaladás biztató. Már nem sok kell a következő szinthez. [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 176 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 256 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 160.]

gyk 181 40 gyakorolsz a 181. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 120.]

gyk 1553 40 gyakorolsz az 1553. tárggyal 40 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 80.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 15, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 40 pontod maradt, ebből a következő körre 40 pontot vihetsz át. Kapsz még 718 pontot. A következő körben tehát 758 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 443. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 543. fordulód.

Erő: 78 (87) Szint: 27 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 58 (65) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 57 (61) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 448/245 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 66 (72) Varázspont: 958/37 Pénz: 11275 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 238/355 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3460 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6399 TP-t kaptál. Jelenleg 2075652 TP-d van. A következő szinthez még 224348 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 531. fordulódban 17305 arany került a bankszámládra. 17737 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/87 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/62 (+4%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: 21/80 (+10%) lőfegyverek: 28/91 (+1%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 143/52 (+12%) 3. mászás: 13/87 (+4%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/96 6. gyógyítás: 75/94 (+46%)
7. titkosírás: 14/3 8. felderítés: 36/96 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 75/31 (+13%) 11. taumaturgia: 39/90 (+9%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 120/35 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 29/62 (+5%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 38/12 (+25%)
22. úszás: 22/64 23. főzés: 17/34 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 1 gyöngymangó (#135)
4 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,78) kisebb quwarg isten (#213)
(106,77) Fairlight oltár
(107,76) Dornodon oltár, phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba
(108,75) vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(109,74) mélységi grittangok (#103), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(110,74) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Raia oltár, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(111,74) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(112,74) világítótorony (#156), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(113,74) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), érclelőhely
(114,74) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek