Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 26. 9h:04' EZ A 599. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD 600. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 210 | VP spórolása: 210 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 227 247 57 | elmormolod a 227. varázslatot a 247. varázslatot az 57. varázslatot |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár nyakát. (9 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár jobb oldalát. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár jobb vállát. (4 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a shokara bogár összetett szemét. Kritikus ütés! (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1740, sebződés: 205, gyógyulás: 283, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [220,53] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. A feléd közeledő greén örvény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 578 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 150 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A greén örvény összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4317 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 150, gyógyulás: 4, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [220,54] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokcápa lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +64 ÉP.) {HD:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokcápa testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {FM:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokcápa ruganyos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +74 ÉP.) Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 9810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1453, sebződés: 689, gyógyulás: 457, összesen: -232 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +77 ÉP.) {FM:} Shengoroth karmával megvagdalod a homokcápa fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +70 ÉP.) {GYD:} Shengoroth karmával megvagdalod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) {HD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +67 ÉP.) A homokcápa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 10426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 1399, gyógyulás: 700, összesen: -699 ÉP}
(Továbbmész...) [221,54] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mérg.mihlan.dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg.mihlan.dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Kronga hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Kronga hadúr bal lábát. (9 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kronga hadúr testét. Kritikus ütés! (6 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Kronga hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a Kronga hadúr zörgő csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel megpöccinted a Kronga hadúr testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Kronga hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Kronga hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Batharak vértje (ld. enc.). 17771 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2117, sebződés: 290, gyógyulás: 508, összesen: +218 ÉP}
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
tv 266 248 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 248. varázslatot |
p 195 5 | használod a 195. pszi képességet |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy fekete energia. 29 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az entitás manifesztum . (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az entitás manifesztum testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig jobb lábadat. (4 támadástól 563 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +113 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd az entitás manifesztum . Kritikus ütés! (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted az entitás manifesztum testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az entitás manifesztum. (4 támadástól 674 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +135 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 entitás esszenciát. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vg'axtol torzító trófeát, és diadalmasan beszerzel egy entitás manifesztum trófeát. 20148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1228, sebződés: 1266, gyógyulás: 248, összesen: -1018 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fekete energia varázslat. 32 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az entitás manifesztum testét. (9 támadással 806 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az entitás manifesztum . (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum hatalmas karmait arcodba vájja. (4 támadástól 733 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +147 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 entitás esszenciát. 20142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 765, gyógyulás: 147, összesen: -618 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
vpf 110 | VP elővétele: 110 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 709 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg.mihlan.dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg.mihlan.dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz bal karját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a krathan csontváz nyakát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A krathan csontváz vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 17, gyógyulás: 199, összesen: +182 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 709 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszantó apróság farkát. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bosszantó apróság egyik lábát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ököllel súrolod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15871 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 255, gyógyulás: 350, összesen: +95 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 473 életpontot sebeztél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny megtipor. 101 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) {HD:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. A vastagbőrű mutak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. {FM:} Shengoroth karmával végigvagdosod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lény összetapos! 84 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak felkarcolja a combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1913, sebződés: 460, gyógyulás: 437, összesen: -23 ÉP}
tv 266 248 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot a 248. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a natharion gólem bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a natharion gólem bal lábát. (7 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a natharion gólem testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a natharion gólem jobb karját. Kritikus ütés! (9 támadással 797 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a natharion gólem bal oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A natharion gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 69, gyógyulás: 506, összesen: +437 ÉP}
(Továbbmész...) [221,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bosszantó apróság. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság bal vállát. (9 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság bal csápját. Kritikus ütés! (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény idődet lopja (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15944 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2109, sebződés: 174, gyógyulás: 506, összesen: +332 ÉP}
(Továbbmész...) [221,57] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy ősi rúnatornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs!
Mérg.mihlan.dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg.mihlan.dobótőr. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs fejét. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. Kritikus ütés! (4 támadással 371 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a szellemdarázs farkát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a szellemdarázs a farkával a bal válladra. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9143 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1710, sebződés: 415, gyógyulás: 84, összesen: -331 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 763 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő nyakát. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 347 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 164, gyógyulás: 33, összesen: -131 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 818 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a tleikan hadúr jobb karját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-7 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13249 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 309, gyógyulás: 63, összesen: -246 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság bal oldalát. (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság farkát. (9 támadással 742 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bosszantó apróság karját. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16294 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 215, gyógyulás: 46, összesen: -169 ÉP}
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 161 1 | megveszed a 161. tárgyat 1 |
ve 242 2 | megveszed a 242. tárgyat 2 |
ve 205 10 | megveszed a 205. tárgyat 10 |
ve 733 1 | megveszed a 733. tárgyat 1 |
ve 101 20 | megveszed a 101. tárgyat 20 |
ve 333 10 | megveszed a 333. tárgyat 10 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Shengoroth karmával egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és egy fokhagyma. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed az őrült varázsló bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 2 csuklyavirág. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 44, gyógyulás: 77, összesen: +33 ÉP}
be 717 939 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a chaktra vadászeb nyakát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10849 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 383, gyógyulás: 79, összesen: -304 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 228 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,61] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Arutac. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
szk 443 450 429 | keresed a 443. szörnyet a 450. szörnyet a 429. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
KRONGA HADÚR (494. SZÖRNY) Ő volt a legendás krathan légió legfőbb vezetője. Amikor a krathan csapatok a rakshallion papok utasításait követve hadba indultak az árnytündérek földjére, Kronga hadúr még akkor is harcolt, amikor a katonái már mind egy szálig odavesztek. Férfihoz méltón szenderedett öröklétre, de ez nem tartott sokáig: az árnytündér nekromanták őt élesztették fel először, még mielőtt a teljes seregét visszarángatták volna Leah birodalmából. Kronga ugyanúgy, mint életében, ekkor sem hódolt be az ellenségnek. Azóta is elveszett katonáit keresi, hogy maga köré gyűjtve őket, egy újabb rohammal lesöpörjék az alávaló ellenséget a föld színéről. |
BATHARAK VÉRTJE (739. TÁRGY) A legendák szerint Batharak, a nagyhatalmú óriás-mágus kovácsolta ezt a vértet, miután ellopta az istenektől a mihlanil titkát. Igaz vagy sem, tény, hogy a rakshallion belső testőrei viseltek ilyet. A császárság hatalmát mutatja, hogy mind a száz elit katonát el tudták látni ezzel a különleges varázstárggyal. Védettségedet 35-tel növeli meg, erődhöz ötöt, max. életpontodhoz 50-et ad. A páncél kényelmetlen viselet, ezért ügyességedet öttel csökkenti. Sajnos, 40-nél alacsonyabb szintű kalandozó fel sem öltheti magára. |
ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY) A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt. |
ENTITÁS ESSZENCIA (1833. TÁRGY) A legyőzött entitás úgy eltűnik, ahogy érkezett, nyomtalanul. Kivéve egy apró, mattfekete gömböt, amelyről fogalmad sincs, mi lehet. Mindenesetre elnevezed entitás esszenicának. Mivel nem tudod micsoda, de fontosnak kell lennie, ezért nem fogod odaadni senkinek. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
ARUTAC, AZ ÖREG (7101. SZÖRNY) A test, még ha mágikus is, múlandó, csupán a lélek nem az, legalábbis annak korlátait még fel nem derítették. Arutac nagyon öreg, talán öregebb mindennél és mindenkinél Ghallán, legalábbis nem tudni mikor és milyen istent szolgálhatott. Anyagi teste, ha volt is neki, már rég megsemmisült, ám ő valamiért visszatért a fizikai világba, de ahhoz hogy itt létezhessen, testre volt szüksége, ezért készített egyet. Megkereste a legellenállóbb de még formálható anyagot a mithrilt, és ebből materializált magának egy humanoid alakot. Arutac hatalmas varázsló, mithril teste pedig szinte elpusztíthatatlan. Pedig a rá bízott kulcsot annak belsejében őrzi. Nagy szakértője az ősi mágia különféle varázslatainak, fémtestének nekirontani elég nagy botorság, de ha már megteszed, érdemes valamilyen ütfegyverrel rendelkezned. |
Erő: | 76 (114) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 74 (93) | Támadás: | 105 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 76 (87) | Védekezés: | 154 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 74 (97) | Életpont: | 1509/1019 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (96) | Varázspont: | 3014/10 | Pénz: | 1039 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 714/139 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 (+3%) | ökölvívás: | 44/36 (+10%) | szúrófegyverek: | 32/33 |
vágófegyverek: | 35/78 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 32/53 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/15 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 113/87 (+5%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 32/38 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 35/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/66 |
7. gyógyítás: | 79/38 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/29 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 160/23 (+84%) | 12. taumaturgia: | 135/20 (+34%) |
13. szerencsejáték: | 7/20 | 14. versengés: | 22/45 | 15. harcművészetek: | 47/8 |
16. zene: | 182/5 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 62/69 | 18. pszi: | 65/29 (+9%) |
19. zárnyitás: | 26/77 | 20. vadászat: | 32/79 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 46/73 | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 19/51 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 542 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) |
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) |
varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | villámmágia (#227) | elme dominanciája (#247) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 18360. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1204. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | hajító csillag (#939) | 13 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 15 | toxyl (#591) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Batharak vértje (#739) | 2 | cápazsír (#932) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | entitás esszencia (#1833) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
10 | kazmár gyökér (#205) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 6 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | spiritusz (#170) | 10 | víz (#27) |