541. forduló, 543. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 11. 12h:32'
EZ A 556. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD
557. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,86] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 917.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 917.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 915.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 915.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 746 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 913.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+39 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 873.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 833.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+11 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 793.]

h 1589 658 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz aurach bőrt. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 790.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 760.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 730.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 700.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 670.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 640.]

m 8 mozogsz északra
[101,85] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt templomot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 615.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy étkezési homár!

Elszántan a másikra rontasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Kitines ollójával az étkezési homár bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 595.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Elszántan a másikra támadsz. Méregfoggal felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 575.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 555.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 535.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 515.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 rájabőrt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 495.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 475.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,84] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [101,83] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 59 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő Vérmes Amazon nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Máris repül feléd néhány mérgezett tüske. Egyik sem talál. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Vérmes Amazon bal lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a Vérmes Amazon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Vérmes Amazon megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Vérmes Amazon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 koponya gyűrűt. 2072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 445.]

v 96 96 109 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, Vérmes Amazon (#7123)
(101,83) quwarg harcos (#201), Tharr oltár
(101,84) Elenios oltár
(101,85) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, oltár, Chara-din monolitja (#534), szürke rinocérosz (#346), étkezési homár (#197), opati polip (#195), hínárevő piranha (#194), moszatrája (#198)
(101,86) quwarg királynő (#153)

[96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 435.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [848 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy viszonylag pontos információkkal rendelkeznek a tartózkodási helyéről, innen 39 mérföldre keletre találkozhatsz vele. A neve Brod, és ő egy troll férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [103,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 400.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[104,79] Még mindig bozótos. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,78] Még mindig bozótos. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [35 pontot használtál fel, van még 365.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 256 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 27, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 717 pontot. A következő körben tehát 917 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 443. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 542. fordulód.

Erő: 78 (87) Szint: 27 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 58 (65) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 57 (61) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 60 (64) Életpont: 448/376 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 66 (72) Varázspont: 958/94 Pénz: 10944 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 238/381 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3451 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7970 TP-t kaptál. Jelenleg 2069253 TP-d van. A következő szinthez még 230747 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 531. fordulódban 17305 arany került a bankszámládra. 17737 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/87 (+16%) ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/58 (+3%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: 21/70 lőfegyverek: 28/90
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 143/40 (+18%) 3. mászás: 13/83
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/96 6. gyógyítás: 75/48 (+46%)
7. titkosírás: 14/3 8. felderítés: 36/96 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 75/18 (+6%) 11. taumaturgia: 39/81 (+11%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 120/1 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 29/57 (+4%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 37/87
22. úszás: 22/64 (+42%) 23. főzés: 17/24 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 20 isteni könnycsepp (#260) 5 kaktusztüske (#114)
1 kötél (#92) 3 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404)
1 rinóbőr (#651) 1 shinai gömb (#348)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, Vérmes Amazon (#7123)
(102,81) oltár, Chara-din rúnaköve
(103,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(104,79) Raia oltár, phua-kúp (#372), 50. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve
(105,78) 25. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek