Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 4. 11h:27' EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD 1285. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a bo'adhun éjhozó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 87 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 167 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 155 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 544, gyógyulás: 121, összesen: -423 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
fve 103 2 | felt. vásárlás a 103. tárgyat 2 |
fve 153 40 1 | felt. vásárlás a 153. tárgyat 40 |
d 17 277 | eldobod a 17. tárgyat (277 darabot) |
v 453 17 10 | elmormolod a 453. varázslatot |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+102 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 84, gyógyulás: 5, összesen: -79 ÉP}
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
t 407 1 | támadod a 407. szörnyet |
fog 260 219 | elfogod a 260. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 222 217 | elfogod a 222. szörnyet a 217. tárggyal |
fkt 68 1 | felt. készítesz a 68. tárgyat (1 darabot) |
fkt 327 1 | felt. készítesz a 327. tárgyat (1 darabot) |
fkt 562 1 | felt. készítesz az 562. tárgyat (1 darabot) |
fno 1 | fejl. pont elköltés 1 |
im 0 2 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg bal vállát. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a tüskés totemblarg bal oldalát. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a tüskés totemblarg fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11 280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 606 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia testét. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a harcos hárpia jobb karját. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait végighúzza a harcos hárpia a bal oldaladon. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 80 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia bal vállát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a harcos hárpia fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény huhog! 82 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 19 madártollat. 12 349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2020, sebződés: 385, gyógyulás: 57, összesen: -328 ÉP}
(Továbbmész...) [255,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy harcos hárpia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 66 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a harcos hárpia testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 81 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 12 572 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 432, gyógyulás: 138, összesen: -294 ÉP}
(Továbbmész...) [256,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hájas okerón. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 253 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hájas okerón fejét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón testét. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel megdöfködöd a hájas okerón fejét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a hájas okerón jobb első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 428 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 0, gyógyulás: 172, összesen: +172 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mancsával a púpos zsokarg végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 malachit füzér (ld. enc.). 7 337 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 23, gyógyulás: 13, összesen: -10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor nyakát. (7 támadással 646 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírölővel megdöfködöd az elemi pulzátor testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével épp hogy megvágod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9 811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 217, gyógyulás: 120, összesen: -97 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök testét. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-494 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 494, gyógyulás: 6, összesen: -488 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló jobb karját. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár összetett szemét. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 50 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a shokara bogár jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 55 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a shokara bogár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 11 045 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 389, gyógyulás: 148, összesen: -241 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a shokara bogár nyakát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a shokara bogár jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1575, sebződés: 159, gyógyulás: 159, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 729 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc fejét. (7 támadással 681 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-64 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 034 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2073, sebződés: 126, gyógyulás: 142, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [256,81] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy dübörgő bahrot közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 667 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A dübörgő bahrot megtaszít agyarával. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot kissé megtaszít. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a dübörgő bahrot jobb oldalát. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a dübörgő bahrot nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A dübörgő bahrot meglök agyarával. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Összetipor lábával. 75 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1656, sebződés: 334, gyógyulás: 42, összesen: -292 ÉP}
(Továbbmész...) [256,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 242 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | |
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
[242,76] Továbbra is síkságon vagy.
Marokra fogva a barracuda szigonyt a másikra rontasz. Barracuda szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Barracuda szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix vadász jobb karját. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a trix vadász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a trix mágustanonc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Barracuda szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény manófejét. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ytterium kőzet. 2 574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dübörgő bahrot nyakát. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A dübörgő bahrot feléd szúr agyarával, de nem talál. Patájával a dübörgő bahrot kissé megtaszít. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot testét. (5 támadással 434 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Agyarával a dübörgő bahrot kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dübörgő bahrot száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 11 684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 356, gyógyulás: 41, összesen: -315 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 606 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia testét. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvagdalod a harcos hárpia testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 79 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 324 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 12 309 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2046, sebződés: 389, gyógyulás: 225, összesen: -164 ÉP}
(Továbbmész...) [243,78] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 21 20 0 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Éjvadász fejét. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod az Éjvadász ébenfekete bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az Éjvadász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az Éjvadász kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az Éjvadász testét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az Éjvadász kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Az Éjvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +48 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 Éjvadász karma. 14 183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2268, sebződés: 647, gyógyulás: 301, összesen: -346 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 9. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
241 | 242 | 243 | 244 | |
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|
78 | |
|
|
|
79 | |
|
|
|
[245,80] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
MALACHIT FÜZÉR (755. TÁRGY) Ez egy nagyon vékony fémzsinór, amelyre apró, csiszolt malachitgömböket fűztek. Az utolsó gömb nagyobb a többinél, és a belévésett parányi minta kitárt szárnyú sárkány mintáz. Talán Roelaoth, az Esthar császárság fővárosának szimbóluma? |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 80 (108) | Támadás: | 98 (102) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/256 év |
Egészség: | 72 (111) | Életpont: | 1529/1311 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (103) | Varázspont: | 3250/414 | Pénz: | 3141 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 390/216 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/15 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 42/25 (+7%) |
vágófegyverek: | 37/16 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/56 | lőfegyverek: | 34/38 (+7%) |
dobófegyverek: | 32/47 |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 243,78 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 139/21 (+6%) | 3. mászás: | 30/47 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 42/67 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 96/59 (+144%) |
7. titkosírás: | 22/30 (+24%) | 8. felderítés: | 30/4 | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 104/2 (+53%) | 11. taumaturgia: | 101/23 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 23/26 |
13. versengés: | 24/62 (+5%) | 14. zene: | 249/46 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 64/80 (+22%) |
16. pszi: | *34/100 | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/74 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/80 | 21. úszás: | 23/81 (+15%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | az elme fölénye (#116) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | természet haragja (#141) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 252.74 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 6 | kaja (#2) | 1 | kék immunitáskő (#977) | |||
2 | kőszem (#304) | 2 | pirkit (#153) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
277 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
509 | arany (#50) | 2 | bahrot bőr (#938) | 5 | Éjvadász karma (#847) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kitintüske (#879) | |||
58 | madártoll (#112) | 1 | malachit füzér (#755) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | ytterium kőzet (#965) |