Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jan. 3. 12h:39' EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD 1285. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 12 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 261 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar remete bal oldalát. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a varkaudar remete izmos karját. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A varkaudar remete inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar remete jobb lábát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar remete nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 11 308 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 61, gyógyulás: 25, összesen: -36 ÉP}
* 8. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
be 1177 | bemész az 1177. épületbe |
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod az aranyfecske fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 77 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 85, gyógyulás: 6, összesen: -79 ÉP}
h 1271 203 | használod az 1271. tárgyat |
h 1508 | használod az 1508. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
f 911 | kísérletezel a 911. tárggyal |
hu 103 | hulladék: 103 |
f 929 | kísérletezel a 929. tárggyal |
fkt 931 10 1 | felt. készítesz a 931. tárgyat (10 darabot) |
fkt 930 1 | felt. készítesz a 930. tárgyat (1 darabot) |
fkt 929 15 1 | felt. készítesz a 929. tárgyat (15 darabot) |
fkt 934 15 1 | felt. készítesz a 934. tárgyat (15 darabot) |
fkt 68 | felt. készítesz a 68. tárgyat |
fkt 327 | felt. készítesz a 327. tárgyat |
fkt 562 | felt. készítesz az 562. tárgyat |
fog 260 | elfogod a 260. szörnyet |
fog 117 | elfogod a 117. szörnyet |
fog 222 | elfogod a 222. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gömbvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 305 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a hájas okerón testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírölővel megdöfködöd a hájas okerón testét. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 821 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2104, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix kölyök manófejét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy, 1 trix gyógypálca és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 35, gyógyulás: 10, összesen: -25 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix mágustanonc izmos kis testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) A trix mágustanonc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 116, gyógyulás: 17, összesen: -99 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény törékeny testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) A trix nőstény csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix nőstény testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 megsemmisítő, 1 trix fiola, 1 trix gyógypálca és 1 ytterium kőzet. 2 574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 126, gyógyulás: 28, összesen: -98 ÉP}
v 198 246 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
254 | 255 | 256 | |
78 | |
|
|
79 | |
|
|
80 | |
|
|
[246,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 262 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a trix kölyök jobb karját. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) A trix kölyök fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a trix kölyök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fénytelen gyöngy és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 48, gyógyulás: 12, összesen: -36 ÉP}
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc fejét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a bo'adhun lidérc fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-70 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1937, sebződés: 126, gyógyulás: 94, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [248,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pikkelyes ptog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog fejét. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Siralmas támadást intéz farkával a pikkelyes ptog, épp csak megsuhint. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Siralmas támadást intéz farkával a pikkelyes ptog, épp csak megsuhint. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 221 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 183, gyógyulás: 161, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [248,85] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nothar cserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo'adhun lidérc került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 654 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megvagdalod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Könnyedén félreszökkensz a bo'adhun lidérc csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (6 támadással 570 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-51 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 394 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2085, sebződés: 101, gyógyulás: 31, összesen: -70 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 868 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az Uthan Teriadan testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Uthan Teriadan testét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod az Uthan Teriadan szellemtestét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 140 életpontot vesztettél. Teriád karddal néhányszor megcsapod az Uthan Teriadan testét. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével súrolod az Uthan Teriadan testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 144 életpontot vesztettél. Az Uthan Teriadan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bo'adhun gyűrű (ld. enc.). 15 841 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2143, sebződés: 422, gyógyulás: 8, összesen: -414 ÉP}
(Továbbmész...) [250,85] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy hájas okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 236 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón fejét. (7 támadással 256 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón tömzsi lábát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírölővel többször eltalálod a hájas okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a hájas okerón testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hájas okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2017, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [251,85] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy ro'galhal kísértet nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 870 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 857 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 235, gyógyulás: 53, összesen: -182 ÉP}
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a rikácsoló kolibri testét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a rikácsoló kolibri testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Többször megcsíp a rikácsoló kolibri. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a rikácsoló kolibri bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével megkarcolod a rikácsoló kolibri testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megcsipkedi a rikácsoló kolibri a jobb válladat. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rikácsoló kolibri száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 madártollat. 8 684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 334, gyógyulás: 76, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) [253,85] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar remete. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar remete jobb lábát. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete farkát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a varkaudar remete fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 10 226 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 102, gyógyulás: 188, összesen: +86 ÉP}
(Továbbmész...) [254,86] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nagyobb phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő.
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 606 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg nyakát. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kitintüskét. 10 839 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 273, gyógyulás: 52, összesen: -221 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 9. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | |
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[245,80] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
* 10. BP: szk 503 468 465 | keresed az 503. szörnyet a 468. szörnyet a 465. szörnyet |
BO'ADHUN NYÍLPUSKA (930. TÁRGY) Sokáig töprengsz azon, mire is lehetne a csillagbozótoson található különös ágakat, a csillagbotokat felhasználni... Mint a villámcsapás, úgy ér a felismerés: az ütőfegyverként való felhasználáshoz túl sérülékeny ugyan, de egy lőfegyverből kilőve mégiscsak sokat lehetne vele sebezni. Sajnos nem te vagy az első, aki erre rájött, a bo'adhun barbárok nyílpuskái pont a csillagbotot használták lövedékként. Épp ezért ezt a távolsági fegyvert róluk nevezték el, nem rólad. És mi az elkészítés módja? Először is fogj két vaskos faágat, mely a nyílpuska alapját alkotja (ehhez erdős vagy bozótos területen kell állnod az elkészítéskor). Csiszold simára őket 2 darab smirglilevéllel. Ha ez megvan, szúrj át két skorpiókarmot a keresztfa végén, amire utána már rá tudod akasztani a két összecsavart magszimbelet. Még egy skorpiókarmot szúrj a nyél végére, hogy a húrt meg lehessen akasztani. Ha ennyi elég volna, talán a rég feltalált íjat is használhatnád a csillagbot kilövésére, csakhogy rendkívüli módon vigyázni kell, nehogy a lövedék idő előtt széjjelszórja halálos spóráit. A legkisebb zötykölődés, melyet a közönséges lőfegyverek okoznak a lövedék kilövése során, a lövész vesztét okozhatja. A bo'adhunok a következőre jöttek rá: a nyílpuska nyelén vájt mélyedést cápazsírral kell feltölteni, így el lehet kerülni a csillagbot kilövésével járó katasztrófa kockázatát. A fegyver veszélyessége miatt az elkészítéshez a tesztelés is hozzátartozik, amihez 3 darab csillagbot szükségeltetik (ezek már ekkor tönkremennek). A hozzávalók tehát: bozótos vagy erdős terep, 2 smirglilevél, 3 skorpiókarom, 2 magszimbél, 1 cápazsír, 3 csillagbot és 50 TVP. Az első tesztlövések sajnos azt mutatják, a csillagbot alapjában véve túl sérülékeny a lövedékként való alkalmazáshoz. De talán könnyen át lehetne alakítani, hogy kiküszöböld ezt a rossz tulajdonságát... |
CSILLAGLÖVEDÉK (931. TÁRGY) A csillagbot sérülékeny felületét némi pézsmatök-olajjal bekenve gyilkos biológiai fegyverhez juthatsz, melyet egy erre alkalmas bo'adhun nyílpuskából kilőve ellenfeledhez továbbíthatsz. A szétkent olaj meggátolja, hogy az érzékeny növény az első adandó alkalommal (netán még a te kezedben) darabjaira hulljon szét. Az elkészítéshez a KT 931 parancsot kell kiadnod 2 TVP-ért, 1 csillagbotot és 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod, a bo'adhun nyílpuskának pedig nálad kell lennie. Az így létrehozott csillaglövedék 4D3+12 sebzést okoz, megtalálási esélye pedig 66%, hiszen ha szerencséd van, a fejében marad még néhány spóra, és így a különös növény már képes lesz újratermelődésre. Kilövésekor +6 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. A csillaglövedék nem átadható tárgy. |
![]() A Pusztulás Kráterének hírhedt lakói a Teriadan káoszszellemek voltak. Rég volt, amikor a bo'adhun sámánurak még uralmuk alá tudták vonni őket, azóta ez soha senkinek nem sikerült. Közülük is volt néhány, aki kiemelkedett a névtelenségből. Uthan Teriadan az előkerült bo'adhun tekercsek szerint e leghatalmasabb káoszszellem volt mind közül. Egyesek szerint minden tudását a szerencsétlenül járt sámánurak lelkéből nyerte, és minden egyes áldozattal csak erősödött a hatalma. Most, hogy már nem kóborolnak a barbár nép tagjai birodalmuk kihalt vidékein, vajon mi táplálja Uthan Teriadan tudását? Nem akadt kalandozó, aki ezt elmondhatta volna. |
BO'ADHUN GYŰRŰ (743. TÁRGY) Ez a tárgy régen nem volt túl értékes, bármely bo'adhun berzerker élettelen ujjáról lehúzhattad a csatatéren. A támadó képességeket hathatósan megnöveli - +5 támadást, és +5 erőt ad -, azonban védekezésed és ügyességed is lecsökken 5-tel. Viseletéhez legalább 25. szint szükséges. |
Erő: | 81 (109) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 80 (108) | Támadás: | 98 (102) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 82 (111) | Védekezés: | 144 (153) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/256 év |
Egészség: | 72 (111) | Életpont: | 1528/1521 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (103) | Varázspont: | 3244/1356 | Pénz: | 2632 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 45/39 | Pszi pont: | 390/81 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/3 (+18%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 42/18 (+4%) |
vágófegyverek: | 37/9 (+5%) | ütőfegyverek: | 20/56 | lőfegyverek: | 34/31 (+4%) |
dobófegyverek: | 32/47 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád kard (#1284) (250%) << vámpírölő (#951) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -26.); vas dobónyíl (#189) (27 -31.); tünde nyíl (#554) (32 -34.); hajító csillag (#939) (35 -36.); ezüsttollú nyíl (#363) (37 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 254,86 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 139/15 (+6%) | 3. mászás: | 30/29 |
4. csapdakészítés: | 42/57 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 27/2 | 6. gyógyítás: | 95/15 (+44%) |
7. titkosírás: | 22/6 | 8. felderítés: | 30/4 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 26/16 |
10. teológia: | 103/49 (+50%) | 11. taumaturgia: | 100/91 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 23/26 |
13. versengés: | 24/57 | 14. zene: | 248/72 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 64/58 (+22%) |
16. pszi: | *34/100 | 17. zárnyitás: | 15/34 | 18. vadászat: | 70/74 |
19. vitalitás: | 11/11 | 20. bányászat: | 40/80 | 21. úszás: | 23/66 (+27%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 6. regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 1 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 25 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 10 darabot ), bo'adhun nyílpuskát (#930) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 180 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), Harmarghal (#525) (csak egyszer), Strissha (#528) (csak egyszer), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | hatalomvarázs (#220) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) | az elme fölénye (#116) | papi aura (#377) | vízlélegzés (#185) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | természet haragja (#141) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | varázsvédelem II (#108) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | semlegesek (#989) | varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) Micsoda obszcén megcsúfolása a természetnek az orbitális mackósajt? Semmisíts meg hármat! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 107, 108. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 14, 15, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 394.49 kg | Megterheltség: 133% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 252 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
254 | arany (#50) | 1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 10 | csillagbot (#929) | |||
2 | fénytelen gyöngy (#1698) | 11 | kaja (#2) | 1 | kitintüske (#879) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 10 | pézsmatökmag (#934) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 277 | szögletes kő (#17) | 1 | trix fiola (#1705) | |||
2 | trix gyógypálca (#1704) | 1 | tükör (#43) | 1 | ytterium kőzet (#965) |