Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 25. 9h:08' EZ A 67. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD 68. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
kt 108 4 | elkészíted a 108. tárgyat (4 darabot) |
kf 57 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-12] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy orgyilkos trófeát. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
be 527 | bemész az 527. épületbe |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vörös Szonja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kavadu. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [42,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ep 146 30 | építed a 146. tárgyat 30 pontért |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 9 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 140/15 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 10 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 26 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. harcművészetek: | 9 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 2 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
Összsúly: 64.97 kg | Megterheltség: 141% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 2 | kaja (#2) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | víz (#27) |