53. forduló, 55. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 3. 9h:19'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-12] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy púderkő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy surranó kígyó nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 161.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

be 38 bemész a 38. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 3 5 5 mozogsz 3 5 5
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bal karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontkés. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 13 13 10 mozogsz 13 13 10
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis sörényes ubuk trófeát, és kinyersz egy alkalmas vadász varkaudar trófeát. 388 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontkés. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] Egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszurony. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 2 aranyat. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász varkaudar! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 ezüst kulcsot (ld. enc.), 1 bőrpáncélt és 1 bakkura csizmát. Itt raboskodik Kankalin. Gyorsan kiszabadítod, mire hálásan a nyakadba borul. Biztosítod, hogy Lord Kovács már nagyon aggódik érte. Egyhelyben toporogsz.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 1 mozogsz 1
Egy nagyobb terembe érkezel. [8. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [6. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [52 pontot használtál fel, van még 15.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[78,-12] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Találsz egy olvasztókemencét.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 5 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 30 keresed a 30. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy surranó kígyót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Ez az 54. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 156/55 Jellem: jó (93) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 Varázspont: 30/3 Pénz: 219 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 149 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1445 TP-t kaptál. Jelenleg 14533 TP-d van. A következő szinthez még 2467 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 (+1) szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 11 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 1 11. harcművészetek: 11 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

Összsúly: 69.84 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaktusztüske (#114) 7 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 2 bőrpáncél (#51)
2 csontkés (#11) 2 csontszurony (#12) 1 ezüst kulcs (#184)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 púderkő (#119) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,-12) olvasztókemence (#86)
(79,-12) a 38. labirintus bejárata, surranó kígyók (#30), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.

Üzenet küldése a karakternek