Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 15h:13' EZ A 538. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 539. játékheted kezdete: márc. 22. A következő fordulódat legkorábbana 539. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1116 életpontot vesztettél. Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Igen! Ez bevált! A delikvens hanyatt homlok menekül... Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1116, gyógyulás: 2, összesen: -1114 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
kf 1536 834 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat a 834. tárggyal |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
ext | visszadátumozás kérelem |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 771 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Vámpírölővel megdöfködöd a gothag döglidérc bal karját. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 45 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+74 varázspont). 10533 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1782, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a smaragd tenyészet bal oldalát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 736 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a smaragd tenyészet bal oldalát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A smaragd tenyészet elhibázza az ütést csápjával. A smaragd tenyészet csápol, de mindhiába. Vámpírölővel megdöfködöd a smaragd tenyészet testét. (3 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A smaragd tenyészet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A smaragd tenyészet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+74 varázspont). 10501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 0, gyógyulás: 294, összesen: +294 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 2 3 3 | mozogsz 2 3 3 |
lm 24 | mozogsz 24 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad az őstenyészet jobb oldalát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őstenyészet testét. (7 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az őstenyészet testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Az őstenyészet elhibázza az ütést csápjával. Az őstenyészet csápol, de mindhiába. Vámpírölővel megdöfködöd az őstenyészet egyik csápját. (5 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az őstenyészet testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az őstenyészet elhibázza az ütést csápjával. Az őstenyészet csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+74 varázspont). 10995 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 0, gyógyulás: 248, összesen: +248 ÉP}
ftv 218 519 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 519. szörnyet |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a titokzatos kroa testét. (7 támadással 710 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) A titokzatos kroa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a titokzatos kroa jobb oldalát. (4 támadással 457 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a titokzatos kroa testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) A titokzatos kroa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+74 varázspont). 10346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2022, sebződés: 282, gyógyulás: 6, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [253,54] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy titokzatos kroa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a titokzatos kroa testét. (4 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a titokzatos kroa testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A titokzatos kroa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+74 varázspont.) 9736 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 389, gyógyulás: 304, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [254,53] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy lidérctűz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 396 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 73 életpontot vesztettél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 479, gyógyulás: 139, összesen: -340 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a zseléféreg tekergő farkát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (103 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a zseléféreg fejét. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg melléd csap a farkával! Fényhozóval néhányszor megcsapod a zseléféreg bal oldalát. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A zseléféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 300, gyógyulás: 191, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokcápa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a homokcápa testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a homokcápa jobb vállát. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a homokcápa testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 339 életpontot vesztesz.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 9683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 339, gyógyulás: 367, összesen: +28 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a shokara bogár bal középső lábát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a shokara bogár testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírölővel többször eltalálod a shokara bogár testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a shokara bogár bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 0, gyógyulás: 321, összesen: +321 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy ripityára tört ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a karbin plazma a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 rézpáncél, 1 szöges bunkó, 1 bunthar bőr, 1 nagy vaskulcs, 1 halcsont.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Influenza, 1 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 42 aranyad, ami most már az övé.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy greén örvény nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 399 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, egészség és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, szerencse és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 energiamembrán (ld. enc.). Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 3703 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 399, gyógyulás: 2, összesen: -397 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a krathan csontváz bal lábát. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a krathan csontváz nyakát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a krathan csontváz nyakát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a krathan csontváz testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1899, sebződés: 40, gyógyulás: 383, összesen: +343 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Felfedeztél egy ripityára tört ősi rúnatornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tükörtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy shokara bogár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a shokara bogár jobb első lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a shokara bogár összetett szemét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírölővel jól megszurkálod a shokara bogár bal első lábát. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a shokara bogár bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 9596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 0, gyógyulás: 266, összesen: +266 ÉP}
(Továbbmész...) [248,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Utad során felfedezel egy tükörtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anram Salle előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy shokara bogár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a shokara bogár testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a shokara bogár jobb oldalát. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a shokara bogár testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírölővel többször eltalálod a shokara bogár bal első lábát. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a shokara bogár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10182 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 0, gyógyulás: 249, összesen: +249 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 728 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8055 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák egyik karját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák egyik karját. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10630 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1806, sebződés: 444, gyógyulás: 6, összesen: -438 ÉP}
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
ŐSTENYÉSZET (519. SZÖRNY) Nincs másik olyan lény, aki oly régóta lakná Ghallát, mint az előtted tekergőző őstenyészet. Valószínűleg a természettudósok őrjöngenének dühükben, ha megtudnák, hogy éppen kárt készülsz tenni egy ilyen ritka, és sokat megélt életformában. Persze nem ők állnak az őstenyészet félelmetes csápjai előtt, melyekről ismeretlen színű és állagú baljós folyadék csurog alá, miközben arra készülnek, hogy a nyakad köré tekeredve véget vessenek gyarló életednek. |
NATHARION TALIZMÁN (867. TÁRGY) Az Esthar császárság virágzásának idején rengeteg mágikus tulajdonsággal felruházott ékszert készítettek a vezető rakshallionok parancsára. A háború alatt ezek legtöbbjét biztonságos helyre rejtették, így gyakran előfordul még manapság is, hogy natharion ereklye kerül elő valamelyik kincsőrzésre alkalmas barlang mélyéről. Ez a talizmán is ilyen, mely leginkább egy aranyérmére hasonlít, melynek egyik oldalát különös jelek (rúnák?) díszítik, a másik oldalán pedig egy sárkány képe látható. Ha a natharion talizmánt a nyakadba akasztva viseled, +3 támadást és +3 sebzést kapsz a harc során. A talizmánt nem adhatod át másik karakternek. |
MÉRGEZETT NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (548. TÁRGY) Mint mindent lövedéket, a nyílpuskáét is érdemes megmérgezni. Ehhez a KT 548 parancsot kell kiadnod, és nincs más komponense, csak egy nyílpuska lövedék, egy ugh méreg és 2 TVP. Ennek hatására a lövedék sebzése jelentősen (6-tal) megnő, viszont újrafelhasználhatóságának esélye (megtalálás) alaposan lecsökken. Ideális olimpiára. |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
Erő: | 75 (102) | Szint: | 48 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 76 (89) | Támadás: | 74 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 76 (83) | Védekezés: | 114 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/36 év |
Egészség: | 75 (84) | Életpont: | 1009/1156 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 75 (83) | Varázspont: | 2873/1155 | Pénz: | 362 arany | Kép. pont: | 97 |
Tudatpont: | 28/15 | Pszi pont: | 335/204 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 101 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 45 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 166 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 35 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 19 |
7. gyógyítás: | 83 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 41 |
10. szörnyidomítás: | 15 | 11. teológia: | 138 | 12. taumaturgia: | 99 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 59 |
16. szörnyismeret: | 28 | 17. pszi: | 36 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 46 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 10 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | szemmelverés (#137) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme fölénye (#116) | varázsenergia (#161) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | istenítélet (#284) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | energiaspirál (#232) | >> | 39. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | őstenyészet (#519) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder kulcs (#524) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
13 | tinta (#101) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
362 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | cápazsír (#932) | 10 | csillagbot (#929) | 8 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | dizen kulcs (#472) | 1 | energiamembrán (#861) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyémánt karperec (#728) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | natharion talizmán (#867) | 1 | sötét ital (#284) |