Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 16. 9h:12' EZ A 588. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 589. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1111 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg királynő testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 197 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 389 1 | használod a 341. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8920 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 7, gyógyulás: 330, összesen: +323 ÉP}
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság egyik lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. Kritikus ütés! (8 támadással 723 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Ököllel néhányszor súrolod a bosszantó apróság bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság jobb csápját. Kritikus ütés! (8 támadással 725 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bosszantó apróság egyik lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15733 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1949, sebződés: 239, gyógyulás: 59, összesen: -180 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc bal vállát. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 390 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a gothag döglidérc bal oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11522 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1802, sebződés: 98, gyógyulás: 28, összesen: -70 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor jobb szárnyát. Kritikus ütés! (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Csápjával megérint az elemi pulzátor. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor testét. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel csak érinted az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8659 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 76, gyógyulás: 316, összesen: +240 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs farkát. Kritikus ütés! (9 támadással 791 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a szellemdarázs nyakát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1586, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök jobb karját. (8 támadással 691 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (5 támadással 496 életpontot sebezve.) A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök testét. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a sötét ülnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1893, sebződés: 75, gyógyulás: 22, összesen: -53 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tleikan behemót fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót testét. Kritikus ütés! (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tleikan behemót egyik csápját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A tleikan behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót testét. (8 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót egyik csápját. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a tleikan behemót testét. Kritikus ütés! (8 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan behemót fejét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tleikan behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13082 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2295, sebződés: 515, gyógyulás: 432, összesen: -83 ÉP}
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc bal lábát. (9 támadással 746 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (4 támadással 370 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 8508 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1324, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [230,37] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy chaktra vadászeb. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb bal oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 0, gyógyulás: 152, összesen: +152 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával kilukasztod a gránitelementál testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával kilukasztod a nanda testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel megütöd a nanda jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Shengoroth karmával végigmetszed a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [229,38] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Találsz egy Chara-din monolitját. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokcápa. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a homokcápa nyakát. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Előremozdulva, a homokcápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +78 ÉP.) {FM:} Shengoroth karmával megvagdalod a homokcápa testét. Kritikus ütés! (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Shengoroth karmával végigvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +61 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a homokcápa óriási pofáját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A homokcápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +63 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 9699 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 1004, gyógyulás: 212, összesen: -792 ÉP}
m 7 4 7 | mozogsz északnyugatra, délre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár fejét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ököllel többször eltalálod a shokara bogár testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A shokara bogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár kitinpáncélját. Kritikus ütés! (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a shokara bogár jobb oldalát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a shokara bogár testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ököllel csak érinted a shokara bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10724 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 169, gyógyulás: 451, összesen: +282 ÉP}
(Továbbmész...) [228,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Elrakod a távcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy shokara bogár közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár testét. (8 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár bal középső lábát. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel súrolod a shokara bogár összetett szemét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10602 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 239, gyógyulás: 448, összesen: +209 ÉP}
(Továbbmész...) [227,37] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Piromenyét, 2 Orzag bilincse, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Piromenyét, 3 Orzag bilincse. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Tisztítótűz, 2 Aranyeső, 1 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Ellenvarázslat, 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Ellenvarázslat, 1 Temető, 1 Aranyeső. Ez terc! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 2 Szerencsejáték, 1 Temető, 1 Aranyeső, 1 Tisztítótűz. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 1 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 4 Garokk, 1 Orzag bilincse. Ez póker! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 Garokk, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét halál. Ez csak terc! Nyertél. 1854 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 92 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz.
Nem kell sok idő, hogy megtaláld a legalább ötsátornyi méretű szellemkastélyt. Ez a vándorcirkusz legimpozánsabb épülete, falai körül állandó túlvilági köd terjeng, így a sátoregyüttes pontos formája és mérete abszolút felbecsülhetetlennek tűnik. A bejáratnál álló szellemalak barátságosan fogad, elkéri a tárgyaidat (te odaadod őket egyesével: halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), majd jókívánságaival ellátva a kastélyba enged. Óvatosan a sátorba lépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (181 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a csontváz hadúr az. Harcolni akar.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Nem találtad el. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr testét. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel csak érinted a csontváz hadúr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A csontváz hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5572 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 0, gyógyulás: 146, összesen: +146 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár testét. (9 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A shokara bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10738 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 258, gyógyulás: 461, összesen: +203 ÉP}
m 7 4 7 | mozogsz északnyugatra, délre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Káoszkígyóval megdöfködöd a homokcápa testét. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +80 ÉP.) {FM:} Káoszkígyóval többször eltalálod a homokcápa testét. Kritikus ütés! (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A homokcápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Káoszkígyóval többször eltalálod a homokcápa testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {HD:} Káoszkígyóval jól megszurkálod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 363 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +73 ÉP.) {HD:} Káoszkígyóval megdöfködöd a homokcápa óriási pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A homokcápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +68 ÉP.) Véres nyál csordul ki a homokcápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 cápazsírt. 10466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 1100, gyógyulás: 625, összesen: -475 ÉP}
(Továbbmész...) [226,37] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy shokara bogár. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shokara bogár bal hátsó lábát. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a shokara bogár kitinpáncélját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10276 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1520, sebződés: 61, gyógyulás: 402, összesen: +341 ÉP}
(Továbbmész...) [225,36] A terep változik, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb bal vállát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel gyengén megütöd a chaktra vadászeb bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1070 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 293, gyógyulás: 406, összesen: +113 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a greén örvény jobb vállát. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 298 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a greén örvény vastag bőrét. (6 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 298 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 676, gyógyulás: 6, összesen: -670 ÉP}
szk 443 256 453 | keresed a 443. szörnyet a 256. szörnyet a 453. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal 40 pontért |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
Erő: | 74 (111) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 76 (94) | Támadás: | 108 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 75 (85) | Védekezés: | 153 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/38 év |
Egészség: | 74 (96) | Életpont: | 1491/1435 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (95) | Varázspont: | 2986/886 | Pénz: | 2145 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 42/2 | Pszi pont: | 714/11 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/42 (+3%) | ökölvívás: | *43/100 (+10%) | szúrófegyverek: | 32/33 |
vágófegyverek: | 35/50 (+7%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 32/15 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/19 | 2. nyomkövetés: | 113/4 (+15%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 32/6 (+27%) | 5. csapdakészítés: | 34/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/66 |
7. gyógyítás: | 79/27 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/29 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 156/61 (+85%) | 12. taumaturgia: | 132/98 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 6/98 (+11%) | 14. versengés: | 21/95 (+8%) | 15. harcművészetek: | 47/8 |
16. zene: | 177/94 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 61/61 | 18. pszi: | 65/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 26/77 | 20. vadászat: | 32/68 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 46/32 (+4%) | 23. úszás: | 25/19 | 24. főzés: | 19/11 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 520 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | halálkapu (#126) |
áldomás (#6) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
21 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 22 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szigony (#389) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | tükör (#43) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
160 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | cápazsír (#932) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 2 | ezüstdarab (#326) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |