Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 7. 10h:00' EZ A 536. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 537. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat legkorábbana 537. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 csillaglövedék. Megsoroztad a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a chaktra vadászeb bal első lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb beleharap a kezedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+77 varázspont.) 9290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 742, gyógyulás: 471, összesen: -271 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
ek 116 65 150 | t. energia kisütése: 116 65 150 |
ftv 233 30 | felt. tám/véd. varázslat a 233. varázslatot a 30. szörnyet |
ftv 232 39 | felt. tám/véd. varázslat a 232. varázslatot a 39. szörnyet |
kb 260 13 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (13 darabot) |
vv 79 167 14 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 14. varázslatot |
vv 165 188 137 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 137. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. Varázserőd töltődik (+74 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
v 21 21 | elmormolod a 21. varázslatot |
hh 392 504 1233 | használod a 392. tárgyat az 504. tárgyat az 1233. tárgyat |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 427 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Többször meglövöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a vortexmágus nyakát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. Jutalmad nem marad el (+74 varázspont). 10188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 167, gyógyulás: 152, összesen: -15 ÉP}
le 948 | leveszed/lerakod a 948. tárgyat |
kf 822 816 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 816. tárggyal |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel.
kt 934 10 | elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+73 varázspont). 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 6, gyógyulás: 59, összesen: +53 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+71 varázspont.) 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
fa 1539 2317 1 | feladod az 1539. tárgyat a 2317. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb nyakát. (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A chaktra vadászeb karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 108, gyógyulás: 210, összesen: +102 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók förtelmes fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [246,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy őshonos sziklozug. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted az őshonos sziklozug farkát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őshonos sziklozug fejét. (7 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az őshonos sziklozug jobb oldalát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az őshonos sziklozug feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vámpírölővel megdöfködöd az őshonos sziklozug testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őshonos sziklozug bal első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az őshonos sziklozug állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az őshonos sziklozug melléd csap a farkával! Az őshonos sziklozug szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jáde rakshallion. 7437 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1516, sebződés: 64, gyógyulás: 230, összesen: +166 ÉP}
(Továbbmész...) [247,50] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy nothar cserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pengekarú nitmák lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 262 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a pengekarú nitmák testét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a pengekarú nitmák egyik karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9053 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 467, gyógyulás: 220, összesen: -247 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a chaktra vadászeb bal oldalát. (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. A chaktra vadászeb karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vámpírölővel meghorzsolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 csavart smaragd (ld. enc.). 9341 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 77, gyógyulás: 244, összesen: +167 ÉP}
(Továbbmész...) [249,52] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vastagbőrű mutak. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vastagbőrű mutak fejét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 100 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 56 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a vastagbőrű mutak bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. A vastagbőrű mutak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin. 10611 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1720, sebződés: 124, gyógyulás: 327, összesen: +203 ÉP}
(Továbbmész...) [250,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy esthari vérszopó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Többször meglövöd az esthari vérszopó fejét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (6 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az esthari vérszopó fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8396 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1693, sebződés: 304, gyógyulás: 146, összesen: -158 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 402 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mivel ellenfeled már kezd vészesen közel érni, előveszed a furulyádat, és megpróbálod idegtépő harsogással elkergetni. Igen! Ez bevált! A delikvens hanyatt homlok menekül... A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 627 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a sziklaelementál bal lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a sziklaelementál tömör fejét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1511, sebződés: 192, gyógyulás: 2, összesen: -190 ÉP}
(Továbbmész...) [251,55] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Koponyazúzó Emma került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 381 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (138 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a Koponyazúzó Emma jobb lábát. (7 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Koponyazúzó Emma ragyás pofáját. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a Koponyazúzó Emma bal oldalát. (7 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Koponyazúzó Emma szőrös lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A Koponyazúzó Emma kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A Koponyazúzó Emma most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ogre öv (ld. enc.). 13454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2366, sebződés: 719, gyógyulás: 415, összesen: -304 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 7 7 12 | mozogsz 7 7 12 |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 408 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a bíbor tenyészet rezegő levelét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bíbor tenyészet testét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a bíbor tenyészet testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a bal karodra. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 133, gyógyulás: 165, összesen: +32 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 439 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Többször meglövöd az esthari vérszopó jobb oldalát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az esthari vérszopó testét. (7 támadással 731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Az esthari vérszopó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 malachit füzér. 10202 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 235, gyógyulás: 213, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 388 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor tenyészet testét. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a bíbor tenyészet testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9696 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 161, gyógyulás: 181, összesen: +20 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 374 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a smaragd tenyészet nyúlványát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd tenyészet nyúlványát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A smaragd tenyészet csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragd tenyészet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9716 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 214, gyógyulás: 179, összesen: -35 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 390 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a smaragd tenyészet rezegő levelét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A smaragd tenyészet csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragd tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9819 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 198, gyógyulás: 173, összesen: -25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 133 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 127 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 82 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 58 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 114 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 707, gyógyulás: 199, összesen: -508 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
lm 2 3 3 | mozogsz 2 3 3 |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 398 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bíbor tenyészet testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a bíbor tenyészet testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9499 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 120, gyógyulás: 165, összesen: +45 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 432 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd tenyészet jobb oldalát. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a smaragd tenyészet jobb oldalát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragd tenyészet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 202, gyógyulás: 175, összesen: -27 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 428 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a bíbor tenyészet rezegő levelét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápjaival a bíbor tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 134, gyógyulás: 157, összesen: +23 ÉP}
lm 24 | mozogsz 24 |
Távolról energiaspirál varázslatot lősz a másikra. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd tenyészet testét. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9704 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 168, gyógyulás: 161, összesen: -7 ÉP}
ftv 218 519 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 519. szörnyet |
lm 24 24 24 | mozogsz 24 24 24 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
v 96 185 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,107] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették.
be 256 | bemész a templomba |
im 0 1 | imádkozol |
kt 542 | elkészíted az 542. tárgyat |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY) Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket. |
RUBIN FÜLBEVALÓ (673. TÁRGY) Különlegesen ritka és mesés varázstárgy a rubin fülbevaló - állítólag Folrang, az ősöreg rubinsárkány hihetetlen kincsgyűjteményének egy értékes darabja. Ha azon szerencsések közé tartozol, aki a fülébe akaszthatja ezt a gyönyörű ékszert, máris tapasztalhatod a hatását: max. ÉP-d megnő harminccal, védettséged hárommal, ha viseled. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
KOPONYAZÚZÓ EMMA (495. SZÖRNY) Koponyazúzó Emma a leghíresebb táncoló ogrék egyike. Hírnevét annak köszönhette, hogy bár élete során kétszer is az Esthar birodalom papjainak fogságába esett, mégis életben maradt. Márpedig a rakshallionok sosem hoztak a hegyvidék óriás népe számára túl kegyes ítéleteket, hiszen az ogrék gyermekded módszerekkel gyilkolták a birodalom lakóit. A közel nyolc méter magas Koponyazúzó Emmát mindig is nagy szerencsével áldották meg az istenek, ennek köszönhetően volt rá ideje, hogy alaposan rászolgáljon a gúnynévre, melyet környezete akasztott rá, és azóta is büszkén visel. A hegyekbe tévedt alanori kutatók közül még most, sok évszázad elteltével sem sokan térnek vissza. Ilyenkor csupán egy önmagába feledkezett táncoló árnyék vetül a környék sziklás fennsíkjaira... |
OGRE ÖV (834. TÁRGY) Az ogrék húsos, hájas testükön ilyen apró drágakövekkel kirakott öveket viselnek, melyek különös varázshatalommal bírnak. Elkészítésének módjáról csupán a leghatalmasabb ogrék tudnak, de ők semmi pénzért nem tennék közkinccsé ezt az információt. Ha nem vagy elég tapasztalt, az ogre öv egyszerűen összeroppantana, így csupán 25. szintet elért kalandozók tekerhetik derekuk köré. A pluszok pedig, melyet az öv ad viselőjének: +2 védettség, +2 erő és +1 sebzés minden egyes közelharcban leadott ütésre. |
BÍBOR TENYÉSZET (517. SZÖRNY) Ha egy barlang mélyén bíbor levelű növényre bukkansz, mely teljes egészében elállja a továbbhaladásod útját, csupán két lehetőséged maradt: 1. utat vágsz magadnak a bozótoson keresztül, 2. beletörődötten visszafordulsz. Igazából teljesen mindegy, hogy döntesz, a következő fog történni: amint a bíbor tenyészet agresszív csápjai megérzik jelenlétedet (ez ha mozogsz, egyértelműen megtörténik) és neked esnek; derekadra tekerednek, hogy a szuszt is kiszorítsák megadóan kalimpáló testedből. Ezek a különös húsevő növények már ősidők óta az Esthar császárság vidékein élnek, és mindennapjaik abból állnak, hogy hosszú nyúlványaikkal az apró kiszögellésekbe kapaszkodva szelik a felügyeletük alá tartozó barlangfolyosókat. |
SMARAGD TENYÉSZET (518. SZÖRNY) Ezek a smaragdszínben tündöklő levelekkel megáldott ragadozó növények lényegesen ritkábban fordulnak elő az Esthar vidék barlangjaiban, mint bíbor színezésű társaik. Viszont sokkal veszélyesebbek is. Indáik csápokként tekergőznek, míg élő húsra nem bukkannak, majd ha ez megtörtént, egyetlen koncentrált erejű roppantással Leah kegyébe ajánlják a szerencsétlent. Roelaoth legradikálisabb vezetőinek támadt az az ötlete, hogy a császárság kincseit ezekkel a ragadozó növényekkel befont barlangokba rejtsék, hiszen így biztosak lehettek abban, hogy felbecsülhetetlen értékű ereklyéik nem fognak ellenségeik kezébe kerülni. Valószínűleg most azon töprengenének, hogy hogyan szerezzék vissza azokat... |
Erő: | 75 (100) | Szint: | 47 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 74 (87) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 74 (81) | Védekezés: | 114 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/36 év |
Egészség: | 77 (86) | Életpont: | 1023/1149 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 77 (85) | Varázspont: | 2802/223 | Pénz: | 1969 arany | Kép. pont: | 94 |
Tudatpont: | 28/14 | Pszi pont: | 325/320 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 45 (+1) |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 166 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 19 |
7. gyógyítás: | 83 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 15 | 11. teológia: | 138 (-4) | 12. taumaturgia: | 98 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 59 |
16. szörnyismeret: | 28 (+1) | 17. pszi: | 35 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 46 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 161 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme fölénye (#116) | szemmelverés (#137) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | istenítélet (#284) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 30. szintű lényekre | energiaspirál (#232) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | cirkuszi pergamen (#1233) | 10 | csillagbot (#929) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | tinta (#101) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
269 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 14 | csillaglövedék (#931) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 49 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jáde rakshallion (#749) | 15 | kaja (#2) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | ogre öv (#834) | 2 | purifikátor háj (#269) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | vasérc (#152) |