Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 26. 9h:11' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 536. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a zseléféreg tekergő farkát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg tekergő farkát. (6 támadással 776 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a zseléféreg kocsonyás testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A zseléféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg kocsonyás testét. (8 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg kocsonyás testét. (4 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +39 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Siralmas támadást intéz farkával a zseléféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy királyi korona. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 11576 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2148, sebződés: 510, gyógyulás: 635, összesen: +125 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Shengoroth karmával egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+35 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Shengoroth karmával egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg ősmágus bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel megcsapod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 112 70 | elmormolod a 112. varázslatot a 70. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
le 529 1091 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat az 1091. tárgyat |
kf 969 1374 | kézbeveszed/felveszed a 969. tárgyat az 1374. tárggyal |
ftv 266 457 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 457. szörnyet |
bb 1113 1 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1 darabot) |
h 341 868 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 172 1 | használod a 341. tárgyat |
be 105 | bemész a 105. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
lm 10 905 11 | mozogsz 10 905 11 |
lm 11 11 900 | mozogsz 11 11 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié.
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a táncoló ogre bal lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a táncoló ogre bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A táncoló ogre egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Shengoroth karmával végigvagdosod a táncoló ogre testét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nem sikerült a táncoló ogre ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a táncoló ogre jobb karját. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Elhajolsz a táncoló ogre ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 301, gyógyulás: 427, összesen: +126 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (8 támadással 720 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 414 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11739 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1807, sebződés: 76, gyógyulás: 23, összesen: -53 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc jobb karját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 557 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11264 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+24 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 133, gyógyulás: 34, összesen: -99 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Shengoroth karmával megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szörny megtipor. 94 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak megtaszít agyarával. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {HD:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 96 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{KCC:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny megtipor. 87 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11697 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 773, gyógyulás: 560, összesen: -213 ÉP}
kt 81 | elkészíted a 81. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a tarajos mandrag potrohát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag jobb oldalát. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a tarajos mandrag bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag potrohát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel súrolod a tarajos mandrag torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyers zafír (ld. enc.). 11007 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 481, gyógyulás: 516, összesen: +35 ÉP}
kt 429 10 | elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Nem találtad el. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az animált korall testét. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az animált korall porózus testét. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az animált korall csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az animált korall még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 118, gyógyulás: 520, összesen: +402 ÉP}
(Továbbmész...) [224,52] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őshonos sziklozug. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug bal első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őshonos sziklozug nyakát. (8 támadással 489 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-61 életpont.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az őshonos sziklozug jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az őshonos sziklozug belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őshonos sziklozug bal hátsó lábát. (8 támadással 497 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-62 életpont.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az őshonos sziklozug fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával a kezedre csap. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8499 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 447, gyógyulás: 392, összesen: -55 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Ez mellément. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az animált korall egyik csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az animált korall csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megütöd az animált korall egyik csápját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ököllel súrolod az animált korall testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 904, sebződés: 74, gyógyulás: 252, összesen: +178 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 36 életpontot vesztettél. A lidérctűz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1501 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 97, gyógyulás: 4, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [222,52] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak nyakát. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. {FM:} Shengoroth karmával megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny megtipor. 81 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {FM:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 100 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{HD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A szörny megtipor. 74 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 625, gyógyulás: 440, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [221,52] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy esthari vérszopó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó bal oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az esthari vérszopó jobb oldalát. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod az esthari vérszopó testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az esthari vérszopó bal első lábát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Az esthari vérszopó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütöd az esthari vérszopó testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ököllel megpöccinted az esthari vérszopó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az esthari vérszopó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az esthari vérszopó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
Az esthari vérszopó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11057 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 442, gyógyulás: 556, összesen: +114 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz bal lábát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A krathan csontváz fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel gyengén megütöd a krathan csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11899 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 170, gyógyulás: 433, összesen: +263 ÉP}
(Továbbmész...) [219,51] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés gigaféreg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés gigaféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-56 életpont.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ököllel megpöccinted a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 59, gyógyulás: 128, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [218,50] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kék rakolits lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kék rakolits testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rakolits testét. Kritikus ütés! (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ököllel megpöccinted a kék rakolits kékszínű végtagjait. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 4652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 0, gyógyulás: 125, összesen: +125 ÉP}
szk 256 443 453 | keresed a 256. szörnyet a 443. szörnyet a 453. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
Erő: | 74 (112) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 76 (96) | Támadás: | 108 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 75 (87) | Védekezés: | 145 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 74 (98) | Életpont: | 1417/2079 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (97) | Varázspont: | 2980/1033 | Pénz: | 1583 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 690/264 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/36 | ökölvívás: | 43/88 (+10%) | szúrófegyverek: | 32/33 |
vágófegyverek: | 35/36 (+5%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 32/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/3 | 2. nyomkövetés: | 112/84 (+32%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 31/79 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 34/54 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/66 (+12%) |
7. gyógyítás: | 79/27 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 32/29 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 155/11 (+574%) | 12. taumaturgia: | 131/99 (+547%) |
13. szerencsejáték: | 6/76 (+11%) | 14. versengés: | 21/83 (+5%) | 15. harcművészetek: | 46/8 |
16. zene: | 175/54 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 61/41 (+34%) | 18. pszi: | *63/100 (+192%) |
19. zárnyitás: | 26/77 (+6%) | 20. vadászat: | 32/68 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 46/17 (+7%) | 23. úszás: | 25/12 | 24. főzés: | 19/1 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 504 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) |
halálkapu (#126) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | hajító csillag (#939) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | kyorgölő kés (#868) | 1 | nyílvessző (#108) | 4 | pondróvér (#1232) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 15 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | királyi korona (#338) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | nyers zafír (#752) | 1 | óndarab (#85) | 10 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | rézdarab (#70) | 7 | sáfránypor (#211) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vörös zselé (#862) | 2 | xirnox szív (#213) |