534. forduló, 536. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 2. 12h:21'
EZ A 554. JÁTÉKHETED, 535. FORDULÓD
555. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,91] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+179 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 909.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 909.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 907.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 907.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 663 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 905.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 4072 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 875.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 835.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 830.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[114,92] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [113,93] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Találsz egy mély kutat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [113,94] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[44 pontot használtál fel, van még 786.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[112,95] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,96] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 kaját. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [110,97] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 726.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[109,98] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (97,107)-> 3 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,99] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-16 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Daisyvel. Elenios felszentelt papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Egy vörösbegy repked körülötte. Gyerekkel van! Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [107,100] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [46 pontot használtál fel, van még 680.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tetemember nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 175 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 640.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 600.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 560.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 480.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1659 leírod az 1304. kalandozónak az 1659. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérpettyes gyűrűt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1661 leírod az 1304. kalandozónak az 1661. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) telerótt rúnalapot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1666 leírod az 1304. kalandozónak az 1666. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) méregtermő iszákot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1674 leírod az 1304. kalandozónak az 1674. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) genrath vérmedvefogat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1676 leírod az 1304. kalandozónak az 1676. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agori szegecscsizmát. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1679 leírod az 1304. kalandozónak az 1679. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) medvefog nyakláncot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1683 leírod az 1304. kalandozónak az 1683. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

in 1304 0 1685 leírod az 1304. kalandozónak az 1685. tárgyat
Mentálisan üzensz. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 400.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 267 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 227 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 36 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nektoraf testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a nektoraf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 nektoraf faggyút. [nektoraf faggyú ládikóba-> (97,107)-> 3 arany, -2 ÉP] 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját habzsol be a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 909 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 438. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 535. fordulód.

Erő: 76 (85) Szint: 27 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 57 (64) Támadás: 34 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 56 (60) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 164/171 év
Egészség: 59 (63) Életpont: 448/290 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 66 (72) Varázspont: 952/603 Pénz: 1692 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 238/347 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 83
Eddig összesen 3396 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7700 TP-t kaptál. Jelenleg 2013195 TP-d van. A következő szinthez még 286805 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 531. fordulódban 17305 arany került a bankszámládra. 17564 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/46 (+1%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: 21/70 lőfegyverek: 28/83 (+2%)
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 140/76 (+48%) 3. mászás: 13/72 (+2%)
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/96 6. gyógyítás: 73/64
7. titkosírás: 14/3 8. felderítés: 36/96 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 74/28 (+19%) 11. taumaturgia: 38/92 (+13%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 117/63 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 29/32 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 37/58 (+13%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 16/54 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
106 arany (#50) 2 fokhagyma (#403) 2 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 3 spiritusz (#170) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,100) patak, régészeti lelőhely (#1208), tetemember (#123), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355)
(108,99) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), kétfejű troll (#163), Daisy (4938. kalandozó)
(109,98) művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(110,97) Leah rúnaköve, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(111,96) alpesi tehenek (#91), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(112,95) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, topránypolip (#86)
(113,93) mély kút (#93), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, mérges nyukmár (#95), kérődző etra (#368)
(115,91) quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek