Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. júl. 5. 9h:06' EZ A 727. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD 728. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kb 189 17 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (17 darabot) |
kt 190 8 | elkészíted a 190. tárgyat (8 darabot) |
im 0 2 | imádkozol |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
hh 1546 1534 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 319 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy jégkristály tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 75 294 | elmormolod a 75. varázslatot |
le 1394 | leveszed/lerakod az 1394. tárgyat |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 862 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 965 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (6 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel párszor megpöccinted a rothadó borzalom testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény összetapos! 113 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2835, sebződés: 377, gyógyulás: 261, összesen: -116 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével néhányszor meglegyinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus bal oldalát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. {FM:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus jobb lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 353, gyógyulás: 75, összesen: -278 ÉP}
t 745 1 | támadod a 745. szörnyet |
t 7128 1 | támadod a 7128. szörnyet |
t 540 1 | támadod az 540. szörnyet |
t 7131 1 | támadod a 7131. szörnyet |
ftv 266 7128 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 7128. szörnyet |
ftv 266 851 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 851. szörnyet |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [280,105] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.
(Továbbmész...) [279,105] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy pézsmatököt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy pézsmatök van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [277,106] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben.
(Továbbmész...) [276,106] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Észreveszel egy púdersziklát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy pézsmatököt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [274,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Találsz egy elpusztított raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Továbbmész...) [273,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[271,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított ősi rúnatornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy raaba-fát. Északra egy nothar cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
hh 1607 392 | használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat |
v 198 229 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[229,48] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Longnower, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál bal lábát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel csak érinted a sziklaelementál bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 csavart smaragd [csavart smaragd ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 10365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2037, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 437 | keresed a 437. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
RHOI SISAKJA (1422. TÁRGY) Lassan belátod, hogy minél többet tudsz meg a ryukukról, annál több új kérdés merül fel benned. Szinte minden legendájuk tartalmaz valami érdekességet, így Rhoi-pex története is biztosan segített felfedezni eme remek fejfedő elkészítésének titkát. A legendás páncélkovács szálfatermetű, izmos fiatalember volt, rettenthetetlen a harcban és igencsak ügyeskezű a fújtató mellett. Ő volt az első ryuku kovács az Élő Istenek korszakának beköszönte óta, aki a titanitot ismét használni kezdte, és újfajta sisakot alkotott belőle. A történet szerint Rhoi-pex épp elkészült az első titanit sisakkal, mikor rablók támadtak rá, az istenek háta mögötti, kis műhelyében. Ő azonban nem rettent meg. Fejébe nyomta e remekművet, és egy szál kovácskötényben, puszta kézzel verte szét a banditákat. Az alapanyag adott: 4 titanit, amit 10 pirkit elégetésével tudsz egy vaskohóban felolvasztani. A sisak pontos alakját 1 bev formázóminta adja, a súlyát pedig 3 mithril csökkenti. Érdekes, hogy ha a mithrilt titanittal ötvözik, a megmunkálásához nem kell mágia, csupán kőkalapács. A munka 150 TVP-nyi ideig tart, de az eredmény megéri a fáradozást: mert ez a fejfedő +10 sebzést és +10 védettséget biztosít viselőjének. Ja, és persze átadhatatlan. |
Erő: | 71 (99) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 68 (103) | Támadás: | 107 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 68 (87) | Védekezés: | 187 (197) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 68 (94) | Életpont: | 2127/2126 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 68 (124) | Varázspont: | 3743/2384 | Pénz: | 4718 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/13 | Pszi pont: | 269/168 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 42/8 (+2%) | szúrófegyverek: | 36/68 |
vágófegyverek: | 40/71 (+4%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | *41/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
229,48 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 269,58 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/55 | 2. nyomkövetés: | 121/25 (+32%) | 3. mászás: | 42/88 |
4. csapdakészítés: | 44/88 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 36/45 | 6. gyógyítás: | 43/75 |
7. titkosírás: | 4/84 | 8. felderítés: | 25/52 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 188/81 (+12%) | 11. taumaturgia: | 146/75 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 6/27 |
13. versengés: | 23/49 | 14. harcművészetek: | 46/28 | 15. zene: | 8/11 |
16. szörnyismeret: | 65/1 (+200%) | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 8/24 |
19. vadászat: | 11/96 (+200%) | 20. vitalitás: | 6/47 | 21. bányászat: | 47/79 (+12%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 15/35 (+9%) | 24. csapatmunka: | 12/98 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099), halálmadár (#351), quwargok (#9093), tesh alligátor (#353), bíbor szulfagor (#358), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), quwarg széltáncos (#540), quwarg bölcs (#7131) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (130,35,1) |
vámpirizáció (#1) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | esszenciavédelem 2 (#188) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), élőholt pozdorja (#134), kiszáradás (#268), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | kiszáradás (#268) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg gigász (#7128) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | quwarg harcmágus (#851) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0) |
2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 107, pontszámod: 1341. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 678 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | jégkristály (#593) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 2 | nothar bogyó (#923) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 7 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
85 | arany (#50) | 2 | ezüstdarab (#326) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mithril (#352) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |