532. forduló, 534. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 5. 9h:06'
EZ A 727. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD
728. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [282,103] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. Látod, ahogy a remény fokozatosan lelohad benne, hűvös viselkedésed láttán. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 6. napon találkozol Silverstrone-nal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hírvivője az univerzumban. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Harcosok érmét, egy Istenek Talizmánját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kristályrendet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ogre övet, egy örökkévaló jádekövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar szimbólumot visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Silverstrone-t kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 pszi követ (1600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-227 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+656 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1492 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+115 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) A lottó 979. hetének nyerőszámai: 29, 9, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 9 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 672. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 658. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 657.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 656.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 655.]

* 5. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 6 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Rhoi sisakja képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 12 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +227 max. életerő, +227 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 3 VP-t.]
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. [1 pontot használtál fel, van még 611.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 3 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 1410 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 610.]

kb 189 17 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (17 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 17 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

kt 190 8 elkészíted a 190. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 9 VP-t.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +42 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz oltáromnál, amint védettséged elérte a 140-et! 2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! 3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. [30 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 18 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +42 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! 2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! 3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. [30 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 18 VP-t.]

kpb 8 kezd. parancs berakása: 8

hh 1546 1534 használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 532. Kapsz 1 VP-t.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 319 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy jégkristály tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel meghorzsolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 173 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 491. Kapsz 24 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

v 75 294 elmormolod a 75. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt az átok hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 486. Kapsz 3 VP-t.]

le 1394 leveszed/lerakod az 1394. tárgyat
Elrakod a hósárkány pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

kut 70 kutatsz 70 pontért
Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy gothag döglidérc intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 862 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gothag döglidérc bal lábát. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Ruhád ujjába törlöd izzadt tenyered. Remélhetőleg egyedül volt az imént legyőzött rusnyaság. A csatamező közepén kupacba rakott tárgyakra bukkansz. Furcsa, de épségben vannak! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüstdarab. Egy rothadó borzalom készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 965 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (6 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel párszor megpöccinted a rothadó borzalom testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény összetapos! 113 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20295 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2835, sebződés: 377, gyógyulás: 261, összesen: -116 ÉP}

Egyszer csak újabb nesz üti meg a füled. Rémülten pördülsz meg. Egy újabb szörny! Egy ködmágus intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. Kígyópengével néhányszor meglegyinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus bal oldalát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. {FM:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus jobb lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 353, gyógyulás: 75, összesen: -278 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz. Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [70 pontot használtál fel, van még 416. Kapsz 42 VP-t.]

t 745 1 támadod a 745. szörnyet
FT 745 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

t 7128 1 támadod a 7128. szörnyet
FT 7128 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

t 540 1 támadod az 540. szörnyet
FT 540 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

t 7131 1 támadod a 7131. szörnyet
FT 7131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

ftv 266 7128 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 7128. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

ftv 266 851 felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 851. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[281,104] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy pézsmatököt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kazmár van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [280,105] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy pézsmatök van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [279,105] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy pézsmatököt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy pézsmatök van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[30 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[278,105] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ezek Garm hegyének lankái. A magasabban fekvő területek rendkívül szokatlan sötétségbe burkolóznak. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Látsz egy elpusztított gránátkaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy pézsmatök van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy pézsmatök van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [277,106] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy pézsmatököt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [276,106] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Észreveszel egy púdersziklát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy pézsmatököt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [15 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 9 VP-t.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[275,105] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy raaba-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz Sistergő Pumpával. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight nyakláncát, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi csizmát, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt és egy tűzhaj diadémet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [274,106] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Találsz egy elpusztított raaba-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [273,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 9 VP-t.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[272,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Délnyugatra nézve látsz egy raaba-fát. Nyugatra egy ősi rúnatorony van. Északnyugatra egy nothar cserje van. Északra egy Chara-din oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(272,106) 36. jellempróba
(273,106) 29. jellempróba, Tharr oltár
(274,106) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Tharr oltár, 40. jellempróba
(275,105) kristálypalota (#401), 22. jellempróba, Tharr oltár, egy alakváltó férfi
(276,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 49. jellempróba, Tharr oltár
(277,106) 23. jellempróba, Sheran oltár
(278,105) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár
(279,105) érclelőhely
(280,105) törpe bánya (#435), érclelőhely
(281,104) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Sheran oltár, 48. jellempróba, érclelőhely

[271,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított ősi rúnatornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy raaba-fát. Északra egy nothar cserje van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 346. Kapsz 6 VP-t.]

hh 1607 392 használod az 1607. tárgyat a 392. tárgyat
Használod a lélekharangot. A mezőn álló tereptárgyra nem lenne értelme ezt a varázslatot használnod, hiszen most is lakják.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 346.]
A quwargok teljesen tönkretették a helyet, ahová mászni akarsz, most nem tudod használni. Talán, ha sikerül elpusztítani a rajzást, újra használható lesz. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 198 229 48 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(271,106) ősi rúnatorony (#852), 25. jellempróba, Leah oltár

[229,48] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Longnower, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra ugrasz. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {HD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál bal lábát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ököllel csak érinted a sziklaelementál bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 csavart smaragd [csavart smaragd ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 10365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2037, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 9 VP-t.]

kf 1158 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

szk 437 keresed a 437. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sziklaelementált. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 330.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 324.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [40 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] Jártadban belerúgsz 4 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [40 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 24 VP-t.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 1 VP-t.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-227 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 10.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a roguena. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 674 pontot. A következő körben tehát 874 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RHOI SISAKJA (1422. TÁRGY)
Lassan belátod, hogy minél többet tudsz meg a ryukukról, annál több új kérdés merül fel benned. Szinte minden legendájuk tartalmaz valami érdekességet, így Rhoi-pex története is biztosan segített felfedezni eme remek fejfedő elkészítésének titkát. A legendás páncélkovács szálfatermetű, izmos fiatalember volt, rettenthetetlen a harcban és igencsak ügyeskezű a fújtató mellett. Ő volt az első ryuku kovács az Élő Istenek korszakának beköszönte óta, aki a titanitot ismét használni kezdte, és újfajta sisakot alkotott belőle. A történet szerint Rhoi-pex épp elkészült az első titanit sisakkal, mikor rablók támadtak rá, az istenek háta mögötti, kis műhelyében. Ő azonban nem rettent meg. Fejébe nyomta e remekművet, és egy szál kovácskötényben, puszta kézzel verte szét a banditákat. Az alapanyag adott: 4 titanit, amit 10 pirkit elégetésével tudsz egy vaskohóban felolvasztani. A sisak pontos alakját 1 bev formázóminta adja, a súlyát pedig 3 mithril csökkenti. Érdekes, hogy ha a mithrilt titanittal ötvözik, a megmunkálásához nem kell mágia, csupán kőkalapács. A munka 150 TVP-nyi ideig tart, de az eredmény megéri a fáradozást: mert ez a fejfedő +10 sebzést és +10 védettséget biztosít viselőjének. Ja, és persze átadhatatlan.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 533. fordulód.

Erő: 71 (99) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 68 (103) Támadás: 107 (112) Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 68 (87) Védekezés: 187 (197) Menekülés: 20 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 68 (94) Életpont: 2127/2126 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 68 (124) Varázspont: 3743/2384 Pénz: 4718 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/13 Pszi pont: 269/168 Halhatatlanság: 17 %
Eddig összesen 7135 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48572 TP-t kaptál. Jelenleg 39557397 TP-d van. A következő szinthez még 1442603 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcmágus, quwarg gigász, triklem drakolder. A 516. fordulódban 6431 arany került a bankszámládra. 6977 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 19 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 42/8 (+2%) szúrófegyverek: 36/68
vágófegyverek: 40/71 (+4%) ütőfegyverek: 17/65 lőfegyverek: 9/43
dobófegyverek: *41/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
229,48 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 269,58

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 68/55 2. nyomkövetés: 121/25 (+32%) 3. mászás: 42/88
4. csapdakészítés: 44/88 (+5%) 5. csapdaészlelés: 36/45 6. gyógyítás: 43/75
7. titkosírás: 4/84 8. felderítés: 25/52 (+7%) 9. szörnyidomítás: 24/93
10. teológia: 188/81 (+12%) 11. taumaturgia: 146/75 (+10%) 12. szerencsejáték: 6/27
13. versengés: 23/49 14. harcművészetek: 46/28 15. zene: 8/11
16. szörnyismeret: 65/1 (+200%) 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 8/24
19. vadászat: 11/96 (+200%) 20. vitalitás: 6/47 21. bányászat: 47/79 (+12%)
22. úszás: 9/42 23. főzés: 15/35 (+9%) 24. csapatmunka: 12/98

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44
1. sebzés bónusz: 5 5. varázslat sebzés: 5 6. regeneráció: 1(2) 9. gyors fejlődés: 4
10. vp regeneráció: 3 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot )
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099), halálmadár (#351), quwargok (#9093), tesh alligátor (#353), bíbor szulfagor (#358), quwarg agyfürkész (#745), quwarg gigász (#7128), quwarg széltáncos (#540), quwarg bölcs (#7131)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (130,35,1)
vámpirizáció (#1) erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182)
óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24)
papi aura (#377) hatalomvarázs (#220) agyburok (#90) esszenciavédelem 2 (#188)
planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), élőholt pozdorja (#134), kiszáradás (#268), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
méregfelhő II (#193) >> taalru (#249) háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> elemi rin (#786) izomernyesztés (#33) >> lidérckirály (#316)
méregfelhő II (#193) >> taalru herceg (#307) tűzgolyó (#155) >> Thargodan légiós (#311)
tűzgolyó (#155) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) jégoszlop (#231) >> Eruol (#378)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) jégoszlop (#231) >> ro'galhal gyóntató (#524)
jégoszlop (#231) >> Harmarghal (#525) jégoszlop (#231) >> zztrissh harcos (#526)
jégoszlop (#231) >> zztrissh veterán (#527) bo'adhun csapás (#266) >> albinó féreg (#529)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> Thargodan raktfőnök (#701) jégoszlop (#231) >> zafír sárkány (#329)
jégvihar (#353) >> több ellenfél elleni harcban (#985) kiszáradás (#268) >> társak oldalán harcolva (#986)
kiszáradás (#268) >> Alkotó (#578) istenítélet (#284) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan főmágus (#580) agybénítás (#114) >> kristálynyálka (#632)
agybénítás (#114) >> végzetes szójer (#631) bo'adhun csapás (#266) >> Rettegés Ura (#625)
tűzgolyó (#155) >> baljós árny (#588) bo'adhun csapás (#266) >> quwarg gigász (#7128)
bo'adhun csapás (#266) >> quwarg harcmágus (#851)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vtoeken döntőbíra (#627) tompítás (#40) >> sötét kaszás (#591)
agytaposás (#180) >> Teremtő (#579) elektromos pajzs (#51) >> káoszdémon (#547)
elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555) elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565)
varázsvédelem (#34) >> Techiulan (#400) fehér glóbusz (#47) >> ében tigris (#488)
fehér glóbusz (#47) >> Éjvadász (#502) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar vajákos (#690) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0)
2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be!
3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 107, pontszámod: 1341.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 678 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 411.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 jégkristály (#593)
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 2 nothar bogyó (#923)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
2 spiritusz (#170) 7 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
4 ugh méreg (#166) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
85 arany (#50) 2 ezüstdarab (#326) 19 isteni könnycsepp (#260)
8 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mithril (#352) 2 rézdarab (#70)
1 sötét tekercs (#535) 1 varázskő (#305) 8 vas dobónyíl (#189)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(229,48) törpe bánya (#435), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, sziklaelementálok (#437)

Üzenet küldése a karakternek