Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 14. 16h:26' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 532. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 pirkit. Jutalmad nem marad el (+76 varázspont). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
ep 400 100 1 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 428 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírölővel megdöfködöd a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a dögbűzös liliom lecsap a bal karodra. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+71 varázspont.) 9136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1787, sebződés: 470, gyógyulás: 243, összesen: -227 ÉP}
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 5 9 9 | mozogsz 5 9 9 |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 417 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (167 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő pikkelytestét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sötét szisszenő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+71 varázspont.) 9388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 263, gyógyulás: 238, összesen: -25 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 429 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a sötét szisszenő testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (169 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét szisszenő fejét. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sötét szisszenő pikkelytestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 130 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+71 varázspont.) 9388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 469, gyógyulás: 229, összesen: -240 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 439 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (93 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a testzabáló rasáth testét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a testzabáló rasáth testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 144 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A testzabáló rasáth harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+70 varázspont). 11062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 359, gyógyulás: 163, összesen: -196 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted az elemi pulzátor jobb oldalát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az elemi pulzátor egyik csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Az elemi pulzátor lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 313, gyógyulás: 213, összesen: -100 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült purifikátor császár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 434 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 394 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a zseléféreg jobb oldalát. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (223 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a zseléféreg jobb vállát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a zseléféreg a hátadon. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 szent jogar, 29 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 4483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 572, gyógyulás: 39, összesen: -533 ÉP}
(Továbbmész...) [243,42] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Fairlight avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy őshonos sziklozug. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 460 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az őshonos sziklozug testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Az őshonos sziklozug farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 7294 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1362, sebződés: 214, gyógyulás: 129, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [242,42] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy chaktra vadászeb közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról energiaspirál varázslatot lősz a másikra. 391 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a chaktra vadászeb fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a chaktra vadászeb. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9007 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 347, gyógyulás: 145, összesen: -202 ÉP}
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Nem találtad el. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 92 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1735, sebződés: 751, gyógyulás: 427, összesen: -324 ÉP}
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a titokzatos kroa testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a titokzatos kroa bal oldalát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a titokzatos kroa testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Fogaival a titokzatos kroa felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a titokzatos kroa örvénylő testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a titokzatos kroa testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A titokzatos kroa félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A titokzatos kroa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10050 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 628, gyógyulás: 450, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [242,40] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bosszantó apróság nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1018 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2030, sebződés: 286, gyógyulás: 215, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [243,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy bosszantó apróság. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 999 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a bosszantó apróság jobb oldalát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bosszantó apróság testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14171 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1989, sebződés: 350, gyógyulás: 218, összesen: -132 ÉP}
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a veszett gorilla jobb oldalát. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Vámpírölővel többször eltalálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a veszett gorilla testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 438, gyógyulás: 461, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [243,38] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homogén artikula. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a homogén artikula testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a homogén artikula bal hátsó lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a homogén artikula hasadba döfi. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a homogén artikula jobb középső lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a homogén artikula gyapjas testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Csőrét a homogén artikula hasadba döfi. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 448, gyógyulás: 362, összesen: -86 ÉP}
szk 447 | keresed a 447. szörnyet |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY) Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
ÁRNYÉKTŐR (557. TÁRGY) Az árnymanók a sötét praktikák ismerői, nem csoda, ha egyedül ők voltak képesek megfejteni a tyrgek titkát. Az árnyéktőrt csakis árnymanó készítheti el, egy orgyilkos tőr, 5 csepp tinta, és 20 csepp ugh méreg felhasználásával, 20 TVP árán. És nem is akárhol - csakis a dögletes bűzű mocsarak mélyén tud a méreg igazán megfoganni, hogy hosszú ideig tartós maradjon a fegyveren. Az árnyéktőr egy 3D4+4 sebzésű, bal kézben is használható szúrófegyver, használatához legalább 12-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. Csak árnymanók használhatják, a többi faj - jellemre való tekintet nélkül - megveti ezt az ocsmány szerszámot. Az árnyéktőr használatakor van a szintednek megfelelő % esély, hogy annyi plusz sebzést okozol, ahányadik szintű vagy (a támadások számától és az ellenfél védettségétől függetlenül). |
HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY) Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod! |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 47 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (84) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 72 (78) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/33 év |
Egészség: | 78 (86) | Életpont: | 920/551 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 83 (90) | Varázspont: | 2826/233 | Pénz: | 1011 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 314/281 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 86 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 44 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 164 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 19 |
7. gyógyítás: | 82 (+1) | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 15 | 11. teológia: | 140 | 12. taumaturgia: | 97 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 27 | 17. pszi: | 34 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 89 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme fölénye (#116) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | istenítélet (#284) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | víz (#27) | 30 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
346 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gránátlövedék (#526) | 1 | ilkin érc (#232) | 12 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 10 | pézsmatökmag (#934) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rasáth orrkarika (#859) | 6 | rézdarab (#70) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szem szimbólum (#142) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | sziklozug comb (#858) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | vörös zselé (#862) |