Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 4. 9h:08' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 532. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ököllel eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 79 167 | elmormolod a 275. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
le 1559 | leveszed/lerakod az 1559. tárgyat |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
le 610 | leveszed/lerakod a 610. tárgyat |
kf 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat |
bb 567 1111 328 | beraksz a bankba az 567. tárgyat (1111 darabot) |
h 341 551 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 142 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 197 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 272 5 | használod a 341. tárgyat |
h 341 877 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 129 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 5 | használod a 341. tárgyat |
h 341 152 7 | használod a 341. tárgyat |
h 341 331 1 | használod a 341. tárgyat |
kt 981 2 | elkészíted a 981. tárgyat (2 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az animált korall egyik csápját. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az animált korall egyik csápját. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált korall jobb oldalát. (8 támadással 636 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod az animált korall testét. (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Csápjaival az animált korall lecsap a bal karodra. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1859, sebződés: 108, gyógyulás: 27, összesen: -81 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod az esthari vérszopó testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az esthari vérszopó testét. (8 támadással 722 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (4 támadással 416 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Az esthari vérszopó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az esthari vérszopó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2006, sebződés: 372, gyógyulás: 80, összesen: -292 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (8 támadással 724 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 obszidián kereszt (ld. enc.) és 1 áldott kő. 6767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 11, gyógyulás: 7, összesen: -4 ÉP}
v 256 415 2 | elmormolod a 256. varázslatot |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (9 támadással 802 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+80 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a bosszantó apróság testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15887 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1986, sebződés: 270, gyógyulás: 63, összesen: -207 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin zselés fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru nyakát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Fekete Kehely. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 910 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [225,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy púpos zsokarg. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg jobb karját. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg szőrös púpját. Kritikus ütés! (4 támadással 398 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Kisebb sebet ejt a púpos zsokarg agyarával a testeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6754 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}
kt 936 1 | elkészíted a 936. tárgyat (1 darabot) |
kt 937 2 | elkészíted a 937. tárgyat (2 darabot) |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos mandrag testét. Kritikus ütés! (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csáprágójával a tarajos mandrag megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos mandrag testét. (8 támadással 562 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A tarajos mandrag megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 306, gyógyulás: 66, összesen: -240 ÉP}
(Továbbmész...) [227,53] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy pézsmatököt. Felfedeztél egy vaskohót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szárnyaló halál volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
(Továbbmész...) [228,54] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szárnyaló halál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb fejét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10353 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel épp hogy eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a smaragdgólem jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11243 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 427, gyógyulás: 90, összesen: -337 ÉP}
(Továbbmész...) [228,53] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy púpos zsokarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a púpos zsokarg testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel súrolod a púpos zsokarg bamba pofáját. Kritikus ütés! (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6854 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [227,53] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Felfedeztél egy vaskohót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 73.]
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őshonos sziklozug békés pofikáját. Kritikus ütés! (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-60 életpont.) Ököllel néhányszor súrolod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-16 életpont.) Az őshonos sziklozug fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őshonos sziklozug fejét. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-60 életpont.) Ököllel néhányszor súrolod az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-16 életpont.) Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +25 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őshonos sziklozug testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-14 életpont.) Ököllel épp hogy eltalálod az őshonos sziklozug testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-4 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az őshonos sziklozug, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 8597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 606, gyógyulás: 93, összesen: -513 ÉP}
(Továbbmész...) [227,51] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bosszantó apróság. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság bal oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (8 támadással 711 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság egyik lábát. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bosszantó apróság bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a jobb karodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+39 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1917, sebződés: 247, gyógyulás: 58, összesen: -189 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 313 8 | elkészíted a 313. tárgyat (8 darabot) |
szk 762 214 792 | keresed a 762. szörnyet a 214. szörnyet a 792. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -7 pontért |
OBSZIDIÁN KERESZT (756. TÁRGY) Egy a kereszt alakúra kifaragott obszidián kő a maga feketeségével egyszersmind ijesztő és fenséges. Nem kétséges - egy ősi Natharion ékszert tartasz a kezedben, amelyet egykor talán valamelyik rítusvezető pap viselt. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
Erő: | 72 (113) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 72 (87) | Támadás: | 95 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 76 (88) | Védekezés: | 142 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/37 év |
Egészség: | 73 (97) | Életpont: | 1395/870 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 75 (93) | Varázspont: | 2855/271 | Pénz: | 1940 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 666/218 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/33 | ökölvívás: | 43/35 (+8%) | szúrófegyverek: | 32/33 |
vágófegyverek: | 35/18 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 31/75 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (250%) << Káoszkígyó (#638) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/3 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 112/39 (+44%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 31/55 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 34/30 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/88 |
7. gyógyítás: | 79/27 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 31/93 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 146/23 (+36%) | 12. taumaturgia: | 124/55 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 6/54 (+11%) | 14. versengés: | 21/68 (+9%) | 15. harcművészetek: | 46/8 |
16. zene: | 171/94 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 60/87 (+20%) | 18. pszi: | 61/95 (+89%) |
19. zárnyitás: | 25/94 | 20. vadászat: | 32/68 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 46/7 (+19%) | 23. úszás: | 25/12 | 24. főzés: | 18/71 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 394 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 159. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | 5 | aranytű (#272) | |||
2 | bahrot bőr (#938) | 2 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | hajító csillag (#939) | 1 | halgar kulcs (#877) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 2 | mithril (#352) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | nagy ónixkulcs (#1111) | 2 | nothar bogyó (#923) | |||
5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | raaba-gumó (#936) | |||
14 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szem szimbólum (#142) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | Tudás Könyve (#567) | 1 | tükör (#43) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | vasérc (#152) | 28 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
210 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dramoan főzet (#981) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | obszidián kereszt (#756) | 4 | óndarab (#85) | |||
2 | raaba-főzet (#937) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 1 | vámpírfog (#1221) |