Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 8. 14h:52' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 531. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
fkt 81 1 | felt. készítesz a 81. tárgyat (1 darabot) |
ftv 284 452 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 452. szörnyet |
t 450 | támadod a 450. szörnyet |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 403 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 249 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+73 varázspont). 8994 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1408, sebződés: 249, gyógyulás: 137, összesen: -112 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 400 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a krathan csontváz bal karját. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a krathan csontváz testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+73 varázspont). 10795 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 194, gyógyulás: 180, összesen: -14 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor fejét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Jutalmad nem marad el (+73 varázspont). 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain fekete testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. Jól harcoltál! (+73 varázspont.) 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és 2 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Varázserőd töltődik (+73 varázspont). 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [231,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tükörtornyot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy gothag döglidérc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc fejét. (7 támadással 723 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a gothag döglidérc nyakát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel kicsit megsebzed a gothag döglidérc testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel meghorzsolod a gothag döglidérc jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 10276 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 309, gyógyulás: 4, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [232,52] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy tükörtornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy chaktra vadászeb. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 426 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a chaktra vadászeb. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8970 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1498, sebződés: 337, gyógyulás: 147, összesen: -190 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 414 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad az elemi pulzátor testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 7873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 218, gyógyulás: 207, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 983 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszantó apróság jobb vállát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1997, sebződés: 321, gyógyulás: 237, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [234,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő chaktra vadászeb nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a chaktra vadászeb fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1469, sebződés: 311, gyógyulás: 234, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [234,49] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nothar cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pengekarú nitmák közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megérinted a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A pengekarú nitmák támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 284 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9468 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 519, gyógyulás: 244, összesen: -275 ÉP}
m 8 7 5 | mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra |
Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a natharion gólem testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval többször eltalálod a natharion gólem testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Hatalmas mancsaival a natharion gólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) Fényhozóval néhányszor megcsapod a natharion gólem bal karját. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Fényaurád 9 sebzést okoz. A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 518, gyógyulás: 158, összesen: -360 ÉP}
Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 435 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 105 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre támadsz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 161 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5877 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 644, gyógyulás: 191, összesen: -453 ÉP}
(Továbbmész...) [233,47] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gray Byssus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy veszett gorilla. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról energiaspirál varázslatot lősz a másikra. 418 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a veszett gorilla nyakát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a veszett gorilla jobb lábát. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a veszett gorilla csapzott bundáját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megkarcolod a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A veszett gorilla fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9521 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 383, gyógyulás: 216, összesen: -167 ÉP}
(Továbbmész...) [232,48] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy pengekarú nitmák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 202, gyógyulás: 146, összesen: -56 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 80, összesen: +80 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók förtelmes fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 198 227 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,15] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy drakolder csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 441 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a testzabáló bal karját. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (152 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a testzabáló testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Fényhozóval párszor keményen megütöd a testzabáló testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1433, sebződés: 449, gyógyulás: 149, összesen: -300 ÉP}
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
lm 5 9 6 | mozogsz 5 9 6 |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (181 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő bal karját. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a sötét szisszenő testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod a sötét szisszenő kígyózó farkát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a sötét szisszenő pikkelytestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 126 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a sötét szisszenő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1522, sebződés: 666, gyógyulás: 380, összesen: -286 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a sötét szisszenő fejét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (78 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő fejét. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a sötét szisszenő pikkelytestét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 132 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a sötét szisszenő jobb oldalát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a sötét szisszenő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A sötét szisszenő kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A sötét szisszenő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1557, sebződés: 457, gyógyulás: 390, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a sötét szisszenő bal vállát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (205 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 205, gyógyulás: 2, összesen: -203 ÉP}
vv 109 79 167 | elmormolod a 109. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 4750 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet.
ep 400 100 1 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
szk 255 | keresed a 255. szörnyet |
h 81 1561 | használod a 81. tárgyat |
h 81 1537 | használod a 81. tárgyat |
h 81 1586 | használod a 81. tárgyat |
in 3879 4101 12 | leírod a 3879. kalandozónak a 4101. kalandozót a 12. tárgyat |
in 3879 2199 29 | leírod a 3879. kalandozónak a 2199. kalandozót a 29. tárgyat |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
KRATHAN CSONTVÁZ (432. SZÖRNY) Az utolsó rakshallionok egyike állítólag egy óriási csatát vesztett el az árnytündérekkel szemben. A hatalmas krathan légió minden egyes katonája ott veszett, majd élőholtként az árnytündér nekromanták szolgálatába állt. A történet igazát bizonyítja, hogy az Esthar császárság romvárosai közt most is összeakadhatsz néha a krathan csontvázakkal, amelyek tudat nélkül ugyan, de elszántan harcolnak mindennel, ami mozog. A csontvázszerű élőholt ellen a vágófegyverrel nem sokat fogsz érni, és más fegyverből is a mágikus javallt. |
SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY) A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó... |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 47 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (84) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 72 (78) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/33 év |
Egészség: | 77 (85) | Életpont: | 919/485 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 83 (90) | Varázspont: | 2826/4 | Pénz: | 685 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 314/204 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 81 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 44 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 164 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 19 |
7. gyógyítás: | 81 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 15 | 11. teológia: | 140 (+1) | 12. taumaturgia: | 97 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 27 | 17. pszi: | 34 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme fölénye (#116) |
varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | istenítélet (#284) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillaglövedék (#931) | |||
35 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | lapkorong (#80) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sallank karom (#128) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gránátlövedék (#526) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mérleg (#81) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |