Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 23. 15h:27' EZ A 900. JÁTÉKHETED, 531. FORDULÓD 901. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1373. tárggyal a 842. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1122. tárggyal |
vv 64 70 184 | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 209 140 185 | elmormolod a 209. varázslatot a 140. varázslatot a 185. varázslatot |
fno 11 1 | fejl. pont elköltés 11 1 |
h 341 868 | használod a 341. tárgyat |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
hh 1133 1534 1554 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középső lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 463 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar őslich bal karját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 1032 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich testét. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-89 varázspont.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 997 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a varkaudar őslich bal vállát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) A varkaudar őslich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3941, sebződés: 743, gyógyulás: 646, összesen: -97 ÉP}
m 5 3 2 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 388 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszszellem testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a káoszszellem szellemkarját. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a káoszszellem testét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 127 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. A káoszszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17165 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1620, sebződés: 675, gyógyulás: 281, összesen: -394 ÉP}
(Továbbmész...) [228,78] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tündöklő griff nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 62.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal oldalát. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff jobb szárnyát. (8 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a tündöklő griff jobb szárnyát. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A mutáns pók is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A tündöklő griff karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 67, gyógyulás: 266, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [229,78] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy rubin góliát. {támadása: 81.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hótarantula testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a hótarantula fejét. (8 támadással 967 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a hótarantula hófehér potrohát. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (15 életpontot sebezve.) A hótarantula csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 14442 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 42, gyógyulás: 240, összesen: +198 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) A mutáns pók is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff jobb szárnyát. (8 támadással 922 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). A mutáns pók roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a tündöklő griff jobb vállát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tündöklő griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 179, gyógyulás: 304, összesen: +125 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével kicsit megsebzed a zafír sárkány testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (186,61)-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1306, sebződés: 363, gyógyulás: 194, összesen: -169 ÉP}
(Továbbmész...) [231,79] Továbbra is magashegységben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Sir Rasolphius előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy törpe bányát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a ősi sorvasztás hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr szentélye van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tündöklő griff. {védettsége: 90 szúró, 170 vágó, 90 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff bal oldalát. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a tündöklő griff testét. (8 támadással 962 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a tündöklő griff bal lábát. (3 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) A tündöklő griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tündöklő griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14363 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 167, gyógyulás: 288, összesen: +121 ÉP}
(Továbbmész...) [232,78] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Süsü orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősi rúnatornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy Tharr szentélye van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy márványtorony van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy csupaszbőrű maclogh. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d16+85.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) A mutáns pók roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a csupaszbőrű maclogh jobb hátsó lábát. (8 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Az arató csattanat roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a csupaszbőrű maclogh csúszós lábát. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Az arató csattanat is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). A csupaszbőrű maclogh összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16191 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 136, gyógyulás: 353, összesen: +217 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem sav ellen varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rohansz. {CSTT:} Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). T'vadar tőrével megbököd a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 9399 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 59, gyógyulás: 159, összesen: +100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a sötét ülnök jobb oldalát. (8 támadással 958 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a sötét ülnök jobb lábát. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 angyalok gyűrűje. 17246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 219, gyógyulás: 48, összesen: -171 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr fejét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 915 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével meghorzsolod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17651 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1995, sebződés: 245, gyógyulás: 53, összesen: -192 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Toodrok Din testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a Toodrok Din testét. (8 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). A mutáns pók nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével gyengén megszurkálod a Toodrok Din jobb karját. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Az arató csattanat megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A Toodrok Din egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A Toodrok Din összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar csésze. 17915 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 122, gyógyulás: 272, összesen: +150 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 198 230 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[230,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
usz 60 | úszol 60 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 2 kaját. 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal kicsit megbökdösöd a trix kölyök testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trix kölyök fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 34, gyógyulás: 11, összesen: -23 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal valamennyire megsebezgeted a vérkeszeg testét. (3 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kígyópengét, szereztél 5 halcsontot. 7082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 135, gyógyulás: 30, összesen: -105 ÉP}
Meglengetve a barracuda szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal kicsit megbökdösöd a trix nőstény manófejét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trix nőstény többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 69, gyógyulás: 17, összesen: -52 ÉP}
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a barracuda szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Barracuda szigonnyal valamennyire megsebezgeted a kráken ősanya bal vállát. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kráken ősanya a torkodba harap! (1 támadástól 371 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +75 ÉP.) A kráken ősanya farkának csípős csapása nyomán véres csík fut végig az alkarodon. (1 támadástól 876 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +176 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Barracuda szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a kráken ősanya nyakát. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A kráken ősanya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +59 ÉP.) A kráken ősanya farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 864 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +173 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 2405, gyógyulás: 542, összesen: -1863 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Az arató csattanat nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a fekélyes hernyó bal oldalát. (8 támadással 959 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (8 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14719 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2203, sebződés: 100, gyógyulás: 353, összesen: +253 ÉP}
(Továbbmész...) [230,104] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy harcos hárpia. {egyik sebzési módja: 2x 12d18+50.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia jobb vállát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a harcos hárpia bal lábát. (8 támadással 861 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). A mutáns pók támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a harcos hárpia testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A harcos hárpia karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 74 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kígyópengét, szereztél 15 madártollat. 15258 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 190, gyógyulás: 316, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [229,105] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy fekélyes hernyó. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő fekélyes hernyó nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) A mutáns pók megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 939 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a fekélyes hernyó jobb oldalát. (8 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hernyópete (ld. enc.). 14719 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2171, sebződés: 66, gyógyulás: 342, összesen: +276 ÉP}
h 1268 765 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mugrath testét. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a harci mugrath testét. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). A mutáns pók megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a harci mugrath bal első lábát. (8 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az arató csattanat támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel gyengén megszurkálod a harci mugrath páncélos hátát. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a harci mugrath bal hátsó lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A harci mugrath karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2601, sebződés: 0, gyógyulás: 228, összesen: +228 ÉP}
ef 10 504 | energia fejlesztése 10 |
szk 482 485 484 | keresed a 482. szörnyet a 485. szörnyet a 484. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1122. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 38 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért |
BRAKKARA (1099. TÁRGY) A brakkara egy fából készült elmés szerkezet. A háromszög alapra leszúrt három farúd egy tekerhető kereket tart fixen középen. Elég csak ezt megtekerni (H 1099), és az ősi szerkezet már működésbe is lép, hogy a benne lévő mechanikának köszönhetően elhelyezzen rajtad egy lélek védelme varázslatot. Amíg ez a varázslat rajtad van, immúnis leszel a szörnyek szintszívó képességére. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
CSUPASZBŐRŰ MACLOGH (490. SZÖRNY) Képzelj el egy óriásgyíkot testéhez képest kicsiny szárnyakkal, hosszú csőrrel. Ez a csupaszbőrű maclogh, mely a bo'adhun birodalom lakatlan dombjai fölött, a levegőben körözve áldozatra les. Mindenevő, de a növények édes nedűjével szemben a nyers hús zamatát részesíti előnyben, ezért ha egy maclogh vadászni indul, gondolkozás nélkül megtámad bármilyen állatot (és óvatlan kalandozót). Nyála, melyet előszeretettel csorgat az áldozatai testén ejtett sebekbe, erősen mérgező. |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
HARCI MUGRATH (491. SZÖRNY) Nocsak? Egy legendás hírű bo'adh harci mugrath. Amikor a jól felszerelt to'aghun hadseregek a rakshallion paloták ellen vonultak, ezeket az állatokat használták az útjukat álló falak ledöntésére. A harci mugarthok már régen elfelejtették, hogy valaha még az embereket szolgálták, azóta mindenféle idomíthatóságot leráztak magukról. A természet-kutatók véleménye szerint ezek az állatok már régen kihaltak, de most itt a szemed előtt a bizonyíték ennek megcáfolására: a közel négy méter magas, hátán az acélnál is keményebb páncélt viselő harci mugrath gyilkoló tekintete. Ha van elég türelmed, akár győzelmet is arathatsz fölötte, könnyen megszurkálhatod a védtelen testfelületet az állat oldalán, elkerülve a lábának fejénél meredező karmok suhintását. |
Erő: | 72 (90) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (96) | Támadás: | 105 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 73 (82) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 71 (88) | Életpont: | 1565/2524 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 71 (95) | Varázspont: | 3449/1976 | Pénz: | 24784 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 547/631 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/53 (+15%) | ökölvívás: | 12/13 (+4%) | szúrófegyverek: | 53/37 (+10%) |
vágófegyverek: | 35/30 (+2%) | ütőfegyverek: | 33/0 | lőfegyverek: | 28/71 |
dobófegyverek: | 42/27 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << sárkányölő kard (#289) (180%) << Daramoula pálcája (#950) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); bumeráng (#249) max. 1 db (20 -29.); vas dobónyíl (#189) max. 6 db (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/24 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 160/17 (+37%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 34/68 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 39/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/56 |
7. gyógyítás: | 57/41 | 8. titkosírás: | 9/89 | 9. felderítés: | 33/5 |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 216/35 (+83%) | 12. taumaturgia: | 143/32 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 12/49 | 15. zene: | 18/6 |
16. szörnyismeret: | 65/38 (+20%) | 17. pszi: | 40/46 (+2%) | 18. zárnyitás: | 24/20 |
19. vadászat: | 17/42 | 20. vitalitás: | 6/37 | 21. bányászat: | 35/20 (+7%) |
22. úszás: | 25/26 (+17%) | 23. főzés: | 5/72 (+18%) | 24. csapatmunka: | 1/78 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 40 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), illatos rózsaszált (#1595) (max. 5 darabot ), fiatalság italát (#473) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 6 darabot ) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095), halálmadár (#351), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (108,15,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) |
csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | pszi-ernyő (#64) |
varázsszem (#184) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
jégvihar (#353) | >> | lidérctűz (#457) | jégvihar (#353) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | puha ütés (#60) | >> | 20. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 38. szintű lényekre | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 30. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
jégvihar (#353) | >> | greén örvény (#443) | armageddon (#218) | >> | quwarg ölész (#855) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaburok (#239) | >> | 30. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | Tharr avatárja (#385) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az elűzésüket egy vg'axtol torzítóval! |
2.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
3.) Szomorú, hogy a gonosz képes volt az erdő lényeit is megfertőzni. Ne hagyd, hogy kedves gorilláim szenvedjenek, altasd el kérlek azokat, amelyeket a sötét oldal veszetté tett! Legalább tíz esetről tudok... (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 10, pontszámod: 129. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | brakkara (#1099) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | grifftojás (#179) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 1 | kyorgölő kés (#868) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
401 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
4 | halcsont (#390) | 1 | hernyópete (#878) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 12 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | sárkánypikkely (#292) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 41 | víz (#27) |