52. forduló, 54. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 23. 6h:44'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,18] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+210 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy réz fejpánt elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

le 2380 223 687 leveszed/lerakod a 2380. tárgyat a 223. tárgyat a 687. tárgyat
Elteszed a mind. tűzopálját.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt.
Leveszed a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 60000 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -5 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 45000 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -5 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a vizestömlőt ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 27000 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -5 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ezt a támadást elhibáztad! A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vizestömlőt a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 15000 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -5 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[18 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 14 14 mozogsz 14 14
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vizestömlőt ellenfeledre ugrasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vizestömlőt a másikra rontasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vizestömlőt, majd a jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 174 2 kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a harci kalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 1562 1158 160 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1158. tárggyal a 160. tárgyat
Magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 690 691 692 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat
Felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kf 687 2380 223 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 2380. tárggyal a 223. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
A ruhádra illeszted a mind. tűzopálját. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 14 1 mozogsz 14 1
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 126.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ek 40 7 t. energia kisütése: 40 7
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 35 TVP-t. [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 161.]

cir 8 vándorcirkusz látogatása 8
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[71,17] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy umor-pióca került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az umor-pióca testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az umor-pióca testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az umor-pióca összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a domináns morf jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a védelmező morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ezüstdarabot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Temető, 1 Piromenyét. Ez póker! Vesztettél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szerencsejáték: 1. szint). (ld. enc.) 243 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 51 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [71,16] Füves síkságra érkeztél. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy domináns morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf farkát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf bal hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a domináns morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranylánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a változatos morf fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 fenőkövet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss troll nyomok vezetnek délre.
Találkozol Lápipóccal. Sheran híve. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy mászókarmot, egy örökkéval. rubinját, egy rőtmanó kacagányt, egy tirik-hun medált és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy púpos burástya trófea és egy téfea magoflux trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [70,15] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy mágiamorfáló.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló nyakát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mágiamorfáló jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mágiamorfáló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt Csibészke lop, csapda és őrállat használata fölösleges. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Van itt egy szürke kastély (547. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 121.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. Elrakja a kért tárgyakat. [300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragd védőgyűrű.] Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 116.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[70,16] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a változatos morf nyakát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a lomha morf nyakát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.

(Továbbmész...) [70,17] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy halálos morf.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálos morf megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A halálos morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 ezüsttollú nyilat. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy agglomerátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [70,18] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy félelem-járó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a lomha morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a harcias morf bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a harcias morf fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[71,19] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy félelem-járó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálos morf szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálos morf karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a változatos morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A változatos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 1 fenőkövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy agglomerátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor puha masszáját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [71,20] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a védelmező morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A védelmező morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a változatos morf farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 2 rumot. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [72,21] Füves síkságra érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a brutális morf fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A brutális morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 840 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf bal vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a védelmező morf nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 11 aranyat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,22] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy változatos morf.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a változatos morf bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A változatos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 986 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Második ellenfeled egy mágiamorfáló.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 3 nyu-shurikent. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

kb 2 50 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 7, 23.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

SZERENCSEJÁTÉK
Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira.

AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY)
Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 260 cm
IQ: 15 (38) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (26) Életpont: 393/215 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: -6
Szerencse: 11 (30) Varázspont: 285/6 Pénz: 14224 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 9/5 EFejl: 8
Eddig összesen 607 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 748 TP-t kaptál. Jelenleg 55 748 TP-d van. A következő szinthez még 19 252 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50120 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/23 vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/40 (+33%)
lőfegyverek: 18/9 (+63%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 92
Legfeljebb 7 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 45 időszaki: 45

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/48 2. nyomkövetés: 9/91 (+15%) 3. mászás: 4/33
4. csapdakészítés: 16/76 (+25%) 5. csapdaészlelés: 1/68 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 1/74 9. teológia: 2/63 (+5%)
10. taumaturgia: 5/66 (+43%) 11. szerencsejáték: 1/10 (+110%) 12. versengés: 1/26 (+9%)
13. zene: 2/27 14. szörnyismeret: 6/38 (+200%) 15. pszi: 1/64
16. vadászat: 5/18 (+200%) 17. bányászat: 5/37 18. főzés: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 246, az összesen kapott pontszám: 25100. (összesen ölhető: 1230 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7443 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 3 gyógykenőcs (#313) 20 kaktusztüske (#114)
2 szvó-ektoplazma (#151) 62 tüske (#22) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 3 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
4 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 2 fenőkő (#1618) 1 gyíkfű (#201)
53 kaja (#2) 2 kék morfplazma (#2442) 1 lila morfplazma (#2448)
1 madártoll (#112) 3 megsemmisítő (#1540) 2 narancs morfplazma (#2449)
3 nyu-shuriken (#157) 2 rum (#1419) 2 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152)
2 víz (#27) 4 vörös morfplazma (#2443) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
(70,15) rőtmanó (#55), mágiamorfáló (#7623), szürke kastély (#547), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), oltár
(70,16) Tharr oltár, uzbány (#102), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621)
(70,17) egy ismeretlen isten rúnaköve, szintszívó (#96), halálos morf (#7618), változatos morf (#7626), agglomerátor (#138)
(70,18) Sheran rúnaköve, félelem-járók (#56), lomha morf (#7621), harcias morf (#7619)
(71,16) ork sámán (#345), domináns morf (#7624), változatos morf (#7626), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 49. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Lápipóc (3079. kalandozó)
(71,17) umor-pióca (#63), domináns morf (#7624), védelmező morf (#7622)
(71,18) a 36. labirintus bejárata, szintszívó (#96)
(71,19) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), félelem-járók (#56), halálos morf (#7618), változatos morf (#7626), agglomerátor (#138)
(71,20) védelmező morf (#7622), változatos morf (#7626)
(72,21) brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), oltár, 50. jellempróba
(73,22) változatos morf (#7626), mágiamorfáló (#7623), gumifa (#38), 37. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek