52. forduló, 54. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 10. 21h:56'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
Rézevő fia Mór átadott neked a 1. napon 18 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 7 14 5 t. energia kisütése: 7 14 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 116 40 313 t. energia kisütése: 116 40 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 25 18 18 mozogsz 25 18 18
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [25. PONT. --> 10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 4 nyílvessző talált el. 25 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [17. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-15 életpont). Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [18. PONT. --> 29. PONT.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +93 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[50 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 18 18 18 mozogsz 18 18 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 7 11 5 t. energia kisütése: 7 11 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zene.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 116 40 1 t. energia kisütése: 116 40 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 30 30 mozogsz 30 30
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kardfogú fülemüle lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 171.]

kpcs 3 30 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 29 20 20 mozogsz 29 20 20
Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [29. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-14 életpont). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 13 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ketrec (ld. enc.). Felpakolsz. Nem lepődsz meg, hogy egy kétfejű troll lakik itt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 göcsörtös bunkót és 1 márványkulcsot (ld. enc.). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vasvért (ld. enc.), 118 arany, 1 ametiszt medál (ld. enc.), 32 tigroszlán fog (ld. enc.), 1 téfea-agy (ld. enc.) és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 20 1 1 mozogsz 20 1 1
Egyhelyben toporogsz.
Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 4 nyílvessző talált el. 23 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 12 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 106.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 144 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

le 1558 leveszed/lerakod az 1558. tárgyat
Leveszed a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[128,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy goblin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod az epokitféreg testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy védelmező morf.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf nyakát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a brutális morf bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A brutális morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 59 életpontot! Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [130,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. {támadása: 16.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A harcias morf csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf. {max. életpontja: 81-90.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 2 vámpírfogat. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[131,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzalmas Yonda előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 14.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy domináns morf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [132,54] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérfürdető magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 57 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+5.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival az éltető morf megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az éltető morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 grifftojást.

(Továbbmész...) [133,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mínosz-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy lomha morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a lomha morf nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb karját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz a lomha morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Sűrű szárnycsattogtatással egy domináns morf távolodik. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [61 pontot használtál fel, van még 12.]

m 1 mozogsz északkeletre
[134,53] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Raggardi Csemete, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 166 kísérletezel a 166. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 183 76 40 hulladék: 183 76 40
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Sajnos nem ismersz ilyen tárgyat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY)
Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios követője vagy. Papi hited: 26. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 23 Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 15 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 17 Életpont: 186/132 Jellem: jó (27) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 86/3 Pénz: 7262 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 455 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 078 TP-t kaptál. Jelenleg 167 966 TP-d van. A következő szinthez még 12 034 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 50. fordulódban 5 arany került a bankszámládra. 5 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 23/22 (+21%)
dobófegyverek: 14/91 (+56%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
134,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
JLKzott minoszkúpok: 57, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/57 (+22%) 2. nyomkövetés: 10/61 (+8%) 3. mászás: 3/78
4. csapdakészítés: 5/31 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/93 (+48%) 6. gyógyítás: 11/43
7. titkosírás: 1/44 8. felderítés: 2/66 (+22%) 9. teológia: 1/26
10. taumaturgia: 17/89 (+12%) 11. zene: 6/0 12. szörnyismeret: 3/86
13. pszi: 1/44 (+5%) 14. zárnyitás: 6/97 (+11%) 15. vadászat: 4/23
16. bányászat: 3/58 17. főzés: 5/16 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 30 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), purifikátor (#157), domináns morf (#7624), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48, 49, 56, 57.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 10400. (összesen ölhető: 222 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5155 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
3 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 * kétfejű csatabárd (#1754)
1 * kőkalapács (#13)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 denevér szimbólum (#140) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * trófea nyaklánc (#196)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
10 * angyalok gyűrűje (#529)
Löttyök és porok, tartóstul
2 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 32]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 5 csepp ugh méreg (#166), fér még: 43]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Eszközök, használati tárgyak
2 A Végzet kristálya (#2306) 2 áldott kő (#642) 1 ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 52 kaja (#2) 1 ketrec (#216)
3 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pszi kő (#248)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
3 varázskő (#305) $1 vaskulcs ($183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 amniosz (#203) 15 átlátszó morfplazma (#2451) 9 bíbor morfplazma (#2450)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) $1 dorony tüdő ($212)
4 elkarog szőr (#665) 6 fabontó (#106) 13 fehér morfplazma (#2445)
7 fekete gyöngy (#99) 9 fekete morfplazma (#2446) 2 fülemüle agyar (#267)
2 galachmit (#310) 8 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 14 kék morfplazma (#2442)
1 kőszem (#304) 1 lajhár csont (#236) 12 lila morfplazma (#2448)
62 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 19 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148) 8 narancs morfplazma (#2449)
7 quwarg tojás (#360) 7 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172) 32 tigroszlán fog (#63)
2 vámpírfog (#1221) $3 varányszem ($30) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152) 5 vörös morfplazma (#2443) 12 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 73.28 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 mocsári penke (#148)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 3 átlátszó morfplazma (#2451)
2 bíbor morfplazma (#2450) 1 elkarog szőr (#665) 2 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) 2 göcsörtös bunkó (#123) 5 grifftojás (#179)
1 kaja (#2) 1 kék morfplazma (#2442) 1 ketrec (#216)
2 lila morfplazma (#2448) 1 magszim bél (#103) 1 márványkulcs (#245)
6 ragasztó (#83) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
32 tigroszlán fog (#63) 4 ugh méreg (#166) 2 vámpírfog (#1221)
1 vasvért (#164) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132 133 134 135
48
49
50
51
52
53
54
55
(127,49) kardfogú fülemüle (#146), kétfejű troll (#163)
(128,50) ryuku légiós (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,51) epokitféreg (#147), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(130,52) karmos tankány (#137), harcias morf (#7619), halálos morf (#7618), oltár, Chara-din monolitja (#534), régészeti lelőhely (#1208)
(131,53) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 46. jellempróba, ragyás burástyák (#111), mágiamorfáló (#7623), epokitféreg (#147)
(132,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), vérfürdető magszim (#148), éltető morf (#7625)
(133,54) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), lomha morf (#7621)
(134,53) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek