52. forduló, 54. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 25. 0h:46'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DARROW KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-38] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kontyos aranyhajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre színe zöld. Fairlight híve. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar kölyök trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Syn. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összeakadsz Utah-val. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy szöges páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Utah-val. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy nap szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy emberevő trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy sóhajtó dorony trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Érinthetetlen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz Chi Shu N#val. Raia híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy élőholt mirg trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sörényes ubuk nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

v 6 5 10 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 207.]

d 22 2 eldobod a 22. tárgyat (2 darabot)
Sajnos nincs nálad tüske. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

d 18 1 eldobod a 18. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar kölyök a hátadon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 mozogsz északra
[46,-39] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [12 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 327 1 eladod a 327. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 98 1 eladod a 98. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ea 65 2 eladod a 65. tárgyat 2
Eladtál 2 szöges páncélt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[46,-40] Még mindig füves síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ubuk dobónyíl (ld. enc.) és egy rákpajzs. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Authoricus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A királygyík összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-40] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [44,-40] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Látsz egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: 2 mérg. ubuk dobónyíl (ld. enc.), egy nyu-shuriken (ld. enc.) és 6 nyílvessző. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy technokolin. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 kőkalapács úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a technokolin testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (ld. enc.) 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [126 pontot használtál fel, van még 24.]

kut 45 kutatsz 24 pontért
[24 pontot használtál fel, van még 0.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 107 1 elkészíted a 107. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen rövid íjat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

szk keresed
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy élőlényt.)
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 25 Szint: 13 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 172/170 Jellem: jó (41) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 38/10 Pénz: 315 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 329 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 469 TP-t kaptál. Jelenleg 34 755 TP-d van. A következő szinthez még 13 245 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, ork sámán, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 (+1) lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0
44,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 (+1) 9. teológia: 2 (+1)
10. harcművészetek: 12 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Ludovic (#2842), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (5,10) éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20, 26, 53.

Összsúly: 71.77 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 ezüstshuriken (#327) 2 kaja (#2)
1 kőkalapács (#13) 1 parittya (#18) 2 szöges páncél (#65)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
71 arany (#50) 1 királygyík bőr (#44) 4 madártoll (#112)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 6 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
3 ragasztó (#83) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
-41
-40
-39
-38
-37
(44,-40) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar falu (#1109), technokolin (#50)
(45,-40) útonálló (#130), Raia rúnaköve
(46,-40) 28. jellempróba, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), királygyík (#26)
(46,-39) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(46,-38) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek