52. forduló, 92. forduló, Lirian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 31. 15h:04'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4521
SZÁMLA : XXXX

LIRIAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Csuklyás Patkánnyal. Elenios tanítványa. Egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy saválló fülbevalót, egy sötét kámzsát, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy élőholt sullár trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy élőholt tigris trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vicsorgó Eksztázis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
Az 1. napon összeakadsz Lady Shiv#val. Sheran tanítványa. Egy boszorkánykendőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy élőholt mágus trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon ismét összeakadsz Csuklyás Patkánnyal. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Csuklyás Patkány, amikor összefutottatok, adott neked egy tankány karmot, egy mászókampót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy fűszertartót (ld. enc.), egy bűvészpálcát (ld. enc.), egy gyógykenőcsöt, 2 manakristályt, egy szent jogart (ld. enc.), 2 pszi követ és egy térhajlító kavicsot (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+65 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

a 1 2947 2 átadod az 1. tárgyat a 2947. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

a 2 2947 10 átadod a 2. tárgyat a 2947. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

aa 49 1639 150 átadod a 49. tárgyat az 1639. tárgyat a 150. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbőr kesztyűt Tara Ré részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bűvészpálcát Tara Ré részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

a 223 2947 1 átadod a 223. tárgyat a 2947. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

a 78 2947 1 átadod a 78. tárgyat a 2947. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

aa 1551 átadod az 1551. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mentát karkötőt Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

a 451 2947 átadod a 451. tárgyat a 2947. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 zangrozi csizmát Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kb 161 1 kiveszel a bankból a 161. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

aa 161 445 315 átadod a 161. tárgyat a 445. tárgyat a 315. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy vaspajzsot Tara Ré részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár kesztyűt Tara Ré részére. Ok, sikeresen átadtál 1 optiri agysisakot Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

a 1576 2947 átadod az 1576. tárgyat a 2947. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 fülemüle sípot Tara Ré részére. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 116.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 96.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

ef 30 509 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 2, 11.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY)
Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

KARAKTERLAP

Lirian, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 25 (32) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 (21) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 31/32 év
Egészség: 14 (21) Életpont: 454/385 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (30) Varázspont: 450/145 Pénz: 1025 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/5 Pszi pont: 101/21 EFejl: 30
Eddig összesen 763 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 333 684 TP-d van. A következő szinthez még 6 316 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, quwarg harcos, vark. nekromanta. A 52. fordulódban 38477 arany került a bankszámládra. 38477 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/6 vágófegyverek: 14/94 ütőfegyverek: 1/96
dobófegyverek: 19/66

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 93
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/5 2. nyomkövetés: 13/8 3. csapdakészítés: 18/73 (+24%)
4. csapdaészlelés: 1/34 5. gyógyítás: 6/15 6. titkosírás: 2/47
7. felderítés: 3/30 8. szörnyidomítás: 1/61 9. teológia: 4/18 (+17%)
10. taumaturgia: 21/34 11. szerencsejáték: 1/47 12. versengés: 2/59
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 4/1 (+12%) 15. pszi: 13/15 (+53%)
16. zárnyitás: 3/73 17. vadászat: 1/52 18. bányászat: 5/4
19. főzés: 4/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!
2.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 24, 25, 33, 53, 170, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 837 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 fülemüle síp (#1576) 10 kaja (#2)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 mászókarom (#78) 1 mentát karkötő (#1551)
1 optiri agysisak (#315) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 8 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451) 1 szent jogar (#150) 1 bűvészpálca (#1639)
1 kígyóbőr kesztyű (#49)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122) 1 gyógykenőcs (#313)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74
56
57
58

Üzenet küldése a karakternek