52. forduló, 54. forduló, Kölök összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 28. 10h:22'
EZ A 96. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
97. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3760
SZÁMLA : XXXX

KÖLÖK KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,21] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 etra hályogot (100 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (200 arany kikiáltási áron), 2 gromak bőrt (50 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 láncinget (100 arany), 1 lánckesztyűt (100 arany), 1 nap szimbólumot (60 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mászókampót (230 arany).
A táborozás 7. napján találkozol egy szőke, kontyos hajú, félszemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Tharr eljövendő papja. Egy bőrsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg szabotőr trófea, egy kérődző etra trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rézpajzsot tart. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Idegzsába. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 170.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[95,22] Az erdőt dombvidék váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ.

(Továbbmész...) [95,23] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a topránypolip puha testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 8 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,24] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét. Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy arató csattanat trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [72 pontot használtál fel, van még 93.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,24] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az orgyilkos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Calver. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfival. Fairlight kisebb papja. Egy bakkura csizmát, egy bundás kabátot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy kétfejű troll trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Kid Cloudkicker. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [10 pontot használtál fel, van még 83.]

kb 104 4 kiveszel a bankból a 104. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

pki 700 kiveszel a bankból 700 aranyat
Kiveszel a bankból 700 aranyat. A számládon van még 777 arany. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[92,25] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az orgyilkos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölő? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Van itt egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [92,26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a púpos burástya fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a légirozmár bal oldalát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a légirozmár fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a légirozmár agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. Elhagyod a furcsa képződményt. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 4 4 elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 15.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az uzbány fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. Egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Oriana Melióra. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

ek 127 t. energia kisütése: 127
A következő táborozásod alatt kómaszerű álmod lesz. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

tf 6 40 fejleszted a 6. tulajdonságodat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kölök, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. Az Igazság Keresői (#9115) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 53. fordulód.

Erő: 24 (25) Szint: 13 Merészség: 8/5 Magasság: 123 cm
IQ: 28 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 2/3 év
Egészség: 16 Életpont: 178/140 Jellem: jó (91) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 155/68 Pénz: 1083 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 8/0 Pszi pont: 48/9
Eddig összesen 211 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1539 TP-t kaptál. Jelenleg 46237 TP-d van. A következő szinthez még 1763 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, epokitféreg, kérődző etra. A 53. fordulódban 777 arany került a bankszámládra. 777 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -175.); dárda (#10) (176 -); kerek kő (#19) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 6 (+1) 11. taumaturgia: 5 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 6 17. vadászat: 1 18. bányászat: 6
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 70.34 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
708 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 bot (#4)
4 fémrúd (#104) 3 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 uzbány csőr (#169) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,25) fogadó # (#611), oltár, orgyilkos (#131)
(92,26) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, légirozmár (#94)
(93,24) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131), Fürge Calver (1187. kalandozó), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(93,27) uzbányok (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, szent tölgyfa (#393), Oriana Melióra (2412. kalandozó)
(94,24) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó)
(95,22) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(95,23) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek