52. forduló, 54. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 2. 0h:13'
EZ A 873. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
874. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-7] koordinátán.
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[52,-8] Még mindig bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [52,-9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) Elhajítod a vacak yeti poronty trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mutáns pók trófeát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[53,-10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.

(Továbbmész...) [54,-11] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [54,-12] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kőevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 139.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 123.]

m 8 mozogsz északra
[54,-13] Továbbra is dombság. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 115.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 107.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 99.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[55,-14] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [54,-15] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.

[20 pontot használtál fel, van még 79.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 71.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[54,-16] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt.


(Továbbmész...) [54,-17] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homokvarány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével végigmetszed a homokvarány jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 47.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 39.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Valami mozgolódik a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr hűséges követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 11 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 149/149 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 111/41 Pénz: 301 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 218 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 343 TP-t kaptál. Jelenleg 21 308 TP-d van. A következő szinthez még 3 692 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, trappoló dinymák, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 13 (+1)
lőfegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
54,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 4 12. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * fúvócső (#20)
2 * göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 10 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rövid íj (#107)
20 * tüske (#22) 2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 2 leviatán hólyag (#2182) 2 rézkulcs (#75)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 uzbány csőr (#169) [benne 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 8]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 4 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
1 kazmár gyökér (#205) 7 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116)
8 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153)
9 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
8 smirglilevél (#29) 39 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
8 szárnyas hernyó (#69) 4 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 52.78 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 4 ugh méreg (#166) 2 varányszem (#30)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
(52,-9) mutáns pók (#117), Tharr rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(52,-8) púpos burástya (#92), 33. jellempróba, oltár
(53,-10) rájanyék (#58), Tharr oltár
(54,-17) oltár, 35. jellempróba, homokvarány (#16)
(54,-16) Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(54,-15) 31. jellempróba, oltár, phua-kúp (#372)
(54,-13) 31. jellempróba, olvasztókemence (#86), Raia oltár, trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116)
(54,-12) kőevő (#62), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár
(54,-11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), piromenyét (#99)
(55,-14) manifesztátor (#124), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek