52. forduló, 54. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 28. 9h:15'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: febr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 170.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kno 11 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Sziklaököl (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 170.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vassisakot. (ld. enc.) 126 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 129 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[85,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis alpesi tehén trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [84,-10] Továbbra is síkságon vagy.


(Továbbmész...) [83,-11] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nem igazán érted, hogy mi olyan sürgős, átadod a kért tárgyat. A gnóm bekapja és fejest ugrik a legközelebbi bozótba. Pár perc múlva megkönnyebbülten kijön. Elmeséli, hogy majdnem kikelt belőle egy púpos burástya, de az utolsó pillanatban megakadályoztad. (+2 jóság.) Teljesítettél egy isteni küldetést!
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 117.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[82,-11] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [81,-11] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [80,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 114 20 elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kaktusztüskét. [60 pontot használtál fel, van még 25.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[79,-12] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő surranó kígyó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a surranó kígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a surranó kígyó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 13.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 30 keresed a 30. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy surranó kígyót. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Iszol a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 155/118 Jellem: jó (93) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 Varázspont: 30/15 Pénz: 217 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 141 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 903 TP-t kaptál. Jelenleg 13088 TP-d van. A következő szinthez még 3912 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 1 11. harcművészetek: 11 (+1) 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

Összsúly: 44.56 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 móri gyümölcs (#116) 4 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 19 kaktusztüske (#114) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(79,-12) surranó kígyók (#30), a 38. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(80,-11) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, oltár, rájanyék (#58)
(81,-11) Sheran oltár, 34. jellempróba, garokk (#73)
(83,-11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 40. jellempróba, phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(85,-10) uzbányok (#102)
(86,-11) manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek