52. forduló, 54. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 28. 15h:39'
EZ A 93. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
94. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

THOMPSON99 KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 211.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronz fejpántot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

ff 8 12 87 felt. fegyverváltás: 8 12 87
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontszurony << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 2 mozogsz keletre
[39,2] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy agglomerátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 189.]

be 14 bemész a 14. titkos labirintusba
A félhomályos erdőben tapogatódzva észre sem veszed az első romot, amíg belé nem botlasz. Valahol itt kell lennie annak a helynek, ahol a kincs van! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A fáklyafénynél kibontakoznak előtted a kövei annak a városnak, amelyet valaha egy ősi kultúra épített. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Tapogatódzol, keresgélsz a romok között. Rábukkansz egy rögtönzött kínzókamra nyomaira. Nyújtópad, karókkal teli gödör, koponyák... Ez nem a város építőinek, hanem valamilyen újabb lakónak a műve. Balsejtelmekkel telve indulsz tovább. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahogy a szürke kövek között lépkedsz, néha bele-belebotlasz egy szoborról leesett kőfejbe. Hegyes fülű, elfhez hasonló lényt ábrázolnak. Vajon kik lehettek a szilverinák? [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 bronzhegyű nyíl, 2 rézdarab és 4 arany. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyre inkább az a benyomásod, hogy ezt a helyet valamilyen sötét, gonosz hely uralja. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


[18 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 1 mozogsz 1
Elhagyod a nyomasztó hangulatú romvárost.
[6 pontot használtál fel, van még 160.]

fm 28 feltételes mászás 28
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[38,1] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [37,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kinyersz egy alkalmas mutáns pók trófeát. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [36,1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült kavadu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 8 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[35,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [34,1] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy démontetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 mandibulapenge. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [33,1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 82.]

m 6 mozogsz nyugatra
[32,1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. [12 pontot használtál fel, van még 70.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Bárhogy erőlteted az agyadat, képtelen vagy már koncentrálni. Valószínűleg a mai feltalálások már elvonták minden szellemi energiádat. Pedig érzed, hogy közel jársz a megoldáshoz! (Megjegyzés: egy körben egy gnómnak maximum három, más fajúaknak maximum két sikeres feltalálása lehet.) [10 pontot használtál fel, van még 60.]

f 249 kísérletezel a 249. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[27 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 10 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 164/164 Jellem: semleges (+16) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 10 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 300 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 818 TP-t kaptál. Jelenleg 22 031 TP-d van. A következő szinthez még 2 969 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 14
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << bronzhegyű lándzsa (#87)
32,49 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 13 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 3
10. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 81.14 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 evaporőr háj (#105)
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
2 mandibulapenge (#125) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
0
1
2
3
(32,1) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(33,1) 27. jellempróba
(34,1) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, démontetű (#15)
(35,1) gátvakond (#57), Dornodon rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 2. jellempróba, oltár
(36,1) gumifa (#38), oltár, kavadu (#19)
(37,1) mutáns pók (#117), Dornodon oltár
(38,1) evaporőr (#69), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár
(39,2) agglomerátor (#138), a 14. labirintus bejárata, zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek