Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 2. 12h:08' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 529. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 97 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a kentaurusz szügyét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kentaurusz testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével kissé megkarcolod a kentaurusz jobb első lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kentaurusz izmos karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 969 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 969. tárgyat |
kf 1322 1087 529 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1087. tárggyal az 529. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 69. varázslatot |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
vv 382 116 184 | elmormolod a 382. varázslatot a 116. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 120 279 222 | elmormolod a 120. varázslatot a 279. varázslatot a 222. varázslatot |
v 15 36 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 17 35 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1618 1524 1534 | használod az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (84 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga díszes potrohát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a Quwargamanga testét. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Quwargamanga rücskös torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) A Quwargamanga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics. 4373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 66, gyógyulás: 51, összesen: -15 ÉP}
hh 1225 392 | használod az 1225. tárgyat a 392. tárgyat |
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel meghorzsolod az aurapollátor farkát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Fényaurád 10 sebzést okoz. Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 1778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel meghorzsolod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 34, gyógyulás: 10, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (13 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
m 4 1 4 | mozogsz délre, északkeletre, délre |
Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító jobb oldalát. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 387 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 320 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 680 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 életpont.) Tűzelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg b.háborító bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 322 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1467, sebződés: 1378, gyógyulás: 259, összesen: -1119 ÉP}
(Továbbmész...) [271,106] Továbbra is síkságon vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-18 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg lázhozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó testét. (8 támadással 233 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg lázhozó testét. (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 73 életpontot sebződik. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg lázhozó fejét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+52 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg lázhozó feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg lázhozó bal lábát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 életpont.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Fényaurád 5 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12164 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2248, sebződés: 59, gyógyulás: 178, összesen: +119 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1427 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+57 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 életpont.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. A fényaura 11 ép-t sebez. A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3048, sebződés: 150, gyógyulás: 145, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1475, gyógyulás: 8, összesen: -1467 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[270,107] Még mindig füves síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg harcmágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 266 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 204 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 230 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 750, gyógyulás: 8, összesen: -742 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[269,107] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő takarító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy életpajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1458 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a takarító bal lábát. (8 támadással 113 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a takarító testét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a takarító testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18476 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2121, sebződés: 272, gyógyulás: 53, összesen: -219 ÉP}
at 1353 18 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 18 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1013 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a sötét kaszás jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 78 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a sötét kaszás fejét. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sötét kaszás bal oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a sötét kaszás minden csapását hárítanod. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a sötét kaszás bal oldalát. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sötét kaszás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sötét kasza. 18183 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2506, sebződés: 680, gyógyulás: 108, összesen: -572 ÉP}
(Továbbmész...) [269,109] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy eldüeni vándor lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1615 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az eldüeni vándor jobb lábát. (8 támadással 116 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel párszor súrolva eltalálod az eldüeni vándor nyakát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-18 TVP). Sajnos nem sikerült az eldüeni vándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. A füstölődben bízhatsz! Kellemes illata győzedelmeskedik a szörnyből áradó bűz felett. Eldobod a füstölőcsonkot, s újra a csatára koncentrálsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az eldüeni vándor testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja az eldüeni vándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-17 TVP). Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19448 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2376, sebződés: 549, gyógyulás: 110, összesen: -439 ÉP}
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (65 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a Dranadáni Salamon jobb lábát. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Tűzelementálod támad. (83 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {HD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Dranadáni Salamon ágyékkötőjét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A Dranadáni Salamon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 118 életpontot vesztettél. {FM:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a Dranadáni Salamon testét. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {FM:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Dranadáni Salamon bronzbarna bőrét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A fényaura 6 ép-t sebez. A Dranadáni Salamon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A lény összetapos! 126 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 1067, gyógyulás: 252, összesen: -815 ÉP}
(Továbbmész...) [269,110] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy nekromanta kóborló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a gránitelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain testét. (8 támadással 109 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 76 életpontot sebződik. A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [269,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy templomos lovag közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a templomos lovag testét. (8 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a templomos lovag testét. (9 támadással 718 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Fényaurád 10 sebzést okoz. A templomos lovag kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a templomos lovag testét. (9 támadással 716 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a templomos lovag jobb oldalát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2404, sebződés: 961, gyógyulás: 198, összesen: -763 ÉP}
(Továbbmész...) [269,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy sérült fényhozó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 643 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga bal karját. (8 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 78 életpontot sebződik. A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a gnomori rémszolga bal lábát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga bal karját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. {FM:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. A fényaura 5 ép-t sebez. A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. {FM:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga jobb karját. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. A fényaura 4 ép-t sebez. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a gnomori rémszolga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17650 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2470, sebződés: 610, gyógyulás: 236, összesen: -374 ÉP}
v 198 275 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
[275,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes támadás:) Egy sötét kaszás! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét kaszás jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (63 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel néhányszor súrolod a sötét kaszás fejét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét kaszás bal lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a sötét kaszás bal oldalát. (8 támadással 657 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sötét kaszás testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a sötét kaszás újra meg újra lecsap. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 711, gyógyulás: 122, összesen: -589 ÉP}
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
le 1322 1087 529 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
kf 511 853 969 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal a 969. tárgyat |
kf 1324 533 | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 533. tárggyal |
szk 591 | keresed az 591. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 6. BP: | visszadátumozás kérelem |
TAKARÍTÓ (609. LÉNY) Az árnytündérek között külön réteget képviselnek a speciális feladattal ellátott lények. A takarítók is ilyenek, akiket Leah küldötteinek likvidálására állítottak hadrendbe. Persze önként vállalt feladatuk teljesítése csupán egy kilátástalan és paradox harc, hiszen Leah küldötteit, akiknek ezen a létsíkon van feladatuk, képtelenség örök időkre a túlvilágra küldeni. A takarítók oly sokat forgolódtak már a Halál közvetlen árnyékában, hogy testük részben átformálódott. A sötétség gonosz aurát vont köréjük, melyen semmilyen fény nem hatol át. Ha másról nem, hát erről felismerheted e pusztákban kóborló árnytündéreket. A vámpirizációra immúnisak. |
ELDÜENI VÁNDOR (601. LÉNY) Azon az ominózus nyár éjszakán Eldüen mezeje volt a középpontja Leah iszonyatos haragjának. Az átok visszafordíthatatlan hatása innen terjedt szét az árnybirodalom egész területére, és fertőzte meg az árnytündér faj összes tagját. Az Eldüenen kóborló szerencsétlenek vesztették a legtöbbet a dolgon, hiszen a felszabaduló mágikus utóhatások soha nem kívánt mutáns tulajdonságokkal ruházták fel őket. A halál felgyorsuló jelenléte csak tovább növelte ellenszenvüket, amit az élők iránt éreznek... így ne lepődj meg, ha egy cseppnyi gondolkozás nélkül neked támadnak, még akkor is ha számukra kemény diónak tűnsz (mondjuk 60. szint felett jársz). A vámpirizációra immúnisak, vágófegyverrel pedig semmi esélyed ellenük. |
DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY) Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban. |
Erő: | 69 (93) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 63 (99) | Támadás: | 77 (84) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 69 (92) | Védekezés: | 188 (197) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/56 év |
Egészség: | 62 (85) | Életpont: | 1213/947 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 63 (96) | Varázspont: | 2781/7 | Pénz: | 24813 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 55/17 | Pszi pont: | 290/95 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/22 | ökölvívás: | 41/71 (+8%) | vágófegyverek: | 30/42 (+6%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 37/35 (+3%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 208,60 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/41 (+80%) | 2. nyomkövetés: | 87/16 (+38%) | 3. mászás: | 32/38 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 42/58 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/82 | 6. gyógyítás: | 71/88 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 37/60 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 97/98 (+100%) | 11. taumaturgia: | 95/58 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 9/26 |
13. versengés: | 27/84 | 14. harcművészetek: | 45/47 | 15. zene: | 60/84 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 71/78 (+34%) | 17. pszi: | *32/100 | 18. zárnyitás: | 2/14 |
19. vadászat: | 27/1 (+34%) | 20. vitalitás: | 2/93 | 21. bányászat: | 37/12 (+7%) |
22. úszás: | 25/90 | 23. főzés: | 25/46 (+10%) | 24. csapatmunka: | 9/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 77 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer), sötét kaszás (#591) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) |
kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) | nagyobb agypajzs (#120) | jégmágia (#279) |
csapdaészlelés (#222) | fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 58, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agybénítás (#114) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | jégoszlop (#231) | >> | férfiak (#998) | |
jégoszlop (#231) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 58, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnomori rémszolga (#589) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | pszi-acéltorony (#98) | >> | quwarg agyfürkész (#745) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehér glóbusz (#47) | >> | templomos lovag (#587) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | árnygólem (#586) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 27, pontszámod: 372. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 969, kf 1322 1087 529. |
2. makró parancsai: ek 503 208 60, usz 20, im, ef 15 506, szk 762. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 4 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
191 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 23 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | füstölő (#1494) | 42 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | nyílvessző (#108) | 9 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 25 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 15 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ében toboz (#578) | 2 | fáklya (#36) | 19 | kaja (#2) | |||
2 | kőszem (#304) | 4 | óndarab (#85) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét kasza (#957) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |