Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 10. 15h:12' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 528. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat legkorábbana 529. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
tv 232 60 218 | támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot a 60. varázslatot a 218. varázslatot |
f 264 | kísérletezel a 264. tárggyal |
ek 116 70 133 | t. energia kisütése: 116 70 133 |
im 0 2 | imádkozol |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy elpusztított fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
ve 128 10 | megveszed a 128. tárgyat 10 |
ve 470 4 | megveszed a 470. tárgyat 4 |
ve 1170 5 | megveszed az 1170. tárgyat 5 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 607 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kiváló munka volt (+73 varázspont). 3829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [195,98] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+73 varázspont.) 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+73 varázspont). 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [194,98] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor frötymögő kérgét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Varázserőd töltődik (+73 varázspont). 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+73 varázspont). 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
v 198 190 45 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor bal vállát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 24, gyógyulás: 126, összesen: +102 ÉP}
(Továbbmész...) [189,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb oldalát. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 18, gyógyulás: 98, összesen: +80 ÉP}
(Továbbmész...) [189,43] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a magger bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb vállát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 5 ép-t sebez. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
m 7 8 3 | mozogsz északnyugatra, északra, délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal középső lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 16, gyógyulás: 31, összesen: +15 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [188,41] A bozótost dombság váltja fel. Találsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 51, gyógyulás: 88, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [189,42] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pordémon jobb oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a pordémon testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a pordémon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
be 136 | bemész a 136. titkos labirintusba |
lm 6 8 10 | mozogsz 6 8 10 |
Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 csillaglövedék. Többször meglövöd a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1295, sebződés: 76, gyógyulás: 98, összesen: +22 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 643 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 csillaglövedék. Párszor kipécézted a smaragdgólem testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 9508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 242, gyógyulás: 87, összesen: -155 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 693 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
4584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 633 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az ősi szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 635 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Többször meglövöd a halálhozó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó bal lábát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 53 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1278, sebződés: 360, gyógyulás: 105, összesen: -255 ÉP}
Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 2 csillaglövedék. Többször meglövöd a smaragdgólem bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 233, gyógyulás: 113, összesen: -120 ÉP}
lm 18 22 22 | mozogsz 18 22 22 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 690 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 7904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 112, gyógyulás: 137, összesen: +25 ÉP}
lm 25 27 | mozogsz 25 27 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 632 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Párszor kipécézted a halálhozó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a halálhozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 54 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 9587 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 359, gyógyulás: 126, összesen: -233 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 642 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
4584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 29 31 33 | mozogsz 29 31 33 |
Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 638 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Megsoroztad a kék rothasztó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kék rothasztó fejét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 9586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 82, gyógyulás: 100, összesen: +18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 644 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a vortexmágus bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1449, sebződés: 173, gyógyulás: 136, összesen: -37 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 630 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 82 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 10188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 162, gyógyulás: 124, összesen: -38 ÉP}
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT) Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség. |
CIRKUSZI SURRANÓ (1234. TÁRGY) A cirkuszi surranó egy lábbeli, melyet a Yaurri Cirkuszok Tevékenységét Felügyelő Társaság alkalmazottai használnak a rendszeres éves ellenőrzések során. Mivel ilyenkor rengeteg vándorcirkusz működésének felülvizsgálatát el kell végezni, nem árt, ha ezt gyorsan teszik. Az általuk csak nemes egyszerűséggel cirkuszi surranónak elnevezett mágikus csizma viselése lelassítja az idő múlását, amíg az illető a cirkuszban tartózkodik. Körülbelül 20%-kal. A tárgy hatásköre sajnálatos módon nem terjed túl a vándorcirkuszok területén, máshol nem képes az időre hatni, hiába is húzod a lábadra. Amúgy nem szükséges KF-elni, automatikusan fogod használni, amikor vándorcirkusszal találkozol. Amellett, hogy időt spórolsz, ügyesebb is leszel a cirkuszi próbák során: versengésed nő hárommal, amíg a lábadon van. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 47 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (84) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 72 (78) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 76 (84) | Életpont: | 917/910 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (87) | Varázspont: | 2826/350 | Pénz: | 9277 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 28/13 | Pszi pont: | 304/320 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 44 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | * 26 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 163 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 19 (+1) |
7. gyógyítás: | 81 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 13 | 11. teológia: | 138 (+1) | 12. taumaturgia: | 97 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 27 (+1) | 17. pszi: | * 33 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 9 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | az elme fölénye (#116) | varázsenergia (#161) |
planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillaglövedék (#931) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 15 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | szögletes kő (#17) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
10 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | cirkuszi surranó (#1234) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kerek kő (#19) | 5 | kholden kulcs (#470) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kőszem (#304) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | spiritusz (#170) | 3 | vasérc (#152) | 1 | vortex talizmán (#812) |