Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 9h:11' EZ A 525. JÁTÉKHETED, 525. FORDULÓD 526. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat legkorábbana 526. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
kf 533 820 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 820. tárggyal |
hu 1561 117 380 | hulladék: 1561 117 380 |
hu 298 299 300 | hulladék: 298 299 300 |
hu 301 418 601 | hulladék: 301 418 601 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
p 115 6 | használod a 115. pszi képességet |
ek 116 70 150 | t. energia kisütése: 116 70 150 |
ftv 40 255 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 255. szörnyet |
ek 7 9 19 | t. energia kisütése: 7 9 19 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 5 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Jól harcoltál! (+72 varázspont.) 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+72 varázspont). 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. Varázserőd töltődik (+72 varázspont). 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. Jól harcoltál! (+72 varázspont.) 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. Varázserőd töltődik (+72 varázspont). 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 68, gyógyulás: 68, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal vállát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos bal oldalát. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 21 sebzést okoz. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 74, gyógyulás: 67, összesen: -7 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
vv 79 167 28 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 28. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 394 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos jobb karját. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a vark. kardtáncos nyakát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Fényaurád 16 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 155, gyógyulás: 175, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő Halatir kalapja. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal vállát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 42, gyógyulás: 31, összesen: -11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 403 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 122, gyógyulás: 163, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Fák, mindenütt csak fák. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar hadúr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr fejét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 63, gyógyulás: 32, összesen: -31 ÉP}
h 1168 8 | használod az 1168. tárgyat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász nyakát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (42 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (3 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 73, gyógyulás: 73, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 1763 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy vezérfarkas. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [202,115] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 424 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 33 sebzést okoz. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 15, gyógyulás: 32, összesen: +17 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 6, gyógyulás: 67, összesen: +61 ÉP}
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 5 csillaglövedék. Párszor kipécézted a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal középső lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
v 198 220 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
[220,85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Egy pillanat múlva a pikkelyes ptog pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 900 5 14 | mozogsz 900 5 14 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 399 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a félszemű testőr testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. A becsapódástól 140 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a félszemű testőr bal lábát. (4 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a félszemű testőr jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 33 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a félszemű testőr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a félszemű testőr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 63 arany, -2 ÉP] 11003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 419, gyógyulás: 90, összesen: -329 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 420 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy átok varázslattal köszönt csatapartnered. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a profi bérgyilkos fejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 5 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 432 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a félszemű testőr bal lábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 152 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félszemű testőr bal oldalát. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a félszemű testőr bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a félszemű testőr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a félszemű testőr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 63 arany, -2 ÉP] 11003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1232, sebződés: 417, gyógyulás: 55, összesen: -362 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
lm 12 905 16 | mozogsz 12 905 16 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 438 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Többször meglövöd a félszemű testőr testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány vas dobónyilat. 143 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a félszemű testőr testét. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a félszemű testőr jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A félszemű testőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A félszemű testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 70 arany, -2 ÉP] 11003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 419, gyógyulás: 46, összesen: -373 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 399 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a félszemű testőr fejét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 166 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a félszemű testőr jobb lábát. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a félszemű testőr testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a félszemű testőr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a félszemű testőr nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A félszemű testőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1089, sebződés: 428, gyógyulás: 45, összesen: -383 ÉP}
kpcs 3 16 | kapcsoló 3 |
lm 16 900 18 | mozogsz 16 900 18 |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 432 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a besurranó jobb karját. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a besurranó testét. (4 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a besurranó testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Nem vagy felkészülve a besurranó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 6729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 92, gyógyulás: 46, összesen: -46 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 450 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Megsoroztad a roxati terrier jobb hátsó lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (74 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a roxati terrier testét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a roxati terrier testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A roxati terrier harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a roxati terrier megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a roxati terrier száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 300, gyógyulás: 90, összesen: -210 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 432 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a félszemű testőr testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 155 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a félszemű testőr testét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a félszemű testőr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a félszemű testőr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A félszemű testőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A félszemű testőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 9 vas dobónyilat. [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 63 arany, -2 ÉP] 11003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 396, gyógyulás: 45, összesen: -351 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiaspirál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zsebmester jobb lábát. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Zsebmester testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a Zsebmester gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zsebmester minden csapását hárítanod. (3 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 410, gyógyulás: 131, összesen: -279 ÉP}
kpcs 3 18 | kapcsoló 3 |
lm 22 26 30 | mozogsz 22 26 30 |
kpcs 3 30 | kapcsoló 3 |
lm 28 28 29 | mozogsz 28 28 29 |
vv 205 109 133 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 133. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 409 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 10389 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 392, gyógyulás: 11, összesen: -381 ÉP}
v 181 187 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Többször beletép húsodba a harcos hárpia. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia fejét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a harcos hárpia jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a harcos hárpia. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 11432 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 627, gyógyulás: 59, összesen: -568 ÉP}
v 181 188 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,107] Lakott területre érkeztél.
kld 16 | küldetés végrehajtása 16 |
id 470 310 | idomítod a 470. szörnyet 29 pontért |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
PROFI BÉRGYILKOS (793. SZÖRNY) Roxat a tolvajok városa, hírhedt környék, melyről a Yaurr birodalom túlsó végében is hallottak már rosszakat. Itt képzik a legprofibb bérgyilkosokat. Elsősorban az élet viszontagságai edzik meg őket, a mindennapok Roxatban, ahol soha nem hagyhatod, hogy valaki a hátad mögé kerüljön, hiszen könnyen azon kaphatod magad, hogy már leütöttek, és megszabadítottak az összes értéktárgyadtól. Roxatban könnyen találni embert arra, hogy elégtételt vegyen másokon. Épp ezért tűnik valószínűnek, hogy a rád rontó profi bérgyilkos sem véletlenül akadt most a táborodra. Valaki küldte, valaki akinek az útjában vagy, és véredet akarja venni egy őt ért sérelemért. Abban, hogy kiszedheted belőle, ki volt az illető, ne is reménykedj. Megölheted ugyan, de beszélni soha nem fog. Csak úgy elmenekülni előle a harci körök lejárta előtt nem lehet. |
ZSEBMESTER (7016. SZÖRNY) Ez a vén árnymanó minden zsebtolvaj öregapja. Már akkor is zsebmetszésből élt, mikor a Csodaművesek céhe még gyerekcipőben járt, és nem volt több, csapatba verődött bűnözőnél. Aztán tudásának, és ravaszságának hála átvészelte az első, zűrzavaros időket, és ma már a tolvajcéh alvezéreként ténykedik. Tanítja az ifjú tehetségeket, javítja a hibákat, és a kéztechnikát. Persze lehetne tolvajvezér is, de ő inkább a háttérből szereti mozgatni a szálakat. Ha összeakadsz a Zsembesterrel, sunyi, alattomos, és váratlan támadásokra számíts! Az sem baj, ha kicsit edzed a szervezeted, hogy ellenálló legyen az általa használt, igen erős mérgekkel szemben. A védelmével nem igazán törődik, ezért akármilyen fegyvertípust használsz, eredményes lehetsz. |
TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY) A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged. |
KITINTÜSKE (879. TÁRGY) Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul. |
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY) A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért. |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 46 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 70 (82) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 70 (76) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 76 (84) | Életpont: | 903/967 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 75 (82) | Varázspont: | 2764/107 | Pénz: | 6618 arany | Kép. pont: | 91 |
Tudatpont: | 28/15 | Pszi pont: | 304/133 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 44 (+1) |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 (+1) |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34 | 2. nyomkövetés: | 162 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 33 | 6. csapdaészlelés: | 18 |
7. gyógyítás: | 81 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 136 | 12. taumaturgia: | 89 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 26 | 17. pszi: | 33 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod lajhárlordot (#757) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | fényaura (#211) | szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), energiaspirál (#232), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (idomítás alatt) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | arx formázó minta (#298) | 6 | bev formázó minta (#299) | 1 | bordacsont (#16) | |||
4 | cru formázó minta (#300) | 4 | csillagbot (#929) | 4 | din formázó minta (#301) | |||
1 | drótszőr (#37) | 4 | era formázó minta (#418) | 7 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Halatir kalapja (#1262) | 3 | hro formázó minta (#601) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
3 | moa obszidián (#380) | 1 | norgat kulcs (#471) | 4 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | szent jogar (#150) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1031 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bumeráng (#249) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kitintüske (#879) | |||
19 | madártoll (#112) | 3 | mákrózsa virág (#56) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
8 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) | 1 | zöld üveg (#82) |