Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 29 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Quwaxotix testét. Kritikus ütés! (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Quwaxotix testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a Quwaxotix. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +60 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 3 őskristály-szilánk (ld. enc.). 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 408, gyógyulás: 262, összesen: -146 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. {FM:} Káoszkígyóval nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 7 spiritusz. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
tv 246 | támadó/véd. varázslat a 246. varázslatot |
kf 824 1366 | kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat az 1366. tárggyal |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
kt 335 | elkészíted a 335. tárgyat |
h 341 231 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 652 21 | használod a 341. tárgyat |
h 341 551 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 665 16 | használod a 341. tárgyat |
h 341 244 11 | használod a 341. tárgyat |
h 341 103 6 | használod a 341. tárgyat |
h 341 125 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 21 3 | használod a 341. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (9 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp).
A manaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4100, sebződés: 16, gyógyulás: 991, összesen: +975 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-21 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (9 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 káosztiara (ld. enc.). 10701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1972, sebződés: 203, gyógyulás: 101, összesen: -102 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó bal oldalát. (8 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ököllel súrolod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekélyes hernyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete. 10855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 337, gyógyulás: 346, összesen: +9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a hájas okerón jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Káoszkígyóval többször eltalálod a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {GYD:} Káoszkígyóval jól megszurkálod a hájas okerón fejét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a hájas okerón testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {HD:} Káoszkígyóval többször eltalálod a hájas okerón bal vállát. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel gyengén megütöd a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Káoszkígyóval megdöfködöd a hájas okerón jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a hájas okerón fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10288 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kettéroppantó jobb lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó nyakát. (8 támadással 685 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kettéroppantó testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +52 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a kettéroppantó testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11154 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 370, gyógyulás: 81, összesen: -289 ÉP}
kt 313 5 | elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 255 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem szellemtestét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a káoszszellem bal oldalát. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 83 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a káoszszellem szellemkarját. (5 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a káoszszellem szellemkarját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 50 életpontot vesztettél. A káoszszellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 511, gyógyulás: 434, összesen: -77 ÉP}
kt 429 5 | elkészíted a 429. tárgyat (5 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Patájával a dübörgő bahrot kissé megtaszít. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (2 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Ököllel csak érinted a dübörgő bahrot fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 93 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 10253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 509, gyógyulás: 412, összesen: -97 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 11243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 231, gyógyulás: 321, összesen: +90 ÉP}
kt 923 2 | elkészíted a 923. tárgyat (2 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Káoszkígyót. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval megdöfködöd a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Káoszkígyóval megdöfködöd a varkaudar remete testét. Kritikus ütés! (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 0, gyógyulás: 220, összesen: +220 ÉP}
(Továbbmész...) [233,116] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő tündöklő griff mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff csillogó szárnyát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff csillogó szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a tündöklő griff testét. (4 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a tündöklő griff testét. Kritikus ütés! (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel súrolod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a tündöklő griff megcsapja a fejedet. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10398 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 157, gyógyulás: 181, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [234,116] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő pikkelyes ptog nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog bal első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog jobb oldalát. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog farkát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog fejét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A pikkelyes ptog farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +37 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 adamantit érme (ld. enc.). 9811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 416, gyógyulás: 375, összesen: -41 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg testét. (9 támadással 788 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-98 életpont.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. Kritikus ütés! (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-50 életpont.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A tüskés totemblarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel csak érinted a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ököllel csak érinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +43 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fejsze felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 9778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1563, sebződés: 543, gyógyulás: 417, összesen: -126 ÉP}
(Továbbmész...) [234,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tüskés totemblarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg bal oldalát. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-79 életpont.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-23 életpont.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés totemblarg tüskéjét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-62 életpont.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel súrolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 10044 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1576, sebződés: 264, gyógyulás: 352, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [234,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korallfövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy ryuku hajóroncs van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Csak egy pikkelyes ptog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. Kritikus ütés! (8 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ököllel gyengén megütöd a pikkelyes ptog jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +42 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A pikkelyes ptog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9638 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 317, gyógyulás: 353, összesen: +36 ÉP}
kt 1161 3 | elkészíted az 1161. tárgyat (3 darabot) |
le 824 1366 | leveszed/lerakod a 824. tárgyat az 1366. tárgyat |
vv 185 156 | elmormolod a 185. varázslatot a 156. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a harci mugrath testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a harci mugrath testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a harci mugrath páncélos hátát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harci mugrath jobb hátsó lábát. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a harci mugrath testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a harci mugrath a bal oldaladon. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a harci mugrath testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a harci mugrath bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A harci mugrath éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 221 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2341, sebződés: 654, gyógyulás: 139, összesen: -515 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) {FM:} Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a szikrázó manahal testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 297, gyógyulás: 118, összesen: -179 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon bal oldalát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vízdémon bal oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2714 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 104, gyógyulás: 81, összesen: -23 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) {KCC:} Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a szikrázó manahal bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 303, gyógyulás: 61, összesen: -242 ÉP}
kf 824 1366 | kézbeveszed/felveszed a 824. tárgyat az 1366. tárggyal |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Látsz egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Little Negró irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy barbár barlang (692. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 555 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 555 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 35.]
kt 430 10 | elkészíted a 430. tárgyat (10 darabot) |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
szk 462 485 465 | keresed a 462. szörnyet a 485. szörnyet a 465. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -5 pontért |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY) Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.] |
KÁOSZTIARA (765. TÁRGY) Egy egyszerű, vasból készült tiara, amelyet sűrűn rótt bo'adhun rúnák borítanak. Ha hinni lehet az ősi legendáknak, ha egy bo'adhun sámánúr elegendő hatalomra tett szert, saját kezűleg kovácsolta meg a káosztiarát, amelyet elvitt a Pusztulás kráterébe, és ott a Teriadan káoszszellemek elkészítették belőle a bo'adhunok legendás szent tiaráját. Kár, hogy a sámánúr engedelmességre kényszerítő varázslata sokszor csődöt mondott, és a feldühödött szellemek darabokra tépték... |
ADAMANTIT ÉRME (762. TÁRGY) Ezt a különlegesen ritka pénzérmét egy bo'adhun törzsfő, egy ro'galhal parancsára készíttették. Értéke 80-100 királysági aranynak felel meg! |
HARCI MUGRATH (491. SZÖRNY) Nocsak? Egy legendás hírű bo'adh harci mugrath. Amikor a jól felszerelt to'aghun hadseregek a rakshallion paloták ellen vonultak, ezeket az állatokat használták az útjukat álló falak ledöntésére. A harci mugarthok már régen elfelejtették, hogy valaha még az embereket szolgálták, azóta mindenféle idomíthatóságot leráztak magukról. A természet-kutatók véleménye szerint ezek az állatok már régen kihaltak, de most itt a szemed előtt a bizonyíték ennek megcáfolására: a közel négy méter magas, hátán az acélnál is keményebb páncélt viselő harci mugrath gyilkoló tekintete. Ha van elég türelmed, akár győzelmet is arathatsz fölötte, könnyen megszurkálhatod a védtelen testfelületet az állat oldalán, elkerülve a lábának fejénél meredező karmok suhintását. |
Erő: | 72 (112) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 72 (85) | Támadás: | 94 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 74 (84) | Védekezés: | 137 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 72 (94) | Életpont: | 1345/902 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 75 (92) | Varázspont: | 2837/15 | Pénz: | 6951 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 596/125 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 85 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/30 (+9%) | ökölvívás: | 42/93 (+6%) | szúrófegyverek: | 32/22 (+1%) |
vágófegyverek: | 34/90 | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 31/23 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/71 | 2. nyomkövetés: | 111/31 (+50%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 31/26 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 33/88 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/22 |
7. gyógyítás: | 79/16 (+11%) | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 31/54 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 141/12 (+86%) | 12. taumaturgia: | 121/25 (+43%) |
13. szerencsejáték: | 6/21 (+11%) | 14. versengés: | 21/24 (+25%) | 15. harcművészetek: | 46/8 |
16. zene: | 166/23 (+91%) | 17. szörnyismeret: | 59/73 | 18. pszi: | *57/100 |
19. zárnyitás: | 24/70 | 20. vadászat: | 32/57 (+11%) | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 45/83 (+4%) | 23. úszás: | 25/12 (+31%) | 24. főzés: | 18/11 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 178 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (108,16,1) | méregsemlegesítés (#14) |
láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 133. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | acélpengőke (#231) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 21 | darázsszárny (#652) | |||
2 | dentor bőr (#551) | 16 | elkarog szőr (#665) | 8 | hajító csillag (#939) | |||
1 | halcsont (#390) | 7 | kaja (#2) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | |||
11 | kvazár (#244) | 6 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
21 | ugh méreg (#166) | 37 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
452 | arany (#50) | 1 | adamantit érme (#762) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | azúrharmat (#1161) | 1 | bahrot bőr (#938) | 7 | bogyógránát (#430) | |||
1 | csillagbot (#929) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hernyópete (#878) | |||
1 | káosztiara (#765) | 2 | kitintüske (#879) | 2 | nothar bogyó (#923) | |||
3 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | pézsmatökmag (#934) | 1 | ryuku kopja (#694) | |||
1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |