Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 4. 15h:01' EZ A 566. JÁTÉKHETED, 525. FORDULÓD 567. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 238 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 238, gyógyulás: 0, összesen: -238 ÉP}
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
hh 1101 1546 841 | használod az 1101. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
le 711 253 1158 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat az 1158. tárgyat |
kf 820 615 366 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 615. tárggyal a 366. tárgyat |
hh 1100 1269 1133 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1253 2373 1099 | használod az 1253. tárgyat a 2373. tárgyat az 1099. tárgyat |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
* 2. KP: vv 363 182 443 | elmormolod a 363. varázslatot a 182. varázslatot a 443. varázslatot |
* 3. KP: vv 78 11 19 | elmormolod a 78. varázslatot a 11. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 70 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 137 209 213 | elmormolod a 137. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
* 6. KP: h 1602 27 99 | használod az 1602. tárgyat |
* 7. KP: vv 243 138 220 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: le 821 0 0 | leveszed/lerakod a 821. tárgyat |
* 9. KP: kf 1978 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 0 0 | elmormolod a 377. varázslatot |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). A jégtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (143,61)-> 15 arany, -2 ÉP] 1 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő -> a felesleges 2 db-ot eldobod]. 2 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 73, gyógyulás: 8, összesen: -65 ÉP}
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 377 28 53 | elmormolod a 377. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel megütöd a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [147,36] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chitarel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy gumifát. Nyugatra egy rát-fa van. Északnyugatra egy mínosz-kúp van. Északra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A woorgard elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [146,35] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Főnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 145 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy hóhérbimbót. Délre nézve látsz egy rát-fát. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy kék orchideacserje van. Északra egy korongfa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ef 20 517 | energia fejlesztése 20 |
kt 190 4 | elkészíted a 190. tárgyat (4 darabot) |
hu 699 196 730 | hulladék: 699 196 730 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [148,34] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő ekharion bébi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. Kritikus ütés! (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard idétlen masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 693 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [148,32] Még mindig dombos terepen vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy kazmár van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy varkaudar felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [148,31] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb lábát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a földsárkány testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc nyakát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [150,30] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ba 481 | nem támadod a 481. szörnyet |
ba 429 | nem támadod a 429. szörnyet |
v 198 196 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
[196,47] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
p 104 278 | használod a 104. pszi képességet |
p 119 278 | használod a 119. pszi képességet |
szk 792 | keresed a 792. szörnyet |
* 1. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a purifikátor császár bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
* 2. BP: le 1978 0 0 | leveszed/lerakod az 1978. tárgyat |
* 3. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 4. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 5. BP: v 238 578 0 | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
le 366 615 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 615. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 711 253 1158 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal az 1158. tárgyat |
vv 460 83 172 | elmormolod a 460. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
hh 1660 1534 0 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fagyóriás bal oldalát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fagyóriás bal lábát. (6 támadással 583 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel súrolod a fagyóriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A fagyóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7 842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ököllel megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 41 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy kék orchidea. 4 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 1 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 509 20 0 | használod az 509. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
tf 1 13 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
HOLLÓKRISTÁLY PRIZMA (1268. TÁRGY) Hosszasan vizsgálgatva a hollókristályt, felmerül benned a lehetőség, hogy talán több darabot összeillesztve kipréselhetsz valamilyen mágikus hatást belőlük. Csak valamilyen katalizáló eszköz kellene hozzá... Igen, megvan! A holdbőrből áradó furcsa fény hatásosnak bizonyul. Tíz hollókristályt két holdbőrrel bevonva, varázstárgy készítéssel egymáshoz olvasztva, 40 TVP árán hengerszerű, belül üreges eszközt hozol létre. Ha használni akarod, szükséged lesz valamilyen fényt kibocsátó eszközre (pl. fáklya VAGY tűzfény), aminek fényét magába szívva működésre bírhatod a hollókristályokat. Sajnos semmilyen ismert fényteremtő varázslat nem képes ugyanezt a hatást kiváltani a szerkezetből. Az üregbe a különböző, esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytünde területről származó, mágikus potenciállal rendelkező relikviákat dobálva megidézheted azok korábbi tulajdonosát. Ha van nálad tűzfény, azt használod, ha nincs, fáklyát veszel elő. A használat során a relikvia és a fáklya igen, de a tűzfény nem használódik el. Ezt fordulónként egyszer, a következő paranccsal teheted meg, 10 TVP-ért: H 1268 <relikvia száma>. |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY) A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az első darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhető. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögőgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetően a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is. |
HALÁLHASADÉK (2437. TEREPTÁRGY) Morgan élőholt inváziója nem mált el nyomtalanul. Szerte Ghallán maradtak olyan apró nekrorések, melyeken ugyan élőholtak már nem tudnak átjönni, de negatív energia szivárog át Leah birodalmából. Ezeket érdemes elkerülni, és mivel a közelükben kipusztul a növényzet, így már messziről jól kivehetőek. Időnként előfordulnak azonban nagyobb rések is, melyeken át a bátor kalandozók átléphetnek egy apró dimenzióba, ahol még mindig várnak olyan élőholtak, akik az invázió alatt nem jutottak át Ghallára. Talán még kincseik is akadhatnak! |
Erő: | 77 (107) | Szint: | 52 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 41 (83) | Támadás: | 118 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 41 (69) | Védekezés: | 149 (159) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 39/56 év |
Egészség: | 41 (72) | Életpont: | 1758/1855 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 71 |
Szerencse: | 53 (100) | Varázspont: | 3095/1982 | Pénz: | 50578 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 97/38 | Pszi pont: | 378/1754 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/73 | ökölvívás: | 47/17 (+4%) | vágófegyverek: | 39/54 |
dobófegyverek: | 43/13 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Shengoroth karma (#1520) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -52.); kábító nyilacska (#1590) (53 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
196,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 163,13 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező rizspapír-vért felületére kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64, 82, 85, 91, 83, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/18 | Max életkor 153 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 125/39 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 85/30 | 3. lopás: | 38/10 |
4. mászás: | 33/52 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 52/7 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 27/4 |
7. gyógyítás: | 19/46 | 8. titkosírás: | 23/44 | 9. felderítés: | 50/75 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 18/78 (+12%) | 11. teológia: | 114/49 (+36%) | 12. taumaturgia: | 120/83 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 6/98 | 14. versengés: | 22/57 | 15. harcművészetek: | 47/5 (+5%) |
16. zene: | 74/38 (+31%) | 17. szörnyismeret: | 104/42 (+34%) | 18. pszi: | 41/89 (+9%) |
19. zárnyitás: | 31/69 | 20. vadászat: | 11/44 | 21. vitalitás: | 11/90 |
22. bányászat: | 46/82 (+12%) | 23. testépítés: | 58/31 (+14%) | 24. úszás: | 12/72 |
25. főzés: | 31/20 (+10%) | 26. csapatmunka: | 8/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
totemmester 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), manóétket (#1588) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 43, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), érző szívű dromedár (#753), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), északi tűzsárkány (#219), sötét ölész (#314), armageddont lövő lények (#9099), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), Kaszás Ubaron (#7040), liumbe (#349), Napsörény (#7004), ében halálhajcsár (#295), ében hadúr (#294), csontváz lord (#177), élőholt mirg (#135), molgan (#284), Raia angyala (#333), éjfattyak (#9096), Rém (#315), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), Techiulan (#400), ősdentor (#282), nekrit parazita (#787), aranyfecske (#283), Tyriel (#777), Dl'orkhaugruk (#425), kreiton lich (#536), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), inváziós ellenfelek (#9089) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903), Szélvihar (#4443), bűbájlidérc (#761), Elenios hívők (#994) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | pukk (#389, 160 VP) |
fegyvertánc (#391, 60 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (127,27,2) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) |
mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) |
harci induló (#443) | láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | szemmelverés (#137) |
hatalomvarázs (#220) | papi aura (#377) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), tűzgolyó (#155), lángcsóva (#31), direkt kontaktus I (#121), Asylux csapdája (#233), pukk (#389), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 52, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | jégoszlop (#231) | >> | kreiton lich (#536) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | |
jégoszlop (#231) | >> | Oyatame Tzutuki (#7130) | jégoszlop (#231) | >> | császári gárdista (#7112) | |
jégoszlop (#231) | >> | ryuku sorkatona (#828) | jégoszlop (#231) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
jégoszlop (#231) | >> | esszenciavámpír (#895) | jégoszlop (#231) | >> | fekete draklen (#812) | |
jégoszlop (#231) | >> | amőbaszerű gyík (#852) | jégoszlop (#231) | >> | shintar pásztor (#849) | |
jégoszlop (#231) | >> | ent kertész (#872) | jégoszlop (#231) | >> | mutáns hegyitroll (#859) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 52, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | mutáns hegyitroll (#859) | fájdalomtükör (#379) | >> | ent kertész (#872) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | shintar pásztor (#849) | fájdalomtükör (#379) | >> | amőbaszerű gyík (#852) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | fekete draklen (#812) | fájdalomtükör (#379) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku szamuráj (#836) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku sorkatona (#828) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | császári gárdista (#7112) | fájdalomtükör (#379) | >> | Oyatame Tzutuki (#7130) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kreiton lich (#536) | energiaburok (#239) | >> | éjfattyak (#9096) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
kronotapír (#286) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr butaságát csak avatárjának mulyasága múlja felül. Bah, semmisítsd meg azt az ostoba lényt! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 85, 86, 91, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 165, 166, 167, 170, 171, 172, 175, 176, 177, 180, 187, 189, 190, 191, 192, 193, 204, 205, 244, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 11, 12, 13, 14, 15, 20, 21, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 38, 41, 42, 43, 46, 49, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 8, 9, 16, 17, 18, 40, 44, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, le 366 615 820, kf 711 253 1158, vv 460 83 172, hh 1660 1534, h 509 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13. |
2. makró parancsai: hh 1101 1546 841, le 711 253 1158, kf 820 615 366, hh 1100 1269 1133, vv 26 227 364, vv 224 86 88, hh 1253 2373 1099, ek 145 2, vv 147 139 188, v 84 393. |
3. makró parancsai: kb 2369 19, hh 2369 2369 2369, hh 1 2369 2369, hh 2 2369 2369, hh 3 2369 2369, hh 4 2369 2369, hh 5 2369 2369, hh 6 2369 2369, hh 7 2369 2369, hh 8 2369 2369. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) OK |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4458 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 436 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 47 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3254 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
7 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 34 | ragasztó (#83) |
195 | 196 | 197 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|