Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 6. 15h:33' EZ A 523. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 524. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat legkorábbana 524. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
t 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1637, sebződés: 11, gyógyulás: 167, összesen: +156 ÉP}
kf 820 533 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 533. tárggyal |
h 1233 | használod az 1233. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kísértetvarázsló bal karját. (4 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Kiváló munka volt (+72 varázspont). 5189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 21, gyógyulás: 93, összesen: +72 ÉP}
jlk 2610 | jelszó kimondása 2610 |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. Jól harcoltál! (+72 varázspont.) 1505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [151,97] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+72 varázspont). 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 66, gyógyulás: 77, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [150,97] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy kisebb quwarg isten! Csak most tűnik fel, hogy ez Quwaxotix. (ld. enc.)
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiaspirál varázslat. 400 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a Quwaxotix testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Quwaxotix bal vállát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Pusztító szélvészként veti rád magát a Quwaxotix. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A Quwaxotix összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 aranytű, ezenkívül 2 őskristály-szilánk (ld. enc.). Kiváló munka volt (+72 varázspont). 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 388, gyógyulás: 89, összesen: -299 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. Jól harcoltál! (+67 varázspont.) 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 49, gyógyulás: 28, összesen: -21 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy aranytű. Jól harcoltál! (+7 varázspont.) 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a ryuku futárbérenc nyakát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [149,99] A bozótos után most hegyek között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion bébi testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ekharion bébi bal karját. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [149,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Ek'Hor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ek'Hor ragyás testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány ekharion dárdát hajít feléd. 66 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöföd az Ek'Hor szőrös kezét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod az Ek'Hor jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az Ek'Hor feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 ekharion dárda (ld. enc.). 2797 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 74, gyógyulás: 29, összesen: -45 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor jobb lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a halálosztó kain bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 157 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy zoloboo törzsfő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo törzsfő bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A zoloboo törzsfő karma a fejed mellett suhan el! A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 1887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 2, gyógyulás: 77, összesen: +75 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 198 159 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[159,48] Tovább barangolsz a fák között.
jlk 1413 | jelszó kimondása 1413 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 30: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 563.]
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Lakott területre érkeztél.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 121, gyógyulás: 48, összesen: -73 ÉP}
a 475 3879 1 | átadod a 475. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
a 453 3879 1 | átadod a 453. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,104] Épületek tűnnek fel.
be 166 | bemész a 166. titkos labirintusba |
lm 23 23 23 | mozogsz 23 23 23 |
kpcs 20 23 | kapcsoló 20 |
kb 326 5 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (5 darabot) |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 27 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY) Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.] |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 71 (80) | Szint: | 46 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 70 (77) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 70 (76) | Védekezés: | 101 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 76 (84) | Életpont: | 903/969 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 75 (82) | Varázspont: | 2758/47 | Pénz: | 1547 arany | Kép. pont: | 91 |
Tudatpont: | 28/5 | Pszi pont: | 304/299 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 43 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 36 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34 | 2. nyomkövetés: | 162 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 (+1) | 5. csapdakészítés: | 33 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 18 |
7. gyógyítás: | 81 | 8. titkosírás: | 14 (+1) | 9. felderítés: | 39 (-19) |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 140 | 12. taumaturgia: | 101 (+8) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 26 | 17. pszi: | 33 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
elfogod lajhárlordot (#757) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (165,33,1) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), energiaspirál (#232), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | bot (#4) | 1 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | gyöngymangó (#135) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 5 | kőkés (#6) | |||
3 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vaskulcs (#183) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
333 | arany (#50) | 3 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | csillagbot (#929) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 9 | drótszőr (#37) | 4 | ekharion dárda (#1557) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 1 | kőszem (#304) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | őskristály-szilánk (#1525) | 6 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 12 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) | |||
1 | Zu'lit koronája (#821) |