Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 10. 15h:10' EZ A 702. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 703. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.)
Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor súrolod a ryuku gólem testét. (4 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A ryuku gólem csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Dess felhúz egy fizikai pajzs II varázslatot. Dess gyorsan felrak egy sebezhetőség varázslatot.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 355 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Dess néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy tűzgolyó. 472 életpontot sebzett.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kvazárbehemót kvazár lábát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Aranyszem vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a kvazárbehemót jobb oldalát. (9 támadással 620 életpontot sebezve.) Fekete Köpeny teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a kvazárbehemót testét. (9 támadással 425 életpontot sebezve.) Xsaschelraise-Xinx vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 14 vas dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a kvazárbehemót jobb oldalát. Kritikus ütés! (14 támadással 1274 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét.
{HD:} Kígyópengével néhányszor súrolod a kvazárbehemót jobb lábát. (6 támadással 941 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Megindítasz egy méregfelhő II varázslatot. [kvazárbehemót:] A lény immúnis erre a varázslatra!
[Aranyszem:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Fekete Köpeny:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Dess:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Xsaschelraise-Xinx:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Romboló kalapácsával Aranyszem néhányszor súrolja a kvazárbehemót jobb oldalát. Kritikus ütés! (11 támadással 2596 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal Aranyszem néhányszor épp csak megérinti a kvazárbehemót lábát. (9 támadással 921 életpontot sebezve.) Pusztító lándzsával Fekete Köpeny valamennyire megsebezgeti a kvazárbehemót kvazár lábát. (11 támadással 1897 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével Fekete Köpeny épp hogy megszúrja a kvazárbehemót jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel Dess épp hogy eltalálja a kvazárbehemót testét. (1 támadással 384 életpontot sebezve.) Ököllel Dess megpöccinti a kvazárbehemót lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 316 életpontot sebezve.) Ököllel Xsaschelraise-Xinx csak érinti a kvazárbehemót jobb karját. (1 támadással 237 életpontot sebezve.) Ököllel Xsaschelraise-Xinx épp hogy eltalálja a kvazárbehemót kvazár lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) A kvazárbehemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kvazárbehemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Desst terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1870, sebződés: 0, gyógyulás: 197, összesen: +197 ÉP, összes sebzés: 11369, összes sebződés: 0}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaelementál jobb lábát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a sziklaelementál tömör fejét. (6 támadással 571 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. {FM:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a sziklaelementál testét. (6 támadással 572 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10365 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 182. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 385. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 916. tárgyat |
kf 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
t 9093 1 | támadod a 9093. kalandozót |
t 353 1 | támadod a 353. szörnyet |
vv 209 127 71 | elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 71. varázslatot |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a natharion gólem testét. (8 támadással 1210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+243 életerő). Transzformálsz! (+121 varázspont.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel csak érinted a natharion gólem testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jáde rakshallion [jáde rakshallion ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11771 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2038, sebződés: 2, gyógyulás: 277, összesen: +275 ÉP}
(Továbbmész...) [247,22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy vastagbőrű mutak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kígyópengével kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. {GYD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (2 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 0, gyógyulás: 234, összesen: +234 ÉP}
(Továbbmész...) [247,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy vadkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos előremeredő szarvát. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a tleikan nyársat. Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Tleikan nyárssal párszor épp hogy megérintgeted a vadkos bal hátsó lábát. (3 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a vadkos öklelő szarvai elől. A vadkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 jáde rakshallion [jáde rakshallion ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP]. 7585 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 2, gyógyulás: 96, összesen: +94 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 590 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor egyik csápját. (4 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 10, gyógyulás: 154, összesen: +144 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 595 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A kreiton bűvölő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1929, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr jobb lábát. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan hadúr testét. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tleikan hadúr vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13285 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1963, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tesh alligátor fejét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-17 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
hh 1546 1534 1409 | használod az 1546. tárgyat az 1534. tárgyat az 1409. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megpöccinted a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 198 275 117 | elmormolod a 198. varázslatot |
[275,117] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Utad során felfedezel egy quwargok által elpusztított tükörtornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy elpusztított szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított nekrofunt. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
kt 981 3 627 | elkészíted a 981. tárgyat (3 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A lény immúnis erre a varázslatra! Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 1102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +221 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 295 életpontot vesztettél. Kígyópengével néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 931 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 1047 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +210 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 326 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A lény immúnis erre a varázslatra! A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 1110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +222 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 251 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4499, sebződés: 4131, gyógyulás: 1229, összesen: -2902 ÉP}
(Továbbmész...) [277,117] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Nyilvánvaló, hogy közel járhatsz a quwarg tevékenység szívéhez. Néhány mérföldre tőled óriási quwarg raj kering egy óriási gödör körül. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg bölcs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy kiszáradás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg bölcs fejét. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a quwarg bölcs testét. (6 támadással 974 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a quwarg bölcs jobb első lábát. (6 támadással 974 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a quwarg bölcs testét. (6 támadással 981 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a quwarg bölcs testét. (6 támadással 984 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Kígyópengével néhányszor súrolod a quwarg bölcs jobb vállát. (6 támadással 1008 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6798, sebződés: 1425, gyógyulás: 6, összesen: -1419 ÉP}
(Továbbmész...) [278,117] Még mindig bozótos. A földön egy óriás - talán egy ongóliant - csontváza hever. A quwargok teljesen felfalták ezt a behemót lényt! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg b.háborító. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy kiszáradás varázslatot. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító bal első lábát. (6 támadással 945 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 1046 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +210 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 282 életpontot vesztettél. {FM:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a quwarg b.háborító jobb első lábát. (6 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 1079 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +216 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 291 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3570, sebződés: 2698, gyógyulás: 814, összesen: -1884 ÉP}
hh 1760 | használod az 1760. tárgyat |
m 2 3 8 | mozogsz keletre, délkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre kiszáradás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Meglengetve a kígyópengét a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével kicsit megvagdalod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (6 támadással 1003 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Képtelen vagy védeni a quwarg b.háborító minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 1077 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +216 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 291 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a quwarg b.háborító jobb vállát. (6 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 1124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +225 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 307 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3643, sebződés: 2799, gyógyulás: 846, összesen: -1953 ÉP}
(Továbbmész...) [280,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy quwarg széltáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán II. 452 életpontot vesztettél. Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 398 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus testét. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a quwarg harcmágus testét. (6 támadással 974 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A quwarg harcmágus rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 1115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +223 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 51 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (2 támadással 46 ép-t sebzett.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 134 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 2288, gyógyulás: 426, összesen: -1862 ÉP}
(Továbbmész...) [280,117] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Felfedeztél egy elpusztított nekrofunt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított árvalányhaj tőt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy quwarg lázhozó volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kígyópengével kissé megkarcolgatod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 1090 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +218 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 293 életpontot vesztettél. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító bal vállát. (6 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 1096 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +220 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 288 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3524, sebződés: 2767, gyógyulás: 821, összesen: -1946 ÉP}
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tesh alligátor testét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-17 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A tesh alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 elf csont [elf csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1425, gyógyulás: 4, összesen: -1421 ÉP}
(Továbbmész...) [281,115] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Nyilvánvaló, hogy közel járhatsz a quwarg tevékenység szívéhez. Néhány mérföldre tőled óriási quwarg raj kering egy óriási gödör körül. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított drakolder csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított lélegző tátikát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tamarinai Geodrin előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított holdfű csomót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. Észreveszel egy elpusztított óriás liánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy kiszáradás varázslat. 950 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 998 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 1300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +260 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 287 életpontot vesztettél. Kígyópengével kicsit megvagdalod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 940 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +258 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 270 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3601, sebződés: 3144, gyógyulás: 911, összesen: -2233 ÉP}
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tesh alligátor testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
hh 1607 | használod az 1607. tárgyat |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
KVAZÁRBEHEMÓT (7444. SZÖRNY) Jó pár mesterségesen létrehozott bestiával találkoztál már, de a kvazárbehemót - jobb, ha bevallod - legtöbbjükön túltesz. Körülbelül háromszor magasabb egy átlagos embernél, és súlya is majdnem tízszerese a legnagyobb testű trollokénak. Külső borítása acélos színben csillogó kvazár, a belső vázszerkezete pedig az adamantit, és a titanit ötvözete. A mozgatásról töméntelensok bűbáj, és vésett rúna gondoskodik, az intelligenciáról pedig egy megidézett, és bebörtönzött lélek. Jobb, ha nem is tudod, hogy kinek a lelkét használta fel ehhez a művelethez a gólem készítője. A kvazárbehemót tökéletesen ellenáll a mentális, és a méreg alapú mágiaformáknak, és alaptermészeténél fogva immunis a halálmágiára is. Ezekkel kár is próbálkoznod. A többi mágiaformával szemben is igen ellenálló, nem is beszélve róla, hogy fizikailag szinte elpusztíthatatlan. Az egyetlen gyenge pontja talán, hogy nem túl gyors. Ha viszont eltalál - előre szólok -, ott csont reped, hús szakad! |
NUMENATHI LÁDIKÁJA (2063. TÁRGY) Galgatovich Numenathi sosem csinált titkot abból, hogy elégedetlen a világgal. Nem véletlenül él remeteként, távol mindentől, a nagyvárosok zajos forgatagától, és az udvari intrika cselszövéseitől. Ha megtehetné, Numenathi professzor bizony megváltoztatná a világot. A saját eszközeivel, és módszereivel folyton azon dolgozik, hogy ezt meg is cselekedje. Ez a remekbe szabott kis ládika is egyike csodás varázstárgyainak, amivel kitágíthatjuk az extradimenzionális teret, átléphetünk a kiterjedés, és a tömeg kontinuumán. Ha nálad van Numenathi ládikája, bátran pakold bele apróbb személyes holmijaidat. Nem fog bajuk esni, és bármikor hozzájuk férsz majd. Ezt automatikusan meg fogod tenni, a használat semmilyen parancs kiadását nem igényli, és ezért TVP-t sem kell költened. Összesen 25 féle, maximum 25 kg összsúlyú tárgy fér el a ládikában (gyakorlatilag ez +25 tárgyhelyet és -25 kg megterheltséget jelent), de több ilyen ládika hatása nem adódik össze. Ezt az értékes csecsebecsét a híres teremtőmágus kifejezetten neked ajándékozta, ezért talán más akaratának nem is engedelmeskedne, így önszántadból nem fogsz tőle megválni. |
HATODIK ÉRZÉK Fejlődő tapasztalatodnak köszönhetően mostantól sokkal tisztában látsz a többszemélyes próbáknál. Ha elbuknál egy képességpróbánál, mostantól egész konkrétan megtudod majd, hogy mire/hányas szintű szakértelemre lett volna szükséged ahhoz, hogy megfelelj. |
LÉLEGZŐ TÁTIKA (1904. NÖVÉNY) A tátika egy ragadozó növény. Persze rád nézve teljesen veszélytelen, hiszen csak az ujjbegynyi legyeket, vagy hangyákat tudja elkapni. Állítólag a főzete gyógyító erejű, és még az olyan rettegett betegségeket is orvosolja, mint a mocsárláz, a sivatagi vakság, és a hurutos fulladás (ez utóbbi kórságra való tekintettel nevezték el "lélegző" tátikának. Ha gyűjteni akarsz a különleges virágkelyhekből, elő kell kapnod a mászó felszerelésedet, és a KT 1905 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Sem különleges vágóeszköz, sem tartó nem szükséges ehhez, egyszerűen elpakolhatod a zsákod aljára. Egy tőről fordulónként max. hat tátika bibe gyűjthető. |
ÁRVALÁNYHAJ TŐ (1908. NÖVÉNY) Természetesen nem egy szegény elárvult kislány hajáról van szó, hanem egy furcsa növényről, amely a nerubok által uralt sűrű erdőkben található. A fákról alácsüngő selymes tapintású, pókhálószerű valami, valójában a növény gyökere. A párás levegőből rajtuk keresztül "lélegzik" a növény, így szívja fel a létezéséhez szükséges nedvességet. A begyűjtéséhez nem kell különösebb szakértelem, csak némi türelem (2 TVP-nyi idő). A gombolyagba gyúrt árvalányhajat pedig nem nehéz tárolni, tartó nem szükséges ehhez. És hogy miért is érdemes mindezt megtenni? Nos az árvalányhaj egy igen érdekes varázsitalnak az egyik alapanyaga. |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
QUWARG AGYFÜRKÉSZ (745. SZÖRNY) Már-már emelnéd a lábad, hogy odébb rúgd ezt az aprócska rovarlényt, mikor ráeszmélsz, hogy nem egy közönséges parafenoménnel van dolgod. Bár külsőre valóban nagyon hasonlít hozzá, a különbséget menten érezni fogod, mikor mentális támadásaival lecsap a védtelenre csupaszított elmédre! Ha valahogyan mégis sikerült elmenekülnöd, nyilván hamar rájössz, hogy milyen módszerekkel gyűjtötték a quwargok a felhalmozott információt. Mivel a lény teste törékeny, és sérülékeny, bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető. Különösen a hatalmas szemek mögött lüktető, dinnye méretű agy! |
QUWARG HARCMÁGUS (851. SZÖRNY) Sosem hitted volna, hogy mágikus képességekkel bíró quwarggal hoz össze a sors, no de nem ez lesz az első sokkoló meglepetés a ryuku kontinensen. Mintha itt minden állat, minden szörny még ravaszabb, még erősebb lenne... A quwarg harcmágusok rovar-gondolkodása tökéletesen idegen a humánokétól, ezért sosem fogod megérteni, miért pusztítanak, vagy miért hagynak életben esetenként. Mindenesetre, ezt a példányt nem fogod csak úgy eltaposni... |
Erő: | 70 (103) | Szint: | 52 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 71 (106) | Támadás: | 113 (118) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 68 (90) | Védekezés: | 224 (234) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 39/45 év |
Egészség: | 68 (97) | Életpont: | 2160/2056 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 67 (127) | Varázspont: | 3517/1674 | Pénz: | 13904 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 25/17 | Pszi pont: | 244/222 | Halhatatlanság: | 17 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 41/57 (+3%) | szúrófegyverek: | 36/68 (+1%) |
vágófegyverek: | 39/49 (+9%) | ütőfegyverek: | 17/65 | lőfegyverek: | 9/43 |
dobófegyverek: | 41/50 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << tleikan nyárs (#964) << kígyópenge (#955) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -43.); vas dobónyíl (#189) (44 -47.); mérg. vas dobónyíl (#190) (48 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); mihlanil dobótőr (#599) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 269,58 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/75 (+224%) | 2. nyomkövetés: | 117/29 (+42%) | 3. mászás: | 41/86 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 44/29 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 36/33 | 6. gyógyítás: | 39/90 |
7. titkosírás: | 4/62 | 8. felderítés: | 24/58 | 9. szörnyidomítás: | 24/93 |
10. teológia: | 180/25 (+83%) | 11. taumaturgia: | 144/71 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 6/5 |
13. versengés: | 22/89 | 14. harcművészetek: | 45/28 | 15. zene: | 8/0 |
16. szörnyismeret: | 62/67 (+30%) | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 8/24 |
19. vadászat: | 9/85 | 20. vitalitás: | 6/47 | 21. bányászat: | 45/94 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 14/66 (+10%) | 24. csapatmunka: | 12/41 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 5. varázslat sebzés: 4 | 6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 4 |
10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 5 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
lidércúr (#252), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), tlopedmuk halálbáró (#621) (csak egyszer), kreiton átokmester (#537), armageddont lövő lények (#9099), halálmadár (#351), quwargok (#9093), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (133,42,1) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) |
hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) |
szürkeáll. aktiv (#71) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
37. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), élőholt pozdorja (#134), kiszáradás (#268), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
kiszáradás (#268) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan főmágus (#580) | agybénítás (#114) | >> | kristálynyálka (#632) | |
agybénítás (#114) | >> | végzetes szójer (#631) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Rettegés Ura (#625) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vtoeken döntőbíra (#627) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
3.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 4) |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 477 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1111. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | adamantit (#627) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | esélynövelő (#1409) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
13 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 32 | vas dobónyíl (#189) | 95 | víz (#27) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
335 | arany (#50) | 3 | dramoan főzet (#981) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | quwarg tojás (#360) |