Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
KALANDOZÓ: #2689 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Drag'kór bökővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ököllel megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. Kritikus ütés! (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +44 ÉP.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 23 arany, egy zafír erőöv, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 257, gyógyulás: 189, összesen: -68 ÉP}
* 8. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
vv 161 209 127 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot |
vv 275 70 247 | elmormolod a 275. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
h 341 363 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 11 | használod a 341. tárgyat |
h 341 188 9 | használod a 341. tárgyat |
h 341 338 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 632 3 | használod a 341. tárgyat |
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
fog 228 219 | elfogod a 228. szörnyet a 219. tárggyal |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
v 84 227 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel súrolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 24, gyógyulás: 64, összesen: +40 ÉP}
d 584 6 | eldobod az 584. tárgyat (6 darabot) |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csupaszbőrű maclogh zöldes bőrét. (9 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a csupaszbőrű maclogh bal vállát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Ököllel néhányszor megcsapod a csupaszbőrű maclogh bal hátsó lábát. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a csupaszbőrű maclogh testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Többször megcsíp a csupaszbőrű maclogh. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A csupaszbőrű maclogh néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A csupaszbőrű maclogh összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1892, sebződés: 415, gyógyulás: 515, összesen: +100 ÉP}
(Továbbmész...) [234,97] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy harcos hárpia. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia jobb lábát. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +50 ÉP.) A lény huhog! 64 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia jobb oldalát. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia jobb karját. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 10687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 622, gyógyulás: 550, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [233,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy harcos hárpia. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia fejét. (6 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia szélfútta haját. Kritikus ütés! (8 támadással 633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a harcos hárpia testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +49 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 63 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 madártollat. 10905 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 613, gyógyulás: 542, összesen: -71 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten bal vállát. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a kisebb quwarg isten többször is megmar! (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +41 ÉP.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 37 arany, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 270, gyógyulás: 191, összesen: -79 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg lázhozó fejét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a quwarg lázhozó nyakát. (4 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg lázhozó bal vállát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a quwarg lázhozó bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg lázhozó többször is megmar! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1672, sebződés: 173, gyógyulás: 414, összesen: +241 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. Kritikus ütés! (6 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A fekélyes hernyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó fejét. Kritikus ütés! (8 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Előremozdulva, a fekélyes hernyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 270, gyógyulás: 453, összesen: +183 ÉP}
(Továbbmész...) [231,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy aranyfecske. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske fejét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megütöd az aranyfecske bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 0, gyógyulás: 140, összesen: +140 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-57 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11993 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1977, sebződés: 177, gyógyulás: 106, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [230,99] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar remete. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a varkaudar remete bal lábát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar remete testét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Óriásölővel megvagdalod a varkaudar remete testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel végigvagdosod a varkaudar remete bal oldalát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A varkaudar remete ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9676 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 766, gyógyulás: 613, összesen: -153 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos áspis halványkék bőrét. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos áspis testét. Kritikus ütés! (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tarajos áspis farkát. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel meghorzsolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tarajos áspis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7986 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1596, sebződés: 161, gyógyulás: 186, összesen: +25 ÉP}
kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 228 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,111] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Little Negró, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy csillagbozótost.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,60] Lakott területre érkeztél.
ve 333 11 | megveszed a 333. tárgyat 11 |
ve 334 2 | megveszed a 334. tárgyat 2 |
ve 101 38 | megveszed a 101. tárgyat 38 |
ve 69 20 | megveszed a 69. tárgyat 20 |
ve 390 20 | megveszed a 390. tárgyat 20 |
kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 7 spiritusz. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 34, gyógyulás: 6, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [185,58] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Vad csatakiáltással, felemelve a drag'kór bökőt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel teljesen átszúrod az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
be 717 939 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a fekélyes hernyó széles száját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ököllel megpöccinted a fekélyes hernyó bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hernyópete (ld. enc.). 10446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1999, sebződés: 507, gyógyulás: 443, összesen: -64 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kt 937 2 | elkészíted a 937. tárgyat (2 darabot) |
szk 479 485 465 | keresed a 479. szörnyet a 485. szörnyet a 465. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot |
* 4. BP: | gyakorolsz a 455. tárggyal -4 pontért |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
QUWARG LÁZHOZÓ (478. SZÖRNY) Valamikor réges-régen a bo'adhun földeken nagy háborúk dúltak. Nem csak jól felszerelt hadseregek csaptak össze egymással, hanem komoly mágikus erő is egymásnak feszült a birodalom határain. A rakshallion papok ténykedései olyan betegséget szabadítottak a világra, amely évtizedekig tizedelte a bo'adhunok sorait. Volt néhány szörny, amely vírusgazdaként tovább hordozta a régmúlt átkos nyavalyáját, ezek közé tartozott a quwarg lázhozó is. Az ősi birodalmak bukásával ezek a nagyra nőtt quwargok eltűntek szem elől, de az, hogy most találkoztál eggyel, azt jelenti, még mindig léteznek, és újra megjelentek a felszínen, talán arra készülve, hogy újra betegséget borítsanak Ghallára. A quwarg lázhozók kemény kitinpáncélját vágófegyverrel vajmi kevés esélyed van áttörni. |
HERNYÓPETE (878. TÁRGY) Néha előfordul, hogy a fekélyes hernyók belsejében - az egészben elfogyasztott kalandozók holttestén kívül - ilyen, leginkább a madarak tojásaira emlékeztető petéket találsz. Ha sokat késlekedsz, mielőtt felhasználnád valamire, és hosszú ideig őrizgeted ezt a fél méter magas, ovális tárgyat, kellemetlen meglepetésben lehet részed: mégpedig amikor megpillantod, milyen ocsmányságot rejt a hernyópete belseje. A hernyópete nem átadható. |
Erő: | 72 (104) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 70 (80) | Támadás: | 98 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 73 (75) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 39/41 év |
Egészség: | 70 (84) | Életpont: | 1141/1470 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 74 (83) | Varázspont: | 2831/931 | Pénz: | 6116 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 536/6 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/12 | ökölvívás: | 42/77 (+9%) | szúrófegyverek: | 32/16 (+2%) |
vágófegyverek: | 34/90 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 31/63 |
dobófegyverek: | 31/9 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/71 | 2. nyomkövetés: | 110/76 (+9%) | 3. lopás: | 5/33 |
4. mászás: | 31/14 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 33/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/22 |
7. gyógyítás: | 79/5 | 8. titkosírás: | 11/9 | 9. felderítés: | 31/46 |
10. szörnyidomítás: | 16/78 | 11. teológia: | 144/42 (+84%) | 12. taumaturgia: | 125/38 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 6/10 | 14. versengés: | 20/99 | 15. harcművészetek: | 46/8 |
16. zene: | 164/52 (+80%) | 17. szörnyismeret: | 59/73 | 18. pszi: | *57/100 |
19. zárnyitás: | 24/70 | 20. vadászat: | 32/46 (+23%) | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 45/74 (+6%) | 23. úszás: | 24/48 | 24. főzés: | 17/91 (+10%) |
25. csapatmunka: | 1/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 153 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot ) |
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | állatvédelem (#192) |
Pörhemór köre (#205) (108,16,1) | láthatatlanság (#76) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | kí koncentráció (#69) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | jellemrejtés (#23) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) | elme dominanciája (#247) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), agybénítás II (#246) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | |
háló (#186) | >> | Raia szent lovagja (#239) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
savhurrikán (#107) | >> | varkaudar che-pap (#704) | háló (#186) | >> | vámpírdenevér (#702) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
háló (#186) | >> | varkaudar vajákos (#690) | háló (#186) | >> | őrült varázsló (#255) | |
armageddon (#218) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | halálvarázslat (#124) | >> | társak oldalán harcolva (#986) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arkog kő (#632) | 10 | csillagbot (#929) | 2 | deus ex machina (#1) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | királyi korona (#338) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | mópat tetem (#584) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | 11 | vas dobónyíl (#189) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
459 | arany (#50) | 2 | acéltű (#334) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | hajító csillag (#939) | |||
20 | halcsont (#390) | 1 | hernyópete (#878) | 19 | kaja (#2) | |||
36 | madártoll (#112) | 4 | óndarab (#85) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 14 | spiritusz (#170) | 20 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 15 | tükör (#43) | 1 | zafír erőöv (#397) |