521. forduló, 523. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 12h:10'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: ápr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,23] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (99,19)-> 8 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+348 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 857.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 857.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 855.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 853.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (99,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. [quwarg tojás ládikóba-> (99,19)-> 6 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 813.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy fokhagymát ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 808.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 4563 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 708.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[128,24] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [129,25] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (99,19)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,26] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 199 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Shamummal. Fairlight tanítványa. Egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[38 pontot használtál fel, van még 670.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[129,27] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tímárkunyhót. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [129,28] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy tímárkunyhót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (99,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [129,29] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[30 pontot használtál fel, van még 640.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[129,30] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (98,20)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Továbbmész...) [129,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.


(Továbbmész...) [129,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány jobb első lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. [pirkit ládikóba-> (99,19)-> 4 arany, -2 ÉP] 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 610.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 464 517 leírod a 3052. kalandozónak a 464. szörnyet az 517. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hótarantula. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Chara-din ékkövét. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 496 520 leírod a 3052. kalandozónak a 496. szörnyet az 520. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sshreakza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tharr kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 615 521 leírod a 3052. kalandozónak a 615. szörnyet az 521. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Daramoula. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágusbotot. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 616 526 leírod a 3052. kalandozónak a 616. szörnyet az 526. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Dranadáni Salamon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránátlövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 617 530 leírod a 3052. kalandozónak a 617. szörnyet az 530. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ssszissszenő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lordok övét. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 618 542 leírod a 3052. kalandozónak a 618. szörnyet az 542. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Kromhor Xanathal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágikus pulzánst. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 625 545 leírod a 3052. kalandozónak a 625. szörnyet az 545. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Rettegés Ura. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kristályrendet. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 652 546 leírod a 3052. kalandozónak a 652. szörnyet az 546. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégdémon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gnóm nyílpuskát. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 663 547 leírod a 3052. kalandozónak a 663. szörnyet az 547. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősöreg hósárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyílpuska lövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

in 3052 665 548 leírod a 3052. kalandozónak a 665. szörnyet az 548. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mouthlan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérg. nyílp.lövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 565.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 525.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 485.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 445.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 405.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 365.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 343 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 303 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 285.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 263 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 223 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 218 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 18, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 663 pontot. A következő körben tehát 863 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 418. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 522. fordulód.

Erő: 72 (81) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 56 (63) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 54 (58) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 164/169 év
Egészség: 58 (62) Életpont: 434/311 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 66 (72) Varázspont: 899/346 Pénz: 7829 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 230/404 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3287 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8505 TP-t kaptál. Jelenleg 1914546 TP-d van. A következő szinthez még 85454 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 513. fordulódban 18386 arany került a bankszámládra. 19029 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/23 (+2%)
vágófegyverek: 20/79 ütőfegyverek: 21/70 lőfegyverek: 28/61
dobófegyverek: 8/84

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 137/58 (+18%) 3. mászás: 13/64
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/96 6. gyógyítás: 73/64
7. titkosírás: 14/3 8. felderítés: 36/79 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 72/0 (+22%) 11. taumaturgia: 37/34 (+7%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 113/21 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/64 17. pszi: 28/85 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 37/28 (+3%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 15/64 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 2 fokhagyma (#403) 18 kaja (#2)
1 moa üveggömb (#383) 4 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,23) az 59. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214)
(128,24) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar behemót (#189)
(129,25) Dornodon rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(129,26) áeratikus hasnyák (#243), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Shamum (2514. kalandozó)
(129,27) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), kérődző etra (#368)
(129,28) tímárkunyhó (#684), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankányok (#137)
(129,29) gumifa (#38)
(129,30) oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(129,32) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek