521. forduló, 523. forduló, Vad Dáin Xantox összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 5. 9h:15'
EZ A 561. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD
562. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2689
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

VAD DÁIN XANTOX KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [228,111] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1175 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+188 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 28. varázslatot
201 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-26 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 4. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 165. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 23. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 177. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 7. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 619.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 609.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 3460 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 559.]

kf 1790 kézbeveszed/felveszed az 1790. tárgyat
A ruhádra illeszted az olimpiai titanitot. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

cir 64 vándorcirkusz látogatása 64
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+54 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 529.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+54 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 499.]

vv 161 209 127 elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 495.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 493.]

vv 275 64 247 elmormolod a 275. varázslatot a 64. varázslatot a 247. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ezüstdarabból. (+127 varázspont) [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 10 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 1586 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 486.]

hh 719 719 használod a 719. tárgyat a 719. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod a vaskos kötetet. Sok bölcsességet találsz benne! (+3 szúrófegyver.) [51 pontot használtál fel, van még 435.]
Hosszasan tanulmányozod a vaskos kötetet. Sok bölcsességet találsz benne! (+3 vágófegyver.) [51 pontot használtál fel, van még 384.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
VV 53 182 177 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

vv 53 182 120 elmormolod az 53. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

hh 1269 1253 1534 használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 378.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Drag'kór bökővel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus! {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Meglengetve a drag'kór bökőt a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Drag'kór bökővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 4 pirkit. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 41, gyógyulás: 72, összesen: +31 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 5 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 337.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 934 10 elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 pézsmatökmagot. [Rahn ékkő:] 5289 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 307.]

kt 929 10 elkészíted a 929. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 csillagbotot. [Rahn ékkő:] 5289 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 277.]

kt 939 10 elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 hajító csillagot. [Rahn ékkő:] 7052 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 237.]

h 473 5 használod a 473. tárgyat
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 237.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hájas okerón. {támadása: 40.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón hájas derekát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel megpöccinted a hájas okerón testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón bal oldalát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a hájas okerón testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hájas okerón meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {FM:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a hájas okerón jobb hátsó lábát. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel csak érinted a hájas okerón bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a hájas okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 58, gyógyulás: 435, összesen: +377 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 207.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hájas okerón.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a hájas okerón fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel gyengén megütögeted a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Óriásölővel megvagdalod a hájas okerón jobb első lábát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tockost nyomat Neked a hájas okerón! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a hájas okerón testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a hájas okerón fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! {HD:} Óriásölővel végigvagdosod a hájas okerón bal első lábát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel súrolod a hájas okerón tömzsi lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9958 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 105, gyógyulás: 399, összesen: +294 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 177.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ro'galhal kísértet. {egyik sebzési módja: 2x 12d20+50.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet bal karját. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +69 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +53 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10764 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1657, sebződés: 605, gyógyulás: 332, összesen: -273 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 147.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(228,111) barbár barlang (#692), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), hájas okerón (#462), ro'galhal kísértet (#463)

[188,106] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívői építették.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 137.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 201-240.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a drag'kór bökőt. Marokra fogva a drag'kór bökőt a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Drag'kór bökővel teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel megcsapod az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 2 púderkő. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 80.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 58 varázspontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 76.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 2 gyógykenőcs lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 72.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Innen nyugatra 48, délre 24 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 68.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,111] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Little Negró előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fekélyes hernyó. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 8d18+52.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás II pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekélyes hernyó széles száját. (9 támadással 763 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A fekélyes hernyó belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10199 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 303, gyógyulás: 466, összesen: +163 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy barbár barlang (692. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[7 pontot használtál fel, van még 61.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 198 238 94 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(228,111) barbár barlang (#692), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), hájas okerón (#462), ro'galhal kísértet (#463), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szent liget (#439), 255. jellempróba, Leah oltár, szent tölgyfa (#393), 50. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekélyes hernyó (#489)

[238,94] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy De'Cugel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 51.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (16. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
A folyosó élesen elkanyarodik a lábad alatt. Távolról beazonosíthatatlan neszek hatolnak füledig. A palotán kívülről jön? [11. PONT.]
Összefutsz Ifj. Sauron Juniorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy káoszszellem trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (102).} Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Pár lépés és egy nagyobb terem bontakozik ki előtted. A nyugati és a déli falon bedeszkázott ablaknyílásokat találsz. Szemközt egy döglött állat teteme hever, ocsmány bűzbe vonva a szoba levegőjét. [15. PONT.] Egy zztrissh harcost veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 1801-1900.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a zztrissh harcos éles csáprágóját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh harcos testét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh harcos éles csáprágóját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zztrissh harcos kitinpáncélját. (8 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a zztrissh harcos kitinpáncélját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zztrissh harcos megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +22 ÉP.) A zztrissh harcos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A zztrissh harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 221, gyógyulás: 208, összesen: -13 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zztrissh veterán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a zztrissh veterán jobb lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zztrissh veterán kitinpáncélját. (9 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a zztrissh veterán testét. Kritikus ütés! (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zztrissh veterán belecsíp a derekadba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a zztrissh veterán testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zztrissh veterán bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A zztrissh veterán csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A zztrissh veterán csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a zztrissh veterán testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a zztrissh veterán testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A zztrissh veterán megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) A zztrissh veterán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10830 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 589, gyógyulás: 508, összesen: -81 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fiatalság itala és 1 halgar kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve bo'adhun csapás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Találkozol Kildar lossagorral. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét és egy teriadan karkötőt visel. Ruházatát egy bosszúálló trófea, egy kémsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. {egészsége: 70.} Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Kicsit jobb harcművész vagy, mint ő. Végre egy olyan kobudera, aki szívesen gyakorol veled! Ledobálod páncélzatodat, fegyvereidet, és ölre mentek. Látszik, hogy mindketten mesterei vagytok a kínek. Szívesen folytatnád a harcot, de dolgod elszólít. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 39.]

h 284 300 használod a 284. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 300 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 39.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 37.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[237,95] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy leviathán lárva. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 hajító csillag. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva nyakát. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 42 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). {FM:} Óriásölővel végigvagdosod a leviathán lárva jobb vállát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 48 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a leviathán lárva. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). {FM:} Óriásölővel megvagdalod a leviathán lárva testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A leviathán lárva belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 41 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). {HD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a leviathán lárva, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 49 életpontot vesztettél. Csáprágójával a leviathán lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig).
{FM:} Óriásölővel végigvagdosod a leviathán lárva testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A leviathán lárva belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a leviathán lárva többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 11393 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 764, gyógyulás: 554, összesen: -210 ÉP}

Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 30.]

kt 936 2 elkészíted a 936. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 raaba-gumót. [Rahn ékkő:] 1763 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[236,96] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tarajos áspis. {egyik sebzési módja: 3x 7d18+30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tarajos áspis testét. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tarajos áspis bal vállát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a tarajos áspis testét. Kritikus ütés! (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tarajos áspis halványkék bőrét. (8 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Ököllel súrolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +38 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tarajos áspis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8101 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1565, sebződés: 366, gyógyulás: 413, összesen: +47 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [17 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen borkonyó bibét is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 479 485 465 keresed a 479. szörnyet a 485. szörnyet a 465. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy dübörgő bahrotot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 126. varázslatot a 189. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: gyakorolsz a 455. tárggyal -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 25, 29.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 663 pontot. A következő körben tehát 661 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY)
Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került.

HALGAR KULCS (877. TÁRGY)
A halgar kulcs szürke, nyúlós anyagból készült, melyet némi varázsenergia tart össze, nehogy idő előtt szétfolyjon. Az ősi időkben használtak ehhez tartozó zárakat a nagyobb kincseskamrák őrzésére. A kulcs, ha ilyen zárral egyesül, a megfelelő formára olvad - feltárva ezzel az előtted álló ajtót -, de ezután sajnos már nem tudod semmire sem használni.

BO'ADHUN CSAPÁS (266. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod.

KARAKTERLAP

Vad Dáin Xantox, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 522. fordulód.

Erő: 71 (103) Szint: 47 Merészség: 10/5 Magasság: 146 cm
IQ: 70 (80) Támadás: 97 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 73 (75) Védekezés: 118 Menekülés: 15 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 70 (84) Életpont: 1125/1228 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 74 (83) Varázspont: 2771/1172 Pénz: 4081 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 536/36 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 70
Eddig összesen 5257 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 110311 TP-t kaptál. Jelenleg 16360770 TP-d van. A következő szinthez még 139230 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Techiulan. A 511. fordulódban 14478 arany került a bankszámládra. 15274 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/12 ökölvívás: 42/68 (+4%) szúrófegyverek: 32/14 (+303%)
vágófegyverek: 34/87 (+303%) ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 31/63
dobófegyverek: 31/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: drag'kór bökő (#873) (250%) << ököl (#28) (250%) << óriásölő (#528) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bűvös shuriken (#562) (5 -20.); hajító csillag (#939) (21 -997.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (998 .); mérg.mihlan.dobótőr (#600) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/71 2. nyomkövetés: 110/67 (+10%) 3. lopás: 5/33
4. mászás: 31/7 5. csapdakészítés: 33/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 25/22
7. gyógyítás: 79/5 8. titkosírás: 11/9 9. felderítés: 31/46
10. szörnyidomítás: 16/78 11. teológia: 143/58 (+42%) 12. taumaturgia: 125/0 (+30%)
13. szerencsejáték: 6/10 14. versengés: 20/99 15. harcművészetek: 46/8
16. zene: 163/72 (+80%) 17. szörnyismeret: 59/73 18. pszi: *57/100
19. zárnyitás: 24/70 20. vadászat: 32/23 21. vitalitás: 3/23
22. bányászat: 45/68 (+3%) 23. úszás: 24/48 24. főzés: 17/81 (+10%)
25. csapatmunka: 1/19

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 129

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), mérg.mihlan.dobótőrt (#600) (max. 6 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 5 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), ongóliant (#159), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zoloboo sámán (#230), óriás csontváz (#176), halálmadár (#351), kultúrmasztodon (#227), ezoterikus mardel (#184), manaelementál (#290), áldott okerón (#336), tüskés gigaféreg (#256), Harmarghal (#525), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Sziklaöklök (#9144), kobudera (#8), Mufffaló Bill (#2398), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), triklem drakolder (#275)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) állatvédelem (#192)
Pörhemór köre (#205) (108,16,1) láthatatlanság (#76) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69) tárgyvédelem (#178)
jellemrejtés (#23) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) varázsenergia (#161)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), agybénítás II (#246)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
hhaar burka II (#162), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> quwarg parafenomén (#248) pusztító végzet (#106) >> woorgard (#231)
háló (#186) >> Raia szent lovagja (#239) háló (#186) >> noth szellem (#250)
háló (#186) >> molgan (#284) armageddon (#218) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> varkaudar che-pap (#704) háló (#186) >> vámpírdenevér (#702)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272)
háló (#186) >> varkaudar vajákos (#690) háló (#186) >> őrült varázsló (#255)
armageddon (#218) >> több ellenfél elleni harcban (#985) halálvarázslat (#124) >> társak oldalán harcolva (#986)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran a rothadás és pusztulás útját állja. Töröld el avatárját!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.)
3.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXVIII. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 132.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
143 arany (#50) 2 ezüstdarab (#326) 4 fiatalság itala (#473)
2 Harcosok Könyve (#719) 10 kaja (#2) 1 nyílvessző (#108)
4 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 2 gyógykenőcs (#313)
9 hajító csillag (#939) 1 halgar kulcs (#877) 40 isteni könnycsepp (#260)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 4 quwarg tojás (#360) 2 raaba-gumó (#936)
2 rézdarab (#70) 4 spiritusz (#170) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(236,96) tarajos áspis (#486), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, 255. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(237,95) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Dornodon oltár, 35. jellempróba, leviathán lárva (#476)
(238,94) a 108. labirintus bejárata, kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720), Ifj. Sauron Junior (5039. kalandozó), zztrissh harcos (#526), zztrissh veterán (#527), Kildar lossagor (1105. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek