51. forduló, 53. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 27. 21h:06'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THORD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,27] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfival. Fekete a bőre. Tharr követője. Egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy szöges páncélt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy fémbontó szójer trófea, egy dombi yeti trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Grun Klán Harcosa. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre sárga. Tharr híve. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy ryuku kesztyűt visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy karmos tankány trófea és egy ryuku gárdista trófea ékesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Qui Xang Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight elsőáldozója. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy ónix masszavadítót, egy rőtmanó kacagányt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy bandita trófea, egy pattanóböde trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Ember II. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol Radullal. Tharr követője. Egy bronzpáncélt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Tudor Bugyorral. Sheran híve. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy rőtmanó berzerker trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Ashiahhal. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy mászókarmot, egy rőtmanó kacagányt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy északi aurach trófea és egy trappoló dinymák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ormánygőte nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 170.]

id 74 23 idomítod a 74. szörnyet 23 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a tintacsiga idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 50 tapasztalati pontot kaptál. [23 pontot használtál fel, van még 147.]

ba 221 nem támadod a 221. szörnyet
BA 221 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 94 2 elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

d 70 3 eldobod a 70. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[71,28] Továbbra is dombság. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " I't LyáRRtam - Buldózer " Észreveszel egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Xantorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,29] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az alpesi tehén fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Elszántan a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a gátvakond testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,32] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [75,33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 69.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,34] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,35] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának.

Találsz egy nekrofunt. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,36] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy lápi hajlékot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 42.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 13 14 mozogsz 13 14
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT]
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT]
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT]
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT]
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zombi jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. (ld. enc.) Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 7.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 14 14 1 mozogsz 14 14 1
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kilukasztod a szintszívó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 12522 TP, -6 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -7 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot.
Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 64 keresed a 64. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a tintacsiga. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 12 Merészség: 3/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 Életpont: 166/166 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: -2
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 50/1 Pénz: 89 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 317 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 280 TP-t kaptál. Jelenleg 25 280 TP-d van. A következő szinthez még 7 720 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, rőtmanó berzerker, vérszomjas csüldő. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 8
lőfegyverek: 14 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,79 mezőn táborozol, a 36. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 7 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 5
13. vadászat: 2 14. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 34, 35, 36, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
7 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 16 mérgezett tüske (#23) 5 * nyílvessző (#108)
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8)
24 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 18 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 8]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 9 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
31 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 grákóbőr (#41) 8 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 37 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116)
16 pirkit (#153) 5 rókafarok (#124) 24 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209)
4 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 61.07 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 fáklya (#36) 4 kaja (#2)
3 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112) 2 óndarab (#85)
5 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 3 aurach fog (#657) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 gyöngymangó (#135) 2 pirkit (#153) 1 szvó-ektoplazma (#151)
6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(71,27) szürke kastély (#551)
(71,28) északi aurach (#350), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, oltár
(71,29) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba, piromenyétek (#99), alpesi tehén (#91)
(72,30) manifesztátor (#124), Elenios rúnaköve, 49. jellempróba
(73,31) gátvakond (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(74,32) trappoló dinymák (#118), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(75,33) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, rájanyék (#58)
(76,34) 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(77,35) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve
(78,36) a 36. labirintus bejárata, zombi (#49), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek