51. forduló, 53. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 29. 9h:02'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,73] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

d 36 5 eldobod a 36. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

jlk 1218 jelszó kimondása 1218
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 70 tapasztalati pontot kaptál.

5
8 7 4 3 2 1
6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 24. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 240.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Kitaláltad, hogyan építhetnél fedett vermet. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

fog 31 219 elfogod a 31. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[54,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 192.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 178.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[54,71] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [54,70] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
Találkozol egy copfos aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre babarózsaszín. Egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.gyémántját és egy vasvértet visel. Ruházatát egy drótszőrű pincsi trófea ékesíti. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Confabilla. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [54,69] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 152.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[54,68] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csontlepke. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [54,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 136.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 122.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[54,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).


(Továbbmész...) [53,65] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Észreveszel egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " [16 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 86.]

m 7 4 mozogsz északnyugatra, délre
[52,64] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,65] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[16 pontot használtál fel, van még 70.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [25 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 13 (16) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 206/206 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 96/20 Pénz: 19247 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 33/8 EFejl: 10
Eddig összesen 379 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 195 TP-t kaptál. Jelenleg 58 531 TP-d van. A következő szinthez még 16 469 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, Métely, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/76 (+15%) ütőfegyverek: 2/28 dobófegyverek: 12/38 (+28%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,65 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/102 (+11%) 2. nyomkövetés: 7/77 (+10%) 3. mászás: 5/70 (+10%)
4. csapdakészítés: 16/25 (+25%) 5. csapdaészlelés: 1/30 6. gyógyítás: 16/44
7. titkosírás: 1/77 (+22%) 8. felderítés: 2/8 (+18%) 9. teológia: 3/87 (+3%)
10. zene: 1/11 11. szörnyismeret: 3/33 12. zárnyitás: 1/47
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 10/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 50.46 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 fáklya (#36) 3 madártoll (#112) 3 sünmedve tüske (#14)
3 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 kaja (#2) 5 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
5 sallank karom (#128) 3 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
(52,64) 34. jellempróba, uzbány (#102)
(52,65) szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, 47. jellempróba
(53,65) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(54,66) oltár, 29. jellempróba
(54,67) mély kút (#93), 27. jellempróba, alpesi tehén (#91), százfogú (#53)
(54,68) csontlepke (#746)
(54,69) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, 48. jellempróba, piromenyét (#99)
(54,70) ork sámán (#345), 35. jellempróba, Confabilla (5009. kalandozó)
(54,71) gyilkos tetű (#116), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(54,72) mély kút (#93), oltár, 35. jellempróba, gyilkos sallank (#85)

Üzenet küldése a karakternek