51. forduló, 53. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 23. 9h:08'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

ONAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,81] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.) Dideregve, magad mögött hagyod a halál fészkét.

m 8 mozogsz északra
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 182 megveszed a 182. tárgyat
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 36 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 48 eladod a 48. tárgyat
Eladtál 1 antilopbőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 131 25 eladod a 131. tárgyat 25
Eladtál 25 ubuk tüskét. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 37 5 eladod a 37. tárgyat 5
Eladtál 5 drótszőrt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 128 11 eladod a 128. tárgyat 11
Eladtál 11 sallank karmot. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 30 2 eladod a 30. tárgyat 2
Eladtál 2 varányszemet. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 44 eladod a 44. tárgyat
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 47 eladod a 47. tárgyat
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 126 eladod a 126. tárgyat
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 171 megveszed a 171. tárgyat
Vásároltál 1 rövid kardot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ff 171 felt. fegyverváltás: 171
Felt. fegyverváltás: << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal karját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [8 pontot használtál fel, van még 205.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. A magas termetű, nagyszakállú ember fegyvermester mosolyogva kezd magyarázni. Megtudod, hogy a gyakorlónak kettős célja van: egyrészt az abszolút kezdők okítása, másrészt a mesterfokú harcosok képességeinek finomítása. Attól függően, hogy melyik szolgáltatást akarod igénybe venni, fog a fegyvermester az elülső nagy terembe vagy a hátsó, jól berendezett vívóterembe kísérni. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
A hátsó szobát akkor használhatod, ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél". Ilyenkor a fegyvermester megtanítja azokat az apró trükköket, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, és folytathatod a fejlesztést. A hátsó szobában egy lecke ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 20 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 150.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[100,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült epokitféreg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) [100,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)

Eszel valamit. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 mozogsz északra
[100,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász tatu került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal alaposan megvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász tatu többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[23 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 139/58 Jellem: gonosz (34) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 39/24 Pénz: 80 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 146 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 432 TP-t kaptál. Jelenleg 14284 TP-d van. A következő szinthez még 2716 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 3 (+1) ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 8
4. mászás: 3 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 7 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
ShinLon (#1403)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 40.59 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 bronzpenge (#126)
5 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
2 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44) 11 sallank karom (#128)
1 surranó kígyó bőr (#47) 25 ubuk tüske (#131) 2 varányszem (#30)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(100,75) oltár, 31. jellempróba, vadász tatuk (#10), ryuku gárdista (#360)
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba
(100,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 40. jellempróba
(100,78) Sheran oltár, epokitféreg (#147)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek