51. forduló, 53. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 1. 13h:14'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ba 122 nem támadod a 122. szörnyet
BA 122 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 179.]

kf 57 197 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat a 197. tárggyal
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]
A füledre akasztod az igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 10 131 felt. lőfegyver haszn. 10 a 131. tárggyal
Ok, FLH 10 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 mozogsz nyugatra
[37,19] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 1562 1552 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1552. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 167.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[37,20] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [38,21] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [39,22] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ez az odu elég vacak, akad benne némi kacat, szintszívó és kincs, csak quwarg nincs. <Vasalt Bunkók> " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A vanulógia alapja: energia nem vész el, csak átalakul. - Doktroll Martens " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült xirnox. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aki hegyeket akar mozdítani, az apró kövekkel kezdi. -DM " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 131.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Megtalálod a mocsár mélyén rejtőző sötét romot, ahol a szintszívó rejtőzik. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Belépsz az ősi romok közé. Mindenhonnan a halál, a sötétség lehelete árad. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

flh 7 137 felt. lőfegyver haszn. 7 a 137. tárggyal
Ok, FLH 7 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 14 14 1 mozogsz 14 14 1
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a trónterem kell, hogy legyen! Azonban sem trónt, sem alabárdos őröket nem látsz - csak a rothadás nyomait, és néhány csontvázat. [14. PONT] Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a szintszívó jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 323 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 aranyláncot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Belépsz a vár előterébe. A távoli falon kopott, alig felismerhető festményeket látsz. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ahová most belépsz, valaha a középen magasodó vár udvara lehetett. Keletre hatalmas de rozsdás kapu hívogat a vár belsejébe. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A nagy, központi épület északkeleti csücskéhez értél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb, nyílt területre érkeztél. A mocsár köde kísértetiesen gomolyog a föld fölött. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész, ügyelve, hogy el ne süllyedj az ingoványosabb részeken. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérted baj nélkül a romváros bejáratát. Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[72 pontot használtál fel, van még 54.]

flh 7 22 1 felt. lőfegyver haszn. 7 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 7 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[39,21] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tesh alligátor. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tesh alligátor testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a tesh alligátor jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tesh alligátor jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tesh alligátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tesh alligátor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


(Továbbmész...) [38,20] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a törpemammut testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,19] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 18.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[37,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Chara-din ministránsa. Egy aranyozott klipszet, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Brighitta. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[12 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tps 30 TVP spórolása: 6 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [6 pontot használtál fel, van még 0.]

id 92 50 idomítod a 92. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leahhíve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 19 Szint: 14 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 190/133 Jellem: gonosz (13) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 58/5 Pénz: 238 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 20/7
Eddig összesen 334 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 012 TP-t kaptál. Jelenleg 64 645 TP-d van. A következő szinthez még 10 355 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 19/68 (+17%) lőfegyverek: 15/42 (+18%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 .); tüske (#22) max. 1 db (5 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 .); tüske (#22) (8 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,75 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/20 (+22%) 2. nyomkövetés: 14/82 (+24%) 3. mászás: 3/79
4. csapdakészítés: 4/46 (-182%) 5. csapdaészlelés: 1/65 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 2/43 9. teológia: 2/43
10. taumaturgia: 7/55 11. versengés: 1/51 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 4/0 14. zárnyitás: 7/54 15. vadászat: 2/45
16. bányászat: 11/33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), xirnox (#122)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. (teljesítve)
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1274 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 59.23 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 fáklya (#36) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
5 tüske (#22) 3 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40
17
18
19
20
21
22
23
(37,18) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, 43. jellempróba, Brighitta (4805. kalandozó)
(37,19) oltár, ragyás burástya (#111)
(37,20) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(38,19) púpos burástyák (#92), oltár, 44. jellempróba
(38,20) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, törpemammut (#115)
(38,21) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, varkaudar (#64)
(39,21) szintszívó (#96), tesh alligátor (#353)
(39,22) a 36. labirintus bejárata, xirnox (#122), szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek