51. forduló, 53. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 28. 15h:10'
EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
1148. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,86] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.)

hu 363 129 187 hulladék: 363 129 187
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsttollú nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225. Kapsz 2 VP-t.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 5 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 1 VP-t.]

kb 298 244 1 kiveszel a bankból a 298. tárgyat (244 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 arx formázó mintát. Kiveszel a bank széfjéből 30 kvazárt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

f 298 244 kísérletezel a 298. tárggyal a 244. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kvazár páncélt. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 4 VP-t.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
49 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 133 1 megveszed a 133. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

kt 251 1 elkészíted a 251. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

bb 298 244 979 beraksz a bankba a 298. tárgyat (244 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arx formázó mintát. Beraksz a bank széfjébe 30 kvazárt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

kf 251 kézbeveszed/felveszed a 251. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[90,86] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Dornodon neve... (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [89,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán ELFelejett Álmok vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [88,84] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[59 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 23 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[87,83] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [86,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,81] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vízionár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vízionár jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vízionár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). [45 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 18 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[84,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).


(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [83,79] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [80 pontot használtál fel, van még 14. Kapsz 32 VP-t.]

bb 500 305 979 beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [14 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 5 VP-t.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sullárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 193 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez az 52. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 448/448 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 302/56 Pénz: 26845 arany Kép. pont: 10
Pszi pont: 12/6
Eddig összesen 278 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 840 TP-t kaptál. Jelenleg 129 109 TP-d van. A következő szinthez még 50 891 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 17 dobófegyverek: 12

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
83,79 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 20 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 3
13. harcművészetek: 2 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 5
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 móri gyümölcs (#116)
1 rézkulcs (#75) 6 szárnyas hernyó (#69) 3 ugh méreg (#166)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(83,79) márványtorony (#175), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(84,80) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba
(85,81) vízionár (#66), nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba
(86,82) Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), 38. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(87,83) ork sámán (#345)
(88,84) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, rőtmanó berzerker (#369)
(89,85) ork sámán (#345), mély kút (#93), művészi porolit (#720)
(90,86) ryuku légiós (#361), Dornodon rúnaköve
(91,86) százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek