Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 1. 21h:06' EZ A 873. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 874. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
ea 89 1 | eladod a 89. tárgyat 1 |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ea 138 2 | eladod a 138. tárgyat 2 |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
ve 40 1 | megveszed a 40. tárgyat 1 |
ve 183 1 | megveszed a 183. tárgyat 1 |
ve 353 1 | megveszed a 353. tárgyat 1 |
kt 137 6 | elkészíted a 137. tárgyat (6 darabot) |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
ea 44 2 | eladod a 44. tárgyat 2 |
ea 125 2 | eladod a 125. tárgyat 2 |
ea 63 8 | eladod a 63. tárgyat 8 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-12] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy agglomerátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az agglomerátor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-12] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-12] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy megsebzett trollfa. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a trollfa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! Véres nyál csordul ki a trollfa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 150 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-11] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sóhajtó dorony volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével kilukasztod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-9] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [51,-8] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sünmedve nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a manifesztátor egyik lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY) Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY) A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY) Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 147/147 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 102/31 | Pénz: | 301 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 12 |
lőfegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
52,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. (teljesítve) |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
2 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 10 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rövid íj (#107) | |||
20 | * | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | kötél (#92) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | antilopbőr (#48) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 6 | óndarab (#85) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 8 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | 8 | smirglilevél (#29) | |||
39 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 51.71 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | bronzpajzs (#89) | 6 | gyenge méreg (#26) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | szöges bunkó (#8) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | molluszk ház (#353) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | tüske (#22) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
4 | víz (#27) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|