51. forduló, 53. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 21. 10h:00'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX

UDZSIRO KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,40] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+7 vérpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy trollfa fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 325 1
Éhségedet csillapítandó felszakítasz egy eret a karodon. A sebre tapasztod ajkaidat, és magadba szívod a hatalommal telített vért. Érzed, ahogy a Szörny megnyugszik benned... (-1 vérpont). [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+24 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 120.]

d 4 4 eldobod a 4. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 botot. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

hu 72 45 75 hulladék: 72 45 75
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 6 vérpontot. Öregedtél 6 évet. Még 403 vérpont szükséges az új képesség kifejlesztéséhez. [60 pontot használtál fel, van még 60.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[66,41] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.


(Továbbmész...) [67,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 mutáns csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [68,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[60 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trollfát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 190 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr hűséges követője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 10 Merészség: 8/5 Magasság: 139 cm
IQ: 21 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/48 év
Egészség: 14 Életpont: 134/82 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 100/3 Pénz: 1675 arany Kép. pont: 0
Vérpont: 47/0 Pszi pont: 54/24 EFejl: 16
Eddig összesen 90 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 194 TP-t kaptál. Jelenleg 16675 TP-d van. A következő szinthez még 325 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, kérődző etra, szeppent rákfatty. Jóllakottság: 96%.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 10/56 (+4%) szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 7/28 (+1%) ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 9/98 (+5%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/72 2. nyomkövetés: 1/22 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/27 (+18%) 5. csapdakészítés: 5/48 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 15/62 (+46%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 3/42 (+9%) 12. taumaturgia: 5/4 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 16/11
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 6/39 (+20%) 18. pszi: 10/3 (+12%)
19. zárnyitás: 4/0 20. vadászat: 4/56 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/83 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
garokk (#73) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 45.26 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bot (#4) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,41) mély kút (#93), százfogú (#53)
(67,42) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek