515. forduló, 517. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 9. 15h:03'
EZ A 538. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD
539. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,41] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szvó-ektoplazmát (50 arany kikiáltási áron), 1 Jerome köpenyét (100 arany kikiáltási áron), 1 manifeszt.nyúlványt (50 arany kikiáltási áron), 5 extra takarmányt (50 arany kikiáltási áron), 1 moa obszidiánt (100 arany kikiáltási áron), 1 troll csontot (17 arany kikiáltási áron), 1 bev formázó mintát (50 arany kikiáltási áron), 1 cru formázó mintát (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Harmadszorra sem tudtad a hátizsákodba paszírozni a megvett 10 isteni könnycseppet (50 arany). Tételenként 150 arany büntetést kell fizetned. Átveszed a sikeresen eladott 1 etra hályog (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 shinai gömb (eladási ár: 70 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 shinai gömb (eladási ár: 71 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 shinai gömb (eladási ár: 72 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.
Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+172 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 851.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 851.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 849.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 847.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 807.]

d 1622 1 eldobod az 1622. tárgyat (1 darabot)
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 807.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy fokhagymát Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 802.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[107,40] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (6 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [108,39] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [109,38] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (99,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. [38 pontot használtál fel, van még 764.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[110,37] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Utad során felfedezel egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve!
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [111,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [112,35] Még mindig füves síkságon vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot sebeztél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-2 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 734.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[113,34] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [114,33] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 155 pontot kell rákölteni.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [115,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült jégtroll került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a jégtroll jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a jégtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A jégtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 692.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 652.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 226 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 612.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 572.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 4645 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 512.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 472.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 186 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 432.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 392.]

hu 410 272 665 hulladék: 410 272 665
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr övet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

hu 16 44 99 hulladék: 16 44 99
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

hu 232 667 70 hulladék: 232 667 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3052 402 387 leírod a 3052. kalandozónak a 402. szörnyet a 387. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar őslich. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix piramist. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3052 403 394 leírod a 3052. kalandozónak a 403. szörnyet a 394. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fertőzött ent. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kőtornyot. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3052 404 409 leírod a 3052. kalandozónak a 404. szörnyet a 409. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Nateilena úrnő. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyékharcos gyűrűt. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

in 3052 412 427 leírod a 3052. kalandozónak a 412. szörnyet a 427. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gh'raiton ölész. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) őstroll agyalót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 352.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 4, 25.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 657 pontot. A következő körben tehát 857 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 413. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 516. fordulód.

Erő: 70 (79) Szint: 26 Merészség: 4/7 Magasság: 141 cm
IQ: 54 (61) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 54 (58) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 163/168 év
Egészség: 58 (62) Életpont: 434/247 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 65 (71) Varázspont: 893/60 Pénz: 3891 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 230/378 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 114
Eddig összesen 3239 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5901 TP-t kaptál. Jelenleg 1871715 TP-d van. A következő szinthez még 128285 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, varkaudar hadúr. A 513. fordulódban 18386 arany került a bankszámládra. 18569 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/71 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 29/8 (+3%)
vágófegyverek: 20/74 ütőfegyverek: 21/65 lőfegyverek: 28/52 (+3%)
dobófegyverek: 8/73

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/7 2. nyomkövetés: 136/74 (+6%) 3. mászás: 13/64
4. csapdakészítés: 27/63 5. csapdaészlelés: 15/90 6. gyógyítás: 73/41
7. titkosírás: 13/69 8. felderítés: 36/68 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 70/86 (+16%) 11. taumaturgia: 36/82 (+13%) 12. szerencsejáték: 8/41
13. versengés: 13/69 14. harcművészetek: 7/66 15. zene: 111/17 (+34%)
16. szörnyismeret: 14/39 17. pszi: 28/65 (+3%) 18. zárnyitás: 13/0
19. vadászat: 17/26 20. vitalitás: 4/20 21. bányászat: 37/15 (+4%)
22. úszás: 22/22 23. főzés: 15/24 (+10%) 24. csapatmunka: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
energiafolyam (#136) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +7 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 2 fokhagyma (#403) 1 jégszív (#282)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,41) quwarg harcos (#201)
(107,40) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), vérfürdető magszim (#148)
(108,39) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(109,38) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(110,37) oltár
(111,36) ryuku légiós (#361)
(112,35) vadtroll (#70), Tharr oltár
(113,34) kétfejű troll (#163)
(114,33) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr rúnaköve, oltár, vadtroll (#70)
(115,33) oltár, nekrofun (#173), 34. jellempróba, jégtroll (#164), vadtroll (#70)

Üzenet küldése a karakternek