Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 27. 10h:12' EZ A 520. JÁTÉKHETED, 514. FORDULÓD 521. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 103 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kentaurusz izmos karját. (8 támadással 668 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kentaurusz jobb első lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 105, gyógyulás: 4, összesen: -101 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 823. tárgyat a 969. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1087. tárgyat az 529. tárggyal |
* 9. KP: | elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 363. varázslatot a 69. varázslatot |
vv 112 382 116 | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 116. varázslatot |
v 15 36 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 19 35 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1618 1524 1534 | használod az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat az 1534. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A fényaura 8 ép-t sebez. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. A fényaura 6 ép-t sebez. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. 3387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 99, gyógyulás: 14, összesen: -85 ÉP}
hh 392 286 473 | használod a 392. tárgyat a 286. tárgyat a 473. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 24 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain farkát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Pengepajzzsal felnyitod a halálosztó kain testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 16 életpontot sebződik. A fényaura 24 ép-t sebez. A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálosztó kain melléd csap a farkával! A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) A fényaura 18 ép-t sebez. A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2614 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 45, gyógyulás: 24, összesen: -21 ÉP}
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
m 4 | mozogsz délre |
kld 23 | küldetés végrehajtása 23 |
be 751 | bemész a 751. épületbe |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [164,60] Az erdőt síkság váltja fel. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Warrax. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Ciang Csí. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Ciang Csí fejét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a Ciang Csí testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A Ciang Csí vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). 2347 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 2, gyógyulás: 29, összesen: +27 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [162,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző, 1 varkaudar csizma és 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 1806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [162,61] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal felnyitod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (8 támadással 689 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. {HD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12016 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 50, gyógyulás: 75, összesen: +25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg farkát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a trikornis herceg bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod támad. (9 életpontot sebezve.) A trikornis herceg megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 36 arany, -2 ÉP] 3596 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [162,63] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [163,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 82 életpontot sebződik. {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
ek 503 208 60 | t. energia kisütése: 503 208 60 |
[208,60] A terep továbbra is ritka erdő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rodin fia Danair orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {FM:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. A fényaura 10 ép-t sebez. Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 7. BP: | leveszed/lerakod az 1087. tárgyat az 529. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 969. tárggyal |
* 9. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 68 (92) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 58 (94) | Támadás: | 70 (77) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 68 (91) | Védekezés: | 182 (190) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/50 év |
Egészség: | 58 (81) | Életpont: | 1095/1124 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 63 (91) | Varázspont: | 2618/1896 | Pénz: | 76033 arany | Kép. pont: | 61 |
Tudatpont: | 49/37 | Pszi pont: | 268/10 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/71 (+6%) | ökölvívás: | *40/101 (+4%) | vágófegyverek: | *29/100 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 36/83 (+8%) | dobófegyverek: | 5/56 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/73 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 84/38 (+10%) | 3. mászás: | 31/15 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 41/68 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 29/82 | 6. gyógyítás: | 67/63 |
7. titkosírás: | 7/83 | 8. felderítés: | 37/53 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 87/21 (+33%) | 11. taumaturgia: | 93/31 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 8/93 |
13. versengés: | 26/93 (+5%) | 14. harcművészetek: | 44/47 | 15. zene: | 59/58 |
16. szörnyismeret: | 68/24 (+34%) | 17. pszi: | *30/100 (+100%) | 18. zárnyitás: | 2/14 |
19. vadászat: | 26/56 | 20. vitalitás: | 2/82 | 21. bányászat: | 36/70 |
22. úszás: | 24/88 (+12%) | 23. főzés: | 23/96 (+10%) | 24. csapatmunka: | 9/51 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), Lady Amélia (#966), Kaszás Ubaron (#7040) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (176,52,1) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) |
jégmágia (#279) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) |
kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) | fényaura (#211) | éber vadászkutya (#62) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agybénítás (#114) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | istenítélet (#284) | >> | 41. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | Lady Amélia (#966) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia angyala (#333) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hidra (#780) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
oldás (#372) | >> | taalru (#249) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 107 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 116 TU szükséges.) kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1661. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | ezüstveretes pajzs (#1669) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | finom keszkenő (#1484) | 1 | jégszilánk (#1128) | 9 | kaktusztüske (#114) | |||
33 | kerek kő (#19) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | Sheran főzete (#286) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
473 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 8 | drótszőr (#37) | |||
5 | ében toboz (#578) | 2 | fáklya (#36) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyíkfű (#201) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 1 | nyílvessző (#108) | 15 | ragasztó (#83) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) |